Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"How do I know I can trust you, hmm...?"
- Lysander

Forfatter Emne: D3X Reaper of Souls preview (part 2/3): Loot 2.0, The Mystic & nye game modes  (Læst 7709 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17139
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
D3X Reaper of Souls preview (part 2/3):
Loot 2.0, The Mystic & nye game modes


Reaper of Souls (RoS) - den første udvidelse til Diablo 3 er officiel og udkommer i 2014. Annonceringen fandt sted til Gamescom i Köln, og det var en stor mængde oplysninger, der blev præsenteret på én gang, og som vi nu gradvist vil forsøge at samle op på. Det gør vi over en række artikler den næste uges tid, hvor vi sætter fokus på henholdsvis den nye historie i RoS, den nye character The Crusader, Loot 2.0, det nye level-system, den nye act 5, de nye monstre mm. Første artikel kan ses her:
D3X Reaper of Souls preview (part 1/3): Lore, Act 5 & nye monstre



LOOT 2.0, THE MYSTIC & NYE GAME MODES
I denne artikel vil jeg forsøge at samle de nye informationer om de helt nye takter, vi kan forvente i Diablo 3: Reaper of Souls’ behandling af itemization. ’Loot 2.0’ er det blevet kaldt i forbindelse med annonceringen af udvidelsespakken. At bruge en term som ’2.0’ til at beskrive en udvikling i itemization er i sig selv en stor og klar indikation på, at udviklerholdet har tænkt sig at gøre noget drastisk ved udvalget af items, og måden man finder dem på. Til trods for et par patches i Diablo 3’s tidlige levealder, der har tilføjet ændringer på denne front, har et vedholdende kritikpunkt af spillet været, at der simpelthen ikke er nok gode legendary items, at drop-mekanismerne er elendige, og at der dropper alt for meget trash, der ikke kan bruges til noget som helst. Jeg vil i den sammenhæng også runde tilføjelsen af The Mystic og de to nye game modes; Loot Runs og Nephalem Runs. Lad os først vende os mod grundtanken bag Loot 2.0.

DIABLO 3 - PÅ VEJ MOD DIABLO 2'S ITEMIZATION?
Lad mig få det af vejen med det samme; Loot 2.0 i sig selv udgør, hvad jeg virkelig er overbevist om, vil gøre, at Diablo 3 bliver et spil på niveau med Diablo 2: Lord of Destruction. Men hvad var det, der gjorde D2:LoD til et spil, man gang på gang vendte tilbage til for at farme items? Udviklerne, især Game Director, Josh Mosqueira, har i flere tilfælde nævnt Loot 2.0 som noget, der kommer til at være ’game changing’, men han tager netop også udgangspunkt i D2, idet han påpeger, hvordan dette spil også først fandt dets rytme, hvad angår items, i forbindelse med utallige patches og især dets expansion pack;

“It took some time for Diablo 2 to find it’s rhythm […]Lets find not just the D2 rhythm, lets find what the D3 rhythm is. And in RoS we have a great opportunity to really focus on that and deliver it to our players.”

Ikke desto mindre fornemmer man en klar opfattelse af, at udviklerne ikke synes, Diablo 3 er, hvor det skal være endnu. Betryggende eller ej, at de bruger Diablo 2 som målestok? Ja, det vil jeg klart mene, for når først Diablo 3 når samme høje niveau, vil de være i stand til at tage spillet endnu længere kvalitetsmæssigt, idet der er langt større udviklingsmuligheder i Diablo 3 som relativt ungt spil. Diablo 2: LoD var ikke et perfekt spil, men i sidste ende gjorde spillet meget mere rigtigt, end Diablo 3 har formået at gøre. Men patch 1.10 i Diablo 2: LoD var over to år undervejs (udgivet 28. oktober 2003), og det var denne af alle patches, der gjorde mest for itemization i denne titel. Her indførtes tonsvis af nye unikke items og The Pandemonium Event så dagens lys. Lord of Destruction indførte i sig selv følgende items: ethereal items, runes, jewels, runewords, charms, class-specific items og nye unikke items. Mange vil mene at det først var med LoD og patch 1.10, Diablo 2 blev rigtig sjovt – jeg tror, vi kan forvente samme udvikling med Reaper of Souls. Udviklerne er på vej mod kæmpe ændringer, som gør, at Diablo 3 når Diablo 2-højder relativt tidligt i spillets levetid – i hvert fald hvad angår itemization.

