og så for fanden altsÅ!!! fint nok med cooldowns!.... også på potions! men så giv mig da for he***** pots der healer mere end 12500 hp.
Det er jo meningen at pots ikke skal være noget du overlever på, det er derfor der er health gloves
Det er heller ikke til tænkt at du skal rende rundt med 40k+ liv.. Damage reduction er nøglen frem for, det giver en højere rate af liv
Eksemplevis hvis du når 80% reduction via armor, 0g 80% fra resistance, så skal du kun bruge knap 25% dodge før du har 95% total reduction (med skjold altså).. På den måde bliver 10k liv det samme som 200k liv, du får mere ud af regen, mere ud af Life on Hit, health globes og pots...
Min store hage ved D3 er at jeg ingen sus får når jeg spiller det, og det er meget item-systemet der gør det.. Normal er rimelig lige frem, og du får gode drops ved alle bosser første gang du går i gennem igennem, på nightmare forsvinder det, og det er at finde et rare item bliver noget helt ekstatisk, efter du rammer level 60 ligger der rare alle steder, og det er simpelthen for meget..!
Legendaries udebliver totalt, og når de kommer er de håbløst ubrugelige, og kommer med langt lavere stats end andre items har på samme niveau, og så er det ikke ret vel sat sammen i forhold til hvad de booster - synes heller ikke at der er noget specielt over dem..
Low level sets er også døde, der var nu noget hyggeligt over dem, men nu er der kun end sets, og igen er de bare for ringe.. flere a dem har jo ikke engang 6 stats, og bonus stats ved at samle et sæt er til grin, igen i forhold til andre items på samme level er de bare for dårlige..
Det er sandt at rares er toppen, men det burde kun være de virkelig top rare, ikke hver anden eller tredje rare, for så er alt det andet jo bare crap-drop
En anden ting var historien, den er rodet, dårligt fortalt, de små sekvenser igennem spillet er træls (og kommer hver gang?), de små sekvenser hvor karakterer laver interaktioner er lige så træls (mest fordi at gamesystemet ikke rigtig fatter det sker) og boss-kampene synes jeg ikke der er noget specielt over, de er snart mere irriterende..
Og så er der hele oplevelsen af at gå igennem spillet, jeg føler jeg gentager D2, det er jo nærmest samme tur man tager nok engang, og så går det mig på at jeg ikke på noget tidspunkt har mulighed for at hoppe frem og tilbage i spillet, at jeg er "låst" til en akt og kun kan bevæge mig fremad, ved at følge historien, hvor er friheden fra D1 og D2?
Rune skill systemet finder jeg også mere kompliceret end nødvendigt, og UI til den er i vejen og forhindrer dig nærmest i at udforske skills når du får dem, og så er det da komplet idiotisk at man skal slå "valg-frihed" til..
Og så er det da ret kedeligt at blive level 60, altså hvad skal jeg så slå monstre ihjel for? det der kedelige loot system?
Nej efter min mening er DIABLO 3 ikke andet end O 3 værdig, for det ville være karakteren jeg gav det på den gamle skala: 03