Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Beskeder - Pecenetra
4966
« Dato: August 23, 2012, 12:00:26 am »
Jeg gik og lavede en gennemgang af ændringer i patch 4 mens jeg var på arbejde, og resultatet blev at gulds værdi er faldet til godt 1/10-del, og sværhedsgraden af Inferno er droppet markant, op mod 25%..
Jeg hælder altså mod at det ikke har været helt heldigt at lave så mange store justeringer på en gang, for det virker ikke som om det hele er 100% gennemtænkt.. Forhåbentligt vil vi se nogle forsøg på at gøre Inferno sværere igen..
4967
« Dato: August 22, 2012, 11:51:25 pm »
Asurans virker meget glad for electric boogie men synes ikke jeg så nogen Norns - måske de bare minder for meget om humans...?
4968
« Dato: August 22, 2012, 05:34:22 pm »
og god tur på tønden
LOL sad og overvejede og komme med en noget ligende kommentar
Det virkede som den eneste rigtige kommentar til hans held....
4969
« Dato: August 22, 2012, 05:33:29 pm »
nej, de plader som sidder i raiatoren skal køles af luftstrøm for at køle vandet som løber inden i dem, ellers vil cpu'en blot varme vandet op og så får du ikke noget ud af det
4970
« Dato: August 22, 2012, 05:30:28 pm »
og god tur på tønden
4971
« Dato: August 22, 2012, 05:28:28 pm »
Lifesteal (aka damage converted to life) giver dig en hvis procentdel af den skade du gør som liv.. MEN mængden af liv du modtager bliver reduceret efter sværhedsgrad, således vil du kun have en 70% effekt på nightmare, 40% på hell og 20% på inferno..
Life on Hit giver dig et fast antal liv uafhængig af din damage, den reduceres heller ikke af sværhedsgrad, men den påvirkes af noget kaldet proc-koefficient.. Lyder meget fancy men betyder bare "chance for effekt", og hver skill og rune har en individuel %chance for at lave disse effekter..
Jeg har indtil nu ikke kunnet finde en komplet liste med alle skills og deres koefficienter, men regner med at de kommer frem på et tidspunkt - også fordi at patch 4 her har ændret en del af dem.. Det gældende er dog at jo lavere koefficient er, jo mindre effekt får du.. Har du 200 LoH og bruger en skill med 0,125 koefficient så får du 25 liv per gang du rammer..
4972
« Dato: August 22, 2012, 03:42:31 pm »
Det kommer vel an på hvad han regner at bruge en d2jsp konto til, jeg vil da tro de stadig sidder på 90% af handlerne i d2.. I al fald er der stadig mange som skriger på fg til salg og køb af items..
Men ellers er jeg nød til at tilslutte mig Mikkelines påpegelse af at vi er nød til at respektere d2jsp's regler for salg og videregivelse af konti, det skaber problemer for andre at de ikke ved hvem de handler med..
4973
« Dato: August 22, 2012, 03:37:07 pm »
Jeg ville have været inde at spille, men siden meddelelsen om Paragon levels har jeg egentligt ikke synes det virkede særlig tillokkende... Måske i morgen hvor jeg alligevel ikke har noget for... Jeg kan ikke se det voldsjove i at kunne få 100 "levels" mere...
Jeg vil dog pointere at patchen her har mange andre rigtig gode ting med sig, men om det kan hjælpe med at gøre det mere interessant at spille ved jeg faktisk ikke..
4974
« Dato: August 22, 2012, 03:32:14 pm »
Vil ikke udtale mig om hvor vidt det bryder vores regler, da jeg slet ikke er sikker på hvordan systemet foregår og hvilken sikkerhed der opstilles for køber.. Men her handles ikke med noget som strider imod Blizzards regler, da GameCards (WoW-spilletid) er en handelsvare som godt må sælges uden for Blizzards butik..
Men de er vel pakket i en plastik forseglet pakke, så man kan være sikker på at koden man modtage er 100% ubrugt??
4975
« Dato: August 22, 2012, 03:26:32 pm »
4976
« Dato: August 22, 2012, 01:29:10 pm »
4977
« Dato: August 22, 2012, 01:14:19 pm »
De var nu alle ret gode (undtagen 1). Filmede dog åbenbart lige da de failede.
fails er også et bedste
4978
« Dato: August 22, 2012, 01:12:41 pm »
Ang. wallers så vil du se at i en champion pack smider de alle walls op, og kun 1 hver hvor væggen typisk vil stille sig på tværs af hvor din retning.. Ved Rare packs er det kun selve rare monsteret som smider walls, og sætter 3 på engang og laver denne blindgyde som man bliver fanget i...
Et anden ting vi har været ved at undsøge er forskellen på Treasure Goblins, Treasure Bandits, og Treasure Pygme - da der synes at være en sammensætning i hvilken type loot de smider, f.eks. synes Pygme ofte at smide gems, og Goblin flere items... Har ikke kunnet finde noget konkret på at det faktisk hænger sammen således..
Jeg synes nu også Followers virker fint - de er bare lidt over aggressive til tider, det er træls hvis man er igang med en flok og de så render over og prikker til flere mobs eller en Treasure fætter.. Templar og Enchantress er dem jeg varierer imellem alt efter om jeg mangler crowd control eller healing.. Jeg så bare gerne man beholdt dem i co-op, så ville de være langt mere interessante, også at bygge op..
4979
« Dato: August 22, 2012, 04:08:58 am »
Det setup du præsenterede har ikke den store sandsynlighed for at lave over meget varme, bare du har en rimelig effektiv en på din cpu..
4980
« Dato: August 22, 2012, 04:05:22 am »
så bliv fan af noget andet??
|