Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Pecenetra

Sider: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 ... 1027
481
Shoutbox / Shoutbox: 05/03/2015
« Dato: Marts 05, 2015, 02:06:01 pm »
Muhahaha :D

482
Off Topic / Sv: Formula 1
« Dato: Marts 05, 2015, 02:04:23 pm »
Jeg finder det dog betænkeligt at Alonso kan få så slem en hjernerystelse under hans uheld. Enten har han været i ustabil situation op til, eller også har bilen taget af for stødet forkert.
Der er aldrig til, at vide hvad der sker når bilen tager et stød fra siden. Mennesker er ikke særlig stærke når det kommer til, at blive påvirket af en hård kraft fra siderne.
Sandt nok, men det er meningen at bilens karosseri skal tage af for stød uanset hvor de kommer fra - og mener der var noget med et regulativ i år om at hjelmen skulle være i en bestemt nærmest fastholdt position i bilen for at undgå nakkeskader.

Helt rigtigt. Men det ændre jo ikke på, at hans hjerne kan tage skade ved, at den bliver påvirket med en meget høj G-kraft inde i selve kranium'et. Hjernen er ikke fastholdt ligesom hjelmen er.
Nej, men det var det samme vi så sidste år, hvilket tyder på at den sikkerheds foranstaltning ikke virker og at der skal gøres med ved de side kollisioner.

Det er ligesom Allan McNish vs Allan Simonsen på Le Mans, den ene tog bilen af fra stødet for, den anden gjorde den ikke og udfaldet blev derfor vidt forskelligt. Noget virkede ikke i kollisionen.

Selvom det også er ganske muligt at Alonso blot havde fået så mange slag nu at der ikke skulle ret meget til.

483
Build Guides / Sv: Hjælp til Crusader (newbie)
« Dato: Marts 05, 2015, 03:54:12 am »
Der er 2 måder at gribe det an. Tage det du først for items til, eller farm i lang tid indtil du måske får det du gerne vil have til et specifkt build (skill).

Kan se du bruger Sweep Attack, den får pæn lækker bonus fra Rolands sættet, men ellers er vejen frem som oftest Akkhan så du kan bruge Akkarat's Champion.

Legendary gems afhænger helt af hvad du ender med, men Bane of the Trapped og Bane of the Powerful går man sjældent galt i byen med.

Anyway hold fast på de set dele du får, der kommer vist gode ting i næste patch til Crusader :)

484
Shoutbox / Shoutbox: 05/03/2015
« Dato: Marts 05, 2015, 03:49:27 am »
trækker 5 posts fra jeres post counts for det der....

485
Off Topic / Sv: D3X's Officielle Løst og fast tråd!
« Dato: Marts 05, 2015, 03:47:59 am »
F
Hehe :D tak tror jeg :P

anyways jeg havde håndværker i lejligheden (som kiggede ret mystisk) så jeg tror jeg var blevet reddet skulle det være gået helt galt ;)

486
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: PTR åbnet for patch 2.2
« Dato: Marts 05, 2015, 03:46:06 am »
Tja, det vil ikke tage mig mange overvejelser om jeg helst vil have 45% elite damage og 50% damage reduktion eller 150% damage mod alt og et ekstra affix på en ring (faktisk for du hele 3 ekstra men det går ud med elemental damage ca.)

487
Off Topic / Sv: Formula 1
« Dato: Marts 05, 2015, 03:43:10 am »
Jeg finder det dog betænkeligt at Alonso kan få så slem en hjernerystelse under hans uheld. Enten har han været i ustabil situation op til, eller også har bilen taget af for stødet forkert.
Der er aldrig til, at vide hvad der sker når bilen tager et stød fra siden. Mennesker er ikke særlig stærke når det kommer til, at blive påvirket af en hård kraft fra siderne.
Sandt nok, men det er meningen at bilens karosseri skal tage af for stød uanset hvor de kommer fra - og mener der var noget med et regulativ i år om at hjelmen skulle være i en bestemt nærmest fastholdt position i bilen for at undgå nakkeskader.

488
Off Topic / Sv: D3X's Officielle Løst og fast tråd!
« Dato: Marts 04, 2015, 03:04:28 pm »
Jeg medbringer citronmåner!
..... Aura Allan, er det dig?
Haha, jeg var ved at dø af grin der ;D

489
Off Topic / Sv: D3X's Officielle Løst og fast tråd!
« Dato: Marts 04, 2015, 01:07:39 pm »
Jeg medbringer gerne andemad :D

490
Off Topic / Sv: Formula 1
« Dato: Marts 04, 2015, 01:06:53 pm »
Anyway, det kunne være sjovt hvis Kevin score det bedste resultat i Australien for Mclaren igen hele 2015 sæson.
Han er i al fald godt bekendt med den bane som passer ret godt til hans aggressive kørestil, ligesom Monaco som desværre ligger meget sent inde i løbet så den når han nok ikke.

Jeg finder det dog betænkeligt at Alonso kan få så slem en hjernerystelse under hans uheld. Enten har han været i ustabil situation op til, eller også har bilen taget af for stødet forkert.

491
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: PTR åbnet for patch 2.2
« Dato: Marts 04, 2015, 01:01:08 pm »

Og der vil komme et ekstra item i de 5 originale sets Natalya's, Tal Rasha, Zunimassa's, Inna's og Immortal King så der nu vil være 7 items at rotere rundt imellem.

