Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls
Iceblink - Chill længde?
Pecenetra:
--- Citat fra: Xenophon_ efter Maj 07, 2015, 07:30:20 pm ---Alle CC effekter har vel en ringere/kortere virkning på elites, frem til ingen effