Diablo 3: Reaper of Souls > Demon Hunter
DH søger klar linje...
DreamWalker:
--- Citat fra: Pecenetra efter November 07, 2013, 03:38:34 pm ---Okay, her var da lidt at gå igang med så :) det prøver jeg næste gang jeg kommer på, tak for indlægget DreamWalker.
--- Afslutning på citat ---
Det var da så lidt :)
--- Citat fra: Pecenetra efter November 07, 2013, 03:38:34 pm ---Btw, nogen særlig grund til 1-hånds?
--- Afslutning på citat ---
Det er den evige diskussion mellem skyde hurtigt med lave crits vs. skyde langsom(mere) højere crits. Bruger man Archery passive er der sikkert også nogle ting man skal tage højde for. Men må indtrømme jeg ikke kender mere til det, end at jeg har prøvet Calamity vs. Manti, og føler bestemt at Manticore vinder. Kan lige tilføje at den calamity jeg lånte var, på papiret, bedre end min Manticore, men følte ikke jeg fik mere ud af den da min hatred forsvandt for hurtigt.
Calamity er dog bedre til nogle builds end andre, umiddelbart... F.eks skyder den alt for hurtigt til strafe buildet, også selvom der er hatred regen på. Prøvede den også i mit face tanking build, med rapid fire, og der synes jeg også min hatred forsvandt for hurtigt. Men en playstyle hvor man bevæger sig meget og skal have skudt så mange skud af på den korte tid man står stille, kunne jeg godt forestille mig det fungerede. Men hvem spiller kite specs længere?
Ked af jeg ikke kan hjælpe mere, og der vil med garanti også være nogle som er uenige med mig i min konklusion(som The Manz skriver højere oppe), men det nu sådan jeg personligt har det 1h vs. 2h til DH
Pecenetra:
Ja, altså som jeg ser det så skal rangere være hurtige og mobile, men med channeling skills er det så meget lettere hvis man kan stå stille så meget som muligt - hvilket også er hvorfor jeg ikke rigtig før har syntes at DH var en interessant figur. Spillestilen er i mine øjne ikke eksisterende, derfor posten her også da jeg slet ikke aner hvad jeg skal gøre til eller fra.
Personligt er jeg mest til en god konstant damage, attack speed afhænger jo af build om det er så nødvendigt/brugbart. Der er jo en del skills som intet gavn får af attack speed men af hvad jeg kan fornemme er DH ikke den der har flest problemer med det.
DreamWalker:
Som jeg ser på det, ved mindre man spiller dh strafe/eller barb ww, så laver man ikke dmg når man bevæger sig, så derfor er det mest effektive at kunne blive stående og lave dmg.
Det har så resulteret i at spillestilen for ranged i d3, har ændret sig markant i forhold til de tanker man gør sig når man tænker ranged classes. Men der har DH'en så også skills som laver dmg når man bevæger sig(her tænker jeg traps, caltrops, sentry, vault - trail of cinders, evasive fire og strafe - emberstrafe), desværre er de så underpowered, at det kan være ligemeget... Men man kan vel kun håbe på at de finder en løsning.
Pecenetra:
Kan sagtens følge dig, jeg savner også skills som kan ramme flere, hvilket førte til at jeg startede med Hungering (med runen hvor den deler i 3 når den piercer) og så skiftede til Bola Shot for mere aoe, og så ellers Rapid Fire med piercing. Mod bosser er DH da fantastisk (antaget at der ikke står noget i vejen foran dem), og det har også længe været mit indtryk. Jeg føler bare virkelig at der mangler noget mod flokke, men nu prøver jeg lige dine forslag af og ser hvad de giver mig :)
Forresten, chest armor, hvad skal man gå efter der? pt har jeg bare en jeg selv har fundet engang på, men jeg føler både der mangler det ene og det andet jo.
DreamWalker:
hvis det er til low mp bør man sagtens kunne tage en nat armor med hatred regen og crit til strafe, hvis man kører strafe build, og hvis det er til hungering/ele, kan en innas chest også bruges,i sidste ende giver det vist det samme, 2 set bonus fra innas eller 3 set for nat, giver begge dex, men der er nok mest ehp i at tage innas på
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
[*] Forrige side
Skift til fuld version