Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls
Crafting mats bliver muligvis autopickup
kvill:
Så var der endnu en interessant bluepost. Det ser ud til, at Blizzard leger med tanken om at gøre crafting mats autopickup ligesom gold, potions og blodshards er på nuværende tidspunkt. Der bliver dog lagt stor vægt på, at det kun er foreløbige tanker og at en eventuel implementation først vil bliver efter RoS udkommer.
Der ud over nævner posten også at de arbejde på et "currency UI" til crafting mats på samme måde som blodshards er pt.
--- Citér ---Let me preface what I’m about to say with the caveat that any changes we make to crafting material management at this point would come after Reaper of Souls ships. With that in mind, here’s a few ideas we’re tinkering with to help get you thinking about some of the cool possibilities:
* All crafting materials would be moved to a currency-style storage in the UI. Think something similar to Blood Shards.
* All crafting materials would become auto pickup, except for LEGENDARY crafting material. (Legendary crafting material would still be automatically stored as a currency, but players must click on it to pick it up.)
* All crafters would pull crafting materials from this storage area for recipes.
* Crafting materials that the player doesn’t currently own would appear in grey text with a 0 counter.
* Players could mouse over the icons of all crafting material to get the full tooltip of the item. This includes greyed out ones.
* Currently, we do not intend to store gems in this way because it would make socketing items feel clunky.
Note that this is all still a work in progress and thus subject to lots and lots of iteration. Again, while this is something that won’t make the launch of the expansion, we still wanted to acknowledge that we’ve seen your feedback, agree with it, and are already starting to act on some of your suggestions.
--- Afslutning på citat ---
Kilde
Jeg synes det vil være fedt, hvis det bliver autopickup på crafting mats, så kan det være, at Pickup Radius bliver noget værd. Samtidig kunne det også være fedt hvis de lavede et "currency tab/UI" så man spare lidt inventory plads. Det lyder fedt hvis man skal dragge mats til et crafting recipe. Det kan godt være, at det kommer til at tage længere til at crafte, men jeg tror at man mere vil komme til at føle, at man ren faktisk er med til at crafte.
All in all, så synes jeg at der ligge gode potentialer i det her system.
Guldani:
Det ville jeg være stor fan af. Har selv haft tanken om at det ville være bedre hvis crafting mats. var auto pick up. Det er træls at dræbe en goblin og så trykke 5-6 gange på nogle hvide crafting mats. Lige så træls som det var at trykke på gold i Diablo 2.
GreatOne:
Lyder som en fantastisk ide! Håber de implementerer den, som noget af det første efter udgivelsen!
kvill:
Håber jeg også GreatOne. Især med alle de nye legendary crafting mat, de kan godt kommer til at fyld i inventoryen ellers.
Edit: Det ville også reducere mængden af loot på jorden, så kan det være det føles mere specielt når der dropper noget der bliver liggenden.
Camelo:
Den idé kan jeg kun støtte op om. Dog vil jeg gerne opdage, når jeg samler tingene op. Det har jeg med at overse, når det gælder health potions, da der ikke er nogen grafik, der siger det, modsat når man samler guld op.
Og at crafting items bliver smidt i en form for currency ui, lyder som en god ting.
Tak for nyheden, kvill :)
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
Skift til fuld version