Men lad os se på, hvilke mekanismer og tilføjelser i Loot 2.0, der gør, at vi får et helt utroligt stort friskt pust til spillet.

DROP LESS, BUT BETTER
Josh Mosqueira selv var på scenen til Gamescom for at præsentere de nye Loot 2.0-takter. Her var et af hovedpunkterne, at der ville ske drastiske ændringer i antallet og typerne af items, der ville droppe i et typisk run i Diablo 3, og man fornemmede virkelig en entusiasme omkring, at det netop er loot, det drejer sig om, når Diablo 3 skal forbedres. Her smed Josh nogle konkrete tal på bordet, som sammenholder droprates i Diablo 3, og droprates i D3: RoS.


Skal vi tage statistikken på billedet bogstaveligt, er antallet af drops i D3: RoS mindsket drastisk. Der vil droppe i omegnen af én tredjedel mængden af white og rare items i forhold til i D3, mens mængden af magic/blue items også er mindsket – dog i mindre grad. Hvad der dog er mest interessant, er, at mængden af legendary item drops er forøget – i statistikkens tilfælde med en stigning fra ét legendary drop i D3 til seks drops i D3:RoS. Det er en ordentlig sjat, og noget tyder på, at vi i fremtiden vil få et langt mere rewarding gameplay, idet vi vil finde langt federe items langt oftere.

Men nye droprates er ikke nok til at ændre på, at de eksisterende rare/gule og legendary items i D3 i mange tilfælde er ubrugelige i forhold til de enkelte få overlegne legendary items i spillet. Lad os kigge på, hvordan udviklerne har tænkt sig at sikre, at vi i langt flere tilfælde end nu, får brugbare items frem for ubrugelige af slagsen.

TARGETED ITEMS & SMART DROPS
Når Loot 2.0 bliver en realitet, vil der være nye takter I forhold til, hvad chancen er for at finde gear upgrades. Dette skyldes især, at udviklerne indfører såkaldte ’targeted items’ og ’smart drops’. Begge begreber dækker over to forsøg på at gøre, at item drop-mekanismerne  i højere grad tager højde for den aktuelle character, man spiller.

Targeted items fik vi et glimt af i Lead Content Designer Kevin Martens demo playthrough af D3: RoS, hvor han dræber et af de nye monstre, Death Maiden, som i dette tilfælde er et boss monster. Kevin påpeger, at siden det er første gang, at hans character dræber denne boss, er han garanteret et legendary item drop. Dette er essensen ved targeted drops, og tankerne ledes automatisk hen på Diablo 2: LoD, hvor der altid var bedre droprates første gang, vores characters dræbte en given boss i spillet. Der var ikke garanti for en legendary, men alligevel er det samme tanke, udviklerne nu har taget til sig i D3: RoS og forsøger at tage til et nyt niveau. Det skal nok gøre det mere interessant at lave nye characters, end det er tilfældet nu.

“As it is the first time I kill this boss, I get a guaranteed legendary”

Samtidig får vi med smart drops en langt større chance for, at de items der dropper, er optimeret til lige præcis den character class, vi spiller, hvilket vil komme til udtryk i store boosts i eksempelvis dexterity-affixes, hvis man spiller Monk eller Demon Hunter.

GAME CHANGING ITEMS
Kan I huske de vilde runewords i Diablo 2: LoD? Her tænker jeg på eksempelvis på Teleport-til-alle -armoren Enigma, de obligatoriske Call to Arms-våben (der var på alle characters’ switch), der gav alle classes Battle Orders, og Heart of the Oak, der gav alle classes et Druid-skill ved navn Oak Sage. Det var i den grad items, der var med til at definere builds, da de gjorde noget, som almindelige items ikke kunne. De var game changers.


Det synes at være I tråd med disse items, at Josh Mosqueira lover, at legendary items i D3: RoS i langt højere grad bliver items, der bliver “game changing”. Dette skal ses i lyset af, at legendary items i større omfang får nogle helt unikke egenskaber. Josh gav et par eksempler på dette, da han var på scenen til præsentationen af D3: RoS (se billederne herunder som taler for sig selv).








Som vi ser, er der mange spændende egenskaber på eksemplerne på billederne. Især bider jeg mærke i Puzzle Ring, der får helt nye egenskaber i forhold til den gamle version af ringen. En Treasure Gobling, der render i hælene på dig og samler white items op, for efter 40 items at smide et rare item og en chance for, at det nogle gange er et legendary item? Det er sådan nogle items, der gør det interessant at overveje nye builds og kan være med til at udvide mulighederne, hvorpå man spiller Diablo 3.

Samtidig kan vi ud fra billederne også notere os, at der er nogle helt nye damage-højder på items, hvilket i og for sig nok hænger sammen med, at vi får mulighed for at nå level 70 frem for 60, og samtidig vil monstrene bliver tilsvarende stærke.

ALLE ITEMS KAN DROPPE I ALLE ITEM LEVELS
Endnu et tiltag i Loot 2.0-ændringerne drejer sig  om item levels. Som spillet fungerer nu med Diablo 3 Classic, er alle legendary items bundet til at droppe på bestemte sværhedsgrader I forhold til hvilke item levels, de tilhører. Som eksempel kan vi kigge på den eftertragtede Leoric’s Signet, som flere spillere har måttet skulle lede efter på lavere sværhedsgrader end Inferno, ganske enkelt fordi den ikke kan droppe i den item level range, man spiller under på Inferno.

Dette har i Diablo 3 væsentligt begrænset det udvalg af legendaries, man kan finde, når man spiller på Inferno. Udviklerne har set dette problem, og indfører i D3: RoS, at samtlige legendary items kan droppe i alle item levels. Dvs. at en Leoric’s Signet i princippet vil kunne droppe på Inferno med dertilhørende forstærkede stats, idet det øgede item level vil tillade dette. Tænk blot på, hvad dette giver af muligheder, når vi tager med i beregningerne, at der findes et hav af low-level legendaries, som nu kan rolle som high-level og med tilsvarende high-level stats.

”One of the changes we’re making is that all legendaries can roll on all levels.”

Igen fristes man til at drage nogle paralleller til Diablo 2, hvor man også kunne opnå opgraderede versioner af low-level items, idet man kunne opgradere fra normalversionen af et item, til exceptional- og elite-versionen af samme item. Dette gjorde man via Horadric Cube – helt så ligetil bliver det ikke i Diablo 3: RoS, men den grundlæggende tanke bag at gøre alle items brugbare på denne måde, er den samme.

THE MYSTIC
Kan I huske hende den lille runde kvinde, vi reddede i Diablo 3 i act 1? Hende der ikke rigtig spillede nogen rolle? Nemlig, hende. Hun var oprindeligt tænkt som en ud af i alt tre specielle artisans i Diablo 3, men vi endte som bekendt med at måtte nøjes med en jeweler og en blacksmith.


Dette blev besluttet under udviklingen af spillet, og ser vi tilbage til 2012, mere specifikt 19/1-2012, fik vi følgende udmelding fra daværende Game Director, Jay Wilson:

“Thus, we're removing the Mystic artisan. As we look at the big picture, the Mystic simply wasn’t adding anything to our customization system. Enhancement was really just the socket and gem system with a different name, and it would prolong the release of the game even further to go back to the drawing board and differentiate it, so we’ll revisit the Mystic and enhancements at a later time.”

