D3X Øvrige > Afsluttede

Design et legendary item: Vind D3: CE / D3 til PS3/Xbox360

<< < (21/44) > >>

Steffenlikesmen:

--- Citat fra: Totem efter Marts 03, 2014, 02:28:11 pm ---
--- Citat fra: Steffenlikesmen efter Marts 03, 2014, 02:11:33 pm ---Det ser rimelig nice ud. Hvordan går i sådan så billedet kommer ind? er det et eller andet program hvor man kan lave det i eller er i bare vilde til sådan computer stuff? :p

--- Afslutning på citat ---


Hvad tænker du på? Så billedet kommer ind, tænker du her på siden? Jeg uploadede et billede til www.imgur.com og satte det ind i de rigtige brackets som du kan se, når du skal oprette et indlæg.

--- Afslutning på citat ---


Nej, tænker på selve det item i boxen.. hvordan i får lavet jeres egne stats på osv.

Xenith:

Har længe forestillet mig man kunne bruge monster affixes til flere ting, f.eks at give normal mobs en affix i højere sværhedsgrader. F.eks. så en almindelig skeleton archer ikke bare skyder pile efter en, men lige pludselig også teleportere rundt eller lignende, og man derfor er nødsaget til at ændre taktik hver gang man møder nye monstre.
Jeg synes derfor det var oplagt at lege med tanken om hvordan det ville være hvis det var omvendt, og at ens karakter kunne stjæle monster affixes bare for en kort periode :) Så her er mit bud på et legendary:



Lore:
The helmet was created by Malthael and imbued with a fragment of his newly obtained Dark Power, enabling the wearer to collect the souls of weak foes. It was a part of Maelthael’s plan to equip his minions with these helmets in order to assist in the collection of the souls in Sanctuary. The souls increase the power of Malthael, thus such item would quicken the growth of his power. However, the enchantment failed as it would only contain souls for a short period of time. After a while the helmet would begin to devour a soul entirely.


Equipped:  

Hjelmen’s kraft er aktiveret på billedet til højre.

Hvad gør dette legendary specielt?:
•   Regenerates 50-100 (varies) Life per Second for each slain monster within the Gold and Health Pickup Radius.

Denne effekt forbedrer en karakters mulighed for at overleve lange kampe med store grupper af monstre. Desuden fungerer effekten også som en hjælp til at komme sig efter disse kampe, så man hurtigere kan bevæge sig videre i stedet for at vente længe på fuldt liv. Det kræver dog at man bliver hængende nær de monstre man har dræbt.

•   When slaying a champion or rare monster you have a 25% chance to consume the soul of the beast. The soul will grant you one of the slain foes abilities for 1 minute after activation.

Denne effekt gør det muligt at optage champion eller rare monstres affixes. Når for eksempel en champion dør har ens karakter 25 % chance for at optage en sjæl. Når dette sker, kommer der en ekstra skill knap over action baren (se billedet under).
 

Spilleren har derefter 1 minut til at aktivere hjelmens evne til at spise sjælen, dvs. man kan gemme den kommende effekt til en situation hvor den vil gavne spilleren og ikke bare være spildt på normale monstre. Når spilleren vælger at optage sjælen, ved at aktivere hjelmen, udvælges én af den dræbtes affixes. Disse affixes varierer meget i hvor gavnlige de er for den enkelte karakter alt afhængigt af hvilket build man bruger osv.
For eksempel vil Fire Chains være utrolig effektiv for en Witch Doctor der har mange pets, da alle minions og karakter bliver forbundet. Men er det ikke en Witch Doctor der bruger pets, kan kæden gå mellem spiller og follower, eller mellem flere spillere i co-op.


Affixenes effekter uddybes her:
(Alle effekter virker kun inden for Gold and Health Pickup Radius. Nogle ligner sig selv, andre er blevet modificeret for at gøre dem lidt mere brugbare)

Desecrator: The hero conjures burning pools of hellfire beneath enemies’ feet. These pools surge after a few seconds, dealing immense damage as long as they don’t move quickly to avoid them. The effect lasts for 1 minute.

