Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls

Critical Hit Damage burde afskaffes

(1/1)

Nonsense:
10/10 gange vil man forsøge at enchant en socket ind i et våben uden, 10/10 gange vil man bruge en Emerald.

En base Critical Hit Damange på 100 %, som vi kender det fra andre spil, og så fjerne Critical Hit Damange, det ville være retfærdigt overfor alle items. Det vil selvfølgelig kræve at monstrene får mindre liv.

Crit Hit Dmg ødelægger det sjove/alternative. Det er efterhånden et af de eneste kritikpunkter tilbage, synes jeg. Hvad mener I?

Synes den her tegning siger det meget godt.

Maestroelite:
Du har ret i at tegneserien siger det meget godt.

Socket betyder alt eller intet så jo der er et problem, hvordan man løser det bedst har jeg dog ikke input til.

TitanFighter:
Både og, når jeg kører med Fetishes på min WD, så sidder der en Ruby i :)
Men jo, hvis de ændrer lidt i monsters HP, så ville det give mening..
Så kunne jeg også skifte min Witching Hour ud :p

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version