Nu er hun tilbage i Reaper of Souls, og hun synes at have en lidt større rolle, end den Jay Wilson dengang beskrev. Hun får en stor rolle i Loot 2.0-sammenhæng, da hun kommer til at stå for følgende: transmogrify items og item enchanting. Transmogrifering (er det overhovedet et ord?) af items har udelukkende at gøre med udseendet af items og altså din characters fremtræden på skærmen. Det virker umiddelbart som en tilføjelse til det aspekt, at vi allerede kan farve vores gear ved hjælp af de forskellige dyes, der kan købes i spillet. Det er ganske fint, men jeg synes personligt ikke, at det tilfører spillet det helt store. Det gør derimod The Mystic’s anden egenskab; at hun kan ’enchante’ items. Med dette får vi mulighed for at ’re-rolle’ et affix på legendary og rare items. Dette åbner op for endnu mere sjov med item-hunting, da vi her får chancen for at skræddersy vores items mere, end det hidtil har været tilfældet. Jeg tror virkelig, at denne del kommer til at betyde meget for spillet. Der skal givetvis samles nogle forskellige ingredienser til at kunne dette, og det vil sige, at der bliver yderligere grund til at slagte monstre.

Hvordan det i praksis kommer til at fungere med enchanting af items, ved vi ikke endnu. Får man måske mulighed for at klikke på det affix, man vil re-rolle, eller bliver det randomized?

/edit
I denne video fortæller Josh Mosqueira, at man faktisk får lov at vælge lige præcis det affix, man vil forsøge at re-rolle. Fantastisk. Et nyt spørgsmål er så, om man kan re-rolle uendeligt, og hvad prisen i så fald bliver.

LOOT RUNS & NEPHALEM TRIALS
- ENDGAME FOR EVERYONE

Slutteligt vil jeg kort nævne Loot Runs og Nephalem Trials. I sig selv er det måske en misforståelse at kalde disse to tiltag en del af Loot 2.0, men jeg holder nu fast i den opfattelse, at det er en del af det. Ikke desto mindre kommer disse to aspekter til at gå hånd i hånd med grundideen om Loot 2.0.

"And test your mettle in all-new game modes—including Loot Runs and Nephalem Trials—designed to provide players with a highly replayable (and highly rewarding) end-game experience."

Vi har endnu ikke set de to game-modes i aktion. Vi ved dog, at udviklerne tidligere har sagt, at Loot Runs er en betegnelse for, at man laver loot runs på 15-20 minutter med en stor belønning for enden af disse runs.

”The really exciting change, we’re adding is a brand new way of playing Diablo 3 and that is what we’re calling Loot Runs. What is a Loot Run? Well, it is a 15-20 minute dungeon multi-tiered dungeon, where we fully randomize the environments, we fully randomize the monsters, the weather and most importantly the boss in the end that you need to defeat if you want to walk out of the dungeon with all the loot.”

Hvad angår bosses i slutningen af disse dungeons, har udviklerne udtalt, at det kan være alle slags bosses i Diablo 3.

Nephalem trials minder lidt om de special events, vi fra tid til anden har lært at kende i de forskellige acts i Diablo 3 som f.eks. Jar of Souls eller The Forlorn Farm. Nephalem Trials vil dog være langt mere random, og de vil optræde rundt om i spillet som mørke portaler, som vil tage ens character til et sted, hvor man vil blive afprøvet. Her er målet at overleve og ellers kæmpe dig så langt igennem monstrene, som du kan. Jo længere man kommer, jo flere Golden Chests vil man finde. Og her er altså god chance for at få en masse experience og en masse items. Spændende bliver det i hvert fald!