The 5 vanilla class sets will get a 7th piece in the next PTR patch. Should help w/ gearing/power issues since the sets have weapon/jewelry.

Me like, men det burde ikke ændre på så meget. Måske lige bortset fra, at man kan bruge 2-hånds med Tal Rasha's. Fordi det ikke er et krav, at man skal bruge Tal Rasha's source mere. (Alle bruge lige pt. Focus og Restraint, så der er ikke plads til Ring of Royal Grandeur.)
Det giver nogle muligheder alt efter hvad den 7. ting bliver men det hjælper på at der er nogle "dumme" krav i nogle sets som er i konflikt med andre ting.

Focus og Restraint er også latterligt vilde pt. tror dog ikke de er de bedste til Tal Rasha da det sæt er ressource krævende men førhen havde vi en enkelt ring som gav 50% damage og kun mod eliter, og nu har de introduceret ringe med det der svarer til 75%+ mod alle plus almindelige affixes, Jeg håber de snart skruer dem ned igen inden vi får endnu en inflation i tal som vi så i 2.1.2.

En russisk side har meddelt at de under datamining fandt nye GR sten som var over 100 hvilket har fået folk til at spekulerer i om Blizzard vil skubbe spillet helt op i GR 100 området, mod de 40 lige pt.

Men nu må vi se, test faser er altid der for at ændre ting og forhåbentligt kommer det også her. Nøste PTR patch indeholder forresten også ændringer af Wrath of the Wastes sættet (Rend droppes vist igen som jeg havde argumenteret for) og Zunimassa's får en anden bonus, Tal Rasha justeres med nogle timings og Jade sættet får en bonus som gør op for den manglende cooldown når Spirit Walk er aktiveret.

492
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: PTR åbnet for patch 2.2
« Dato: Marts 03, 2015, 11:52:39 pm »
Så kommer blizzard med lidt nyt ang. cooldown på immunity skills som Smoke Screen, Serenity, Spirit Walk og Laws of Hope - Stop Time.

For at forhindrer at cooldown bliver lig nul vil cooldown perioden først starte når effekten er afsluttet.
Det vil sige at når din immunity skill stopper med at fungerer så vil cooldown timeren starte fra original cooldown tid fratrukket længden og derefter diverse cooldown reduction som man har samlet.

Således er planen at undgå 0 sekunders cooldown på immunitets skills men stadig er muligt på andre, eller bare have rigtig kort cooldown.

The concept of permanent immunity has actually been on our radar since we introduced Cooldown Reduction in Reaper of Souls. Since then, we’ve seen many players who have been able to skirt the edges of permanent immunity using this affix. Frankly, we think that’s awesome, since we love it that players can customize their characters in different ways.

While it’s our goal for CDR to be a desirable affix, and while we’re okay with players greatly reducing the cooldown of their immunity skills, we also want to avoid a scenario where permanent immunity is possible. For instance, in patch 2.1.2, we put a cooldown on Smoke Screen to mitigate permanent immunity builds for the Demon Hunter so that you couldn’t chain this skill back-to-back.

Starting in the next PTR patch, we’ll be applying this philosophy to the following immunity skills.

Spirit Walk
Serenity
Smoke Screen
Laws of Hope – Stop Time

With this, the cooldowns on these skills will begin after their buff ends. To minimize negatively impacting the normal use case for these skills, we’re lowering the cooldown time to compensate – for example, Serenity is going from a 20 second cooldown that starts on activation, to a 16 second cooldown that starts when Serenity ends.

Previously, we may have decided against adding an item power to the game that might lead to permanent invulnerability. However, with these new changes, we’ll have much more freedom in designing new and powerful items, since there will be a stop gap to ensure that permanent invincibility is no longer a concern.

We wanted to let you all know about the above changes in advance, so that you’ll be prepared for them in the next PTR patch. I'll be eager to hear everyone's thoughts once these changes actually go into effect.

Og der vil komme et ekstra item i de 5 originale sets Natalya's, Tal Rasha, Zunimassa's, Inna's og Immortal King så der nu vil være 7 items at rotere rundt imellem.

The 5 vanilla class sets will get a 7th piece in the next PTR patch. Should help w/ gearing/power issues since the sets have weapon/jewelry.

493
Blær og Tud / Sv: Massere af items men ingen ancients........
« Dato: Marts 03, 2015, 11:44:46 pm »
Hjælper bare ikke når det er legendary affix fra et våben man skal bruge...

494
Build Guides / Sv: TriNado-WW physical Barb 2.1
« Dato: Marts 03, 2015, 10:03:22 pm »
Fik lige tilføjet video efter jeg havde fået testet buildet i patch 2.2 så opdateringer dertil er på vej :)

495
Off Topic / Sv: Formula 1
« Dato: Marts 03, 2015, 05:51:26 pm »
Går rygter om at Alonso ikke tror på bilen og derfor ikke vil ligge navn til, så han vil hellere tage et "fri år".

Jeg ved ikke helt hvor godt dette er for Magnussen, fedt han kommer ud at køre. Men om han er klar til at køre i den liga har jeg stadig min tvivl om.

Sider: 1 ... 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 ... 1027