Hmm, underligt det virker for mig.. måske du vil have mere held med at kopiere det:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#UcdSOm!cfb!aYcZccMen ellers så er det:
Electrocute - Chain Lightning (signature spell som rammer op til 6 mobs med 80% weap damage)
Arcane Orb - Tap the Source (så kan jeg smide flere afsted inden jeg skal charge op og kan hurtigere smide en mere afsted=
Wave of Force - Exploding Wave (det ser bare godt ud i store flokke og damage er vanvittig når mange står tæt og de små waves kommer - er mest en hygge skill
den med kortere cooldown vil nok være mere brugbar på Inferno)
Magic Weapon - Force Weapon (bare mere damage)
Energy Armor - Prismatic Armor (mange foretrækker Force Armor hvor man ikke kan tage mere skade end 35%, men jeg tror mere på resistance og damage reduction, og alene 40% af de 100+ resistance fra intelligence burde gøre en del forskel)
Archon - Improved Archon (Mere damage når jeg bruger Archon form - og jeg elsker at bruge den, før det kører jeg med Pure Power for at kunne bruge den oftere)
Passive:
Prodigy (så får jeg 4 AP hver gang min signature spell skader - hvilket den gør 2,6 gange i sekundet på op til 6 monstre)
Galvanizing Ward (højere life regen når jeg bruger min armor spell, og så holder den i 4 minutter - så skal jeg ikke "spilde" AP på at genkaste den i en lang kamp - en anden fordel er at jeg ved når den er ved at løbe ud, så er magic weapon også)
Evocation (kortere tid mellem Archon of Wave of Forces - overvejer dog at skift den)