Loot Runs og Nephalem Trials bliver en kæmpe ting for loot end-gamet i Diablo 3. Sammen med alle de andre ændringer og tilføjelser under termen Loot 2.0, kommer der virkelig til at blive vendt op og ned på spillet. Loot 2.0 er min favorit feature i Diablo 3: Reaper of Souls – i hvert fald indtil videre. Udviklerne har ret sikkert en masse andet nyt i ærmet, når vi når til BlizzCon i november. Indtil da har vi nok at spekulere i og tænke over. Især Loot 2.0 kan få ens tanker til at løbe løbsk.

Og så er der selvfølgelig det nye paragon system og den nye character, The Crusader, som bliver omdrejningspunktet i næste og sidste artikel i denne D3X Reaper of Souls Preview-serie.
« Senest Redigeret: August 26, 2013, 10:11:13 am af Camelo »

Offline Engelund

  • Indlæg: 316
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Engelund#2103
Endnu en super artikel! :D

Det lyder super spændende, og har godt nok svært ved at vente helt til næste år!

Offline Dammmeister

  • Indlæg: 622
  • Køn: Mand
  • Respect: +3
    • Vis profil
  • Battletag:
    Dammmeister#2102
Ikke for at gentage mig selv men, kanon artikler. Virkelig flot arbejde. Nu glæder jeg mig så til den næste og sidste del, og selvfølgelig en smule til RoS.
It matters little how we die,
so long as we die better men than we
imagiend we could be -
and no worse then feard.

Offline Dslayer

  • Indlæg: 106
  • Køn: Mand
  • Jungle master Witch doctor
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Jafix#2591
Fedt læsestof Camelo igen! :D
When your body is filled with spirits, and creatures from the grave are your pets, and you can make people fly to the unformed land, then you know what you are.
Jafix
Eu WD
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jafix-2591/hero/19348019

Offline iCoke

  • Indlæg: 6397
  • Køn: Mand
  • You gotta enjoy the little things.
  • Respect: +9
    • Vis profil
  • Battletag:
    iCoke#2903
Wow, dejligt at få nogle detaljer på plads omkring loot 2.0, lyder virkelig til at de har fat i det rigtige. Glæder mig endnu mere til udvidelsen nu! ;D

Og godt skrevet Camelo, dejlig nemt at læse. :)

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17139
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Har lige tilføjet en lille ny tekst under The Mystic. Man får faktisk lov til at vælge lige præcis det affix, man vil forsøge at re-rolle.

Offline TraXz

  • Indlæg: 465
  • Køn: Mand
  • Respect: +5
    • Vis profil
  • Battletag:
    TraXz#2359
Har lige tilføjet en lille ny tekst under The Mystic. Man får faktisk lov til at vælge lige præcis det affix, man vil forsøge at re-rolle.

Sådan havde jeg altid forstået det alligevel, havde nu aldrig tænkt over om den ville re-roll alle stats på det item man vælger, det ville jo være totalt åndsvagt. Har nemlig allerede gemt dem jeg ville re-roll for flere måneder siden, så det er da meget rart at få det bekræftet  ;) ;)

Edit: Men okay, når Mystic så først kommer i expansion hvor alle items bliver bedre, så er det jeg har gemt jo bare lort på det tidspunkt :D 
« Senest Redigeret: August 26, 2013, 12:43:43 pm af TraXz »
- What angers you, controls you.


Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17139
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Edit: Men okay, når Mystic så først kommer i expansion hvor alle items bliver bedre, så er det jeg har gemt jo bare lort på det tidspunkt :D

Jep, der vil nok være en del nye items, der kommer til at overtrumfe dine nuværende.

Offline nex0r

  • Indlæg: 453
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    nex0r#2922
Ved ikke om det skal ind her .. eller der er blevet snakket om det før..


NEW GEMS:

Diamond.
Weapon - Increases Damage Against Elites By X%.
Helmet - Reduces Cooldown of All Skills by X%.
Other - +X Resistance to All Elements.