Electrified: The hero releases bolts of electricity when struck, causing lightning damage on contact. The effect lasts for 1 minute.

Frozen: The hero fills the air around them with exploding ice crystals. These explosions deal cold damage, slow, and freeze heroes caught in their blast radius. The effect lasts for 1 minute.

Illusionist: The hero creates duplicates of him or herself; these duplicates can deal damage while defending you as they cannot determine who is the real you. The effect lasts for 1 minute.

Jailer: The hero can temporarily immobilize monsters. The monsters are vulnerable to attacks while immobilized. The effect lasts for 1 minute.
Denne effekt er muligvis ikke så interessant for melee class, men en ranged class kan stå på afstand og kun fokusere på dps.

Knockback: Adds knockback to the hero’s attacks, sending monsters flying and interrupts their attack as well as slows their movement. The effect lasts for 1 minute.

Missile Dampening: Creates an aura around the hero that slows all incoming projectiles, making ranged attacks less effective. The effect lasts for 1 minute.

Molten: The hero will leave a trail of burning lava wherever he/she walks. When the effect ends a huge explosion is triggered, killing off all enemies within the Gold and Health Pickup Radius. The effect lasts for 1 minute.

Mortar: The hero lobs volatile globes of fire that can deal extreme damage to enemies at range. The effect lasts for 1 minute.

Nightmarish: The hero’s attacks can cause enemies to flee in fear for 10 seconds. The effect lasts for 1 minute.

Plagued: The hero leaves toxic puddles in their footsteps. The monsters will take increasing amounts of poison damage the longer they stand in the puddles. The effect lasts for 1 minute.

Reflect Damage: The hero deals a portion of the damage taken back to the attackers. The effect lasts for 1 minute.

Shielding: The hero conjures a temporary magic shield that makes him/her immune to damage. The effect lasts for 1 minute.

Teleporter: The hero teleports around instead of walking when clicking to move. It is not possible to travel further than the Gold and Health Pickup Radius in one click. The effect lasts for 1 minute.
I stil med Diablo‘s 2 teleport.

Vortex: The hero conjures a vortex around him/herself, swirling monsters around and tossing them into walls and other objects causing them to take damage. The effect lasts for 1 minute.

Waller: The hero will randomly summon soul walls, leeching of enemies who come close. The summoned walls will spawn 4 times for a 15 second duration over the 1 minute the effect lasts.
I stil med zombiewalls.

Arcane Enchanted: The hero will summon rotating beams of arcane energy which deal significant damage. The effect lasts for 1 minute.

Extra Health: The hero and all followers, minions or other players within Gold and Health Pickup Radius will have substantially more Life. The effect lasts for 1 minute.

Fast: The hero moves and attacks much more quickly. The effect lasts for 1 minute. 

Fire Chains: The hero will be linked together with all of his/her followers, minions or other players, within Gold and Health Pickup Radius. The link consists of fire chains that burn anything they touch. The effect lasts for 1 minute.

Horde: All summons cast by the hero will summon twice the number of minions. The effect lasts for 1 minute. All additional minions will remain beyond the end of the effect, thus until they are killed or until their timer ends.
Denne effekt gælder på alle classes minions, dvs. alle Witch doctors pets, Barbs call of the ancient, Monk’s mystic ally, Wizards mirror images og familiar, og demon hunters companion og sentry.

Vampiric: The hero recovers a portion of all damage they deal as Life. The effect lasts for 1 minute.

Avenger: When a follower, minion or other player dies within Gold and Health Pickup Radius – the hero will increase in damage, attack speed, total life, and other attributes. The effect lasts for 1 minute.

Health Link: The hero will create a health link to followers, minions and other players within Gold and Health Pickup Radius and share damage and Life pools. Any damage dealt to an individual is split among all members of a group. The effect lasts for 1 minute.

