Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Beskeder - Pecenetra
4636
« Dato: Oktober 21, 2012, 04:39:25 pm »
Dva. lidt mere attack speed og life steal (sammen med lidt LOH), din dps skal bare helst være over 30k unbuffed så er life steal en life saver..
De 30k afhænger jo så af attack speed, jo hurtigere attack, jo højere skal du sætte den grænse..
4637
« Dato: Oktober 21, 2012, 04:34:03 pm »
Ikke nødvendigvis, du kan jo starte et spil med hvilken som helst quest du vælger.. Så du kan godt starte i akt 3 hvis du vil, og du kan også gå ud af et spil og så ændre MP, men du kan ikke gøre det imens du er inde i spillet..
4638
« Dato: Oktober 21, 2012, 02:13:07 pm »
Nej MP indstilles nå du laver et spil...
4639
« Dato: Oktober 21, 2012, 02:11:22 pm »
Det gælder også kun indtil de kommer ind for rækkevidde af goblins opmærksomhed.. Bliver goblin opmærksom på dem hvis der f.eks. er et monster tæt på som de angriber, så vil de angribe goblin også..
4640
« Dato: Oktober 21, 2012, 01:30:05 am »
Hej mulle, velkommen til
4641
« Dato: Oktober 21, 2012, 01:29:27 am »
Han er faktisk lidt ringe stattet med hensyn til hans return på life, de 2 eneste måde han kan få liv ind igen på er ved pots og regen.. Regen vil tage over 5 min at heale ham helt op, så selvom han har en mega høj EHP har en svært ved at holde den oppe, og så vil jeg tro det er et billede fra pre 1.0.5
4642
« Dato: Oktober 21, 2012, 01:24:46 am »
Alle rare items som er har level required 60, har en 0,1% chance for at give 1 Fiery Brimstone ved Salvage.. Magics kan vist ikke længere give dem, men jeg har ikke fundet noget endegyldigt svar på det.. Dog vil den umiddelbare chance også være ufattelig lav hvis rares har 0,1%
4643
« Dato: Oktober 21, 2012, 01:16:30 am »
For mig at se er det mest optimalt at gå efter et par skills med høj proc rate, således du har stor sandsynlighed for at lade dine skills på cooldown op.. Mener Energy Twister stadig ligger ret højt...
4644
« Dato: Oktober 21, 2012, 01:13:40 am »
Jeg har også været forbi
4645
« Dato: Oktober 20, 2012, 08:14:06 pm »
Altså hvis du kan regen al dit liv på 1 sekund, så vil monstre skulle slå dig mindst 5 gange i sekundet for overhovedet at kunne slå dig ihjel, fordi healing ticks kommer 2 gange i sekundet, og alle tre slag skal falde inden for 0,5 sekunder
4646
« Dato: Oktober 20, 2012, 06:17:01 pm »
Dr. Durden har også en ret lav EHP, så der vil Force Armor nok have en større effekt, så længe han kan undgå at blive ramt 3 gange i træk og så nå at få al den liv tilbage..
IMO er det også for meget liv til et Force Armor build...
4647
« Dato: Oktober 20, 2012, 06:14:24 pm »
Var på arbejde til en forandring...
4648
« Dato: Oktober 20, 2012, 06:00:02 pm »
Gik tilbage til Arcane Orb - Celestial Orb, og Wave of Force (den hvor cooldown og cost er reduceret), i stedet for Hydra og Blizzard.. Det virker meget mere mig at bruge dem
4649
« Dato: Oktober 20, 2012, 02:08:24 pm »
Ja, det er nu ene og alene monsterets level som afgør hvilke affixes der kan komme og hvor høje.. Så slår du et monster level 63 ihjel vil et item drop altid kunne få ilevel 63 properties, hvorimod før var der kun en chance for at det rullede level 63, og dermed kunne få de helt store affixes..
Det betyder også at hvis du er i et ikke level 63 område vil items ikke kunne få lige så høje affixes, og så er jeg ikke helt sikker på om alle items også vil blive betegnet som ilevel 63 hvis de er fundet i et level 63 område..
En anden nærliggende ting er det at item required-level nu bestemmer hvad crafting materials der kommer ud, så hvis et item kræver level 60, så er man sikret at få Inferno materials, og alt under vil være hell materials..
4650
« Dato: Oktober 20, 2012, 01:55:54 pm »
Eneste ændring jeg kan se på reflect damage er at den ikke kan dodges længere, hvilket igen underminere både monk og DH.. Noget der tyder på at de har sat mængden af damage returneret op også?
|