Offline Dammmeister

  • Indlæg: 622
  • Køn: Mand
  • Respect: +3
    • Vis profil
  • Battletag:
    Dammmeister#2102
Ved ikke om det skal ind her .. eller der er blevet snakket om det før..


NEW GEMS:

Diamond.
Weapon - Increases Damage Against Elites By X%.
Helmet - Reduces Cooldown of All Skills by X%.
Other - +X Resistance to All Elements.




Har du et link til det?

Kan ikke lige huske i hvilket interview jeg hørte det, men synes også der blev nævnt 5 gems, men var ikke helt sikker. Det er jeg så nu :)
It matters little how we die,
so long as we die better men than we
imagiend we could be -
and no worse then feard.

Offline nex0r

  • Indlæg: 453
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    nex0r#2922
0
Ved ikke om det skal ind her .. eller der er blevet snakket om det før..


NEW GEMS:

Diamond.
Weapon - Increases Damage Against Elites By X%.
Helmet - Reduces Cooldown of All Skills by X%.
Other - +X Resistance to All Elements.





Har du et link til det?

Kan ikke lige huske i hvilket interview jeg hørte det, men synes også der blev nævnt 5 gems, men var ikke helt sikker. Det er jeg så nu :)


hov ja glemte link.. der står meget mere her i omkring alt hvad der er blevet oplyst om spillet so far .. rigtig godt samlet af ham der har lavet det :)


http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9678948971


Core.
Intelligence +5 [0/50].
Strength +5 [0/50].
Dexterity +5 [0/50].
Vitality +5 [0/50].
Attack.
Crit Chance +0.2% [0/50].
Crit Damage +1% [0/50].
Attack Speed +0.2% [0/50].
Cooldown Reduction +0.2% [0/50].
Defense.
Health % [0/50].
Resist All [0/50].
Armor [0/50].
Dodge % [0/50].
Block Chance % [0/50].
Utility.
Movement Speed [0/50].
Gold Pick-up Radius [0/50].

Mega fedt ^ :D



Offline Laban

  • Indlæg: 299
  • Køn: Mand
  • Respect: +1
    • Vis profil
  • Battletag:
    LabanDK#2346
0
Og det ser ud til nogle items bliver acc bound. Måske efter en tur med enchant har gjort det?

Tusinde tak for super artikler. Glæder mig til tredje del :-)
« Senest Redigeret: August 27, 2013, 06:44:16 pm af Laban »

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17139
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
0
Og det ser ud til nogle items bliver acc bound. Måske efter en tur med enchant har gjort det?

Tusinde tak for super artikler. Glæder mig til tredje del :-)

Ja, vi må erkende, at der kommer flere account bound items. Jeg ved ikke, om jeg er fan.

Og tak for de pæne ord :)

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
0
Ja, vi må erkende, at der kommer flere account bound items. Jeg ved ikke, om jeg er fan.
Jeg synes det er synd i et spil hvor trading har så stor betydning.. Men det virker nu logisk nok når man har haft det igennem en npc som mystic. Og så meget som økonomien er gået galt så er det nok også bedst.

Offline DreamWalker

  • Indlæg: 1493
  • Køn: Mand
  • Respect: +12
    • Vis profil
  • Battletag:
    dreamwalker#2175
0
Det vil helt klart være sundt for økonomien hvis items som har været igennem mystic, bliver bound. Så er der også et valg man bliver nød til at tage dér. Skal jeg gøre den bedre og beholde den selv, eller sælge den som den er nu.
Venlig hilsen DreamWalker

Min profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DreamWalker-2175/hero/93745

Donnie: Why are you wearing that stupid bunny suit?
Frank: Why are you wearing that stupid man suit?

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 383
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm
  • DonBonzini: Jeps, kan downloades nu
    September 22, 2021, 09:33:16 pm