De nye affixes fra RoS skal selvfølgelig også inkluderes, men har ikke selv set dem endnu, så I må selv forestille jer hvordan det bliver :) En ide kunne også være at ændre alle affixes til et lidt mere sjæle agtigt tema som jeg gjorde med waller.


Visuelle effekter:
1. Life regen. Effekten alle dræbte monstre udsender små lyskugler (små sjæle) til karakteren med hjelmen, så spilleren kan se om han/hun er inden for rækkevidde.

2. Når ens karakter optager en sjæl fra en champion eller et rare mob udsendes sjælen med  udseende som Witch Doctors Spirit Barrage, bare modsat rettet så den går fra mob til karakter.

3. Som item teksten siger, lyser hjelmens øjne med en hvid brændende effekt efter at hjelmens skill er blevet aktiveret.

Håber I synes om min kreation :D Og held og lykke til alle der deltager.

DreamWalker:

--- Citat fra: Steffenlikesmen efter Marts 03, 2014, 03:32:37 pm ---
--- Citat fra: Totem efter Marts 03, 2014, 02:28:11 pm ---
--- Citat fra: Steffenlikesmen efter Marts 03, 2014, 02:11:33 pm ---Det ser rimelig nice ud. Hvordan går i sådan så billedet kommer ind? er det et eller andet program hvor man kan lave det i eller er i bare vilde til sådan computer stuff? :p

--- Afslutning på citat ---



Hvad tænker du på? Så billedet kommer ind, tænker du her på siden? Jeg uploadede et billede til www.imgur.com og satte det ind i de rigtige brackets som du kan se, når du skal oprette et indlæg.

--- Afslutning på citat ---


Nej, tænker på selve det item i boxen.. hvordan i får lavet jeres egne stats på osv.

--- Afslutning på citat ---


Har selv brugt paint, men har også set folk har skrevet photoshop og mange gratis programmer er også brugt, online tjenester kan også bruges

Pecenetra:

--- Citat fra: DreamWalker efter Marts 03, 2014, 03:41:05 pm ---
--- Citat fra: Steffenlikesmen efter Marts 03, 2014, 03:32:37 pm ---
--- Citat fra: Totem efter Marts 03, 2014, 02:28:11 pm ---
--- Citat fra: Steffenlikesmen efter Marts 03, 2014, 02:11:33 pm ---Det ser rimelig nice ud. Hvordan går i sådan så billedet kommer ind? er det et eller andet program hvor man kan lave det i eller er i bare vilde til sådan computer stuff? :p

--- Afslutning på citat ---



Hvad tænker du på? Så billedet kommer ind, tænker du her på siden? Jeg uploadede et billede til www.imgur.com og satte det ind i de rigtige brackets som du kan se, når du skal oprette et indlæg.

--- Afslutning på citat ---


Nej, tænker på selve det item i boxen.. hvordan i får lavet jeres egne stats på osv.

--- Afslutning på citat ---


Har selv brugt paint, men har også set folk har skrevet photoshop og mange gratis programmer er også brugt, online tjenester kan også bruges

--- Afslutning på citat ---

Paint klarer det ret let - tage et screenshot af et item - eller noget inde fra Diablo3.com.

Så vælger du farveprøve dimmeren og højreklikker på baggrunden.
Vælger tekstfyld Og skriver oven på der hvor du vil sætte din egen variation ind - hvis man kan se det gamle igennem skal du bare lige vælge indstilling til "uigennemsigtig" - så laver den baggrundsfarven om til det du højre klikkede på :)
Brug skrifttypen Arial så ligner det fuldstænding.

Men der er altså ingen krav om billeder, nogen kan bare godt lide at lege med det og lave noget sjovt og visuelt - derfor det kun er valgfrit. Det giver også nogle gange en masse sjove billeder ;D


Nårh ja, og godt bidrag Xenith, det ser spændende og gennemført ud :) kan godt lide dit billede af item equipped på barb!

iCoke:
Meningen det skal ligne den der fra Nightmare before Christmas? ;D
Ellers fedt item, og passiv ability. :)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version