Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls
Crafting materiels
congen:
Hey folkens.
Nu er vi kommet godt i gang med RoS og det er da meget fedt syntes jeg. Jeg havde glædet mig meget til de her ting man kan crafte og var sikker på det ville være en stor factor i at jeg ville spille, spillet i længe......Der fik jeg så lige en "næse" må man sige. Har selv prøvet at farme nogle af de her speciale mobs som så skal tabe den her legend craft ting og DAMM der er da for det første alt for low spawn rate på mobs samt så deres drop rate er helt hen i vejret ( høre der samme fra andre jeg spørger ). Det hele minder mig og noget WOW ting og ikke Diablo hvor det i min verden alt har handlet om man har fundet mange ting men bare ikke så gode frem for ingen ting og når det så sker så noget godt.
Er jeg den eneste det syntes der mangler noget fix vedrørende legend materiels eller er jeg bare et tudefjæs?
Shuft:
Arh tudefjæs er måske så meget sagt. Men jeg synes helt bestemt at Blizzards kunder efterhånden har fået den indstilling at hvis det ikke er til at få de items man skal bruge indenfor meget kort tid så er det bugged, low drop rate eller bare pisse irriterende...
Det her er en tendens der har været stigende i lang tid og Blizzard har gjort alt hvad de kan for at please folk. Meget i stil med hvad der er sket i WoW hvor alle lige pludselig havde en ret god chance for at få alle slags items, selv legendaries.
Resultatet blev at man ikke følte sig særlig legendary når man så endelig fik sin legendary hammer fra Ragnaros....
Her giver D3 det som jeg havde forventet af et diablo spil, til en vis grænse. Nemlig at man skal farme og nakke en fanden masse mobs for at få gode items og så kunne man være heldig at få et legendary i ny og næ.
Nu må i ikke misforstå mig, jeg synes det er rocker fedt at få et legendary, men charmen ryger sku lidt når man kan få et hver time, som er garranteret.
Efter min mening er Blizzard på vej i den rigtige retning med deres crafting materials. Det kræver sku dedikation at få de fede legendaries. At man skal farme det samme mob i flere timer synes jeg ikke gør så meget når man ved at man har muligheden for at få et "top of the line" legendary.
Dertil skal det også siges at jeg savner lidt at der er specifikke legendary drops relateret til f.eks. bosser eller SuperUniques så der også her er mulighed for at farme noget specifikt og ikke bare "hovedet under armen" farme white/champ/elites for at have en chance for et hvilket som helt legendary.
Så nej jeg synes ikke du er et tudefjæs Congen. Men at du nok har en forventning om at legendaries skal smiddes i skødet på dig hver time....ikke noget personligt :)
Just my five cents...
congen:
Jeg syntes nu der er rigelig med legends i D3 som det er nu, helt klart. Det jeg er efter er det her med at nu skal man løbe en zone igennem og der med meget lille chance slet ikke er det mob du vil nakke......Jeg har intet imod low drop rates, langt fra - men når man kan løber rundt efter et mob man ikke ser i 1 time så syntes jeg det er forkert i et spil som Diablo.
Lidt som at farme keys - det syntes jeg er fedt der er en % chance for at få og det er cool og syntes ikke det følges som noget langt og kedeligt for man VED man løber på det mob som kan tabe den her key og det er bare så meget mere i Diablos ond i min verden.
Mazie:
Der burde være variation i droprate på mats baseret på om det er et rarespawn eller en boss.
Har forsøgt at farme mats på Malthael og Manglemaw, det er np.
Mats fra en rarespawn... Spild af tid.
congen:
Jeg har nakket Malt ca 30 gange på normal ( HC ) og har ikke fået fra ham.
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
Skift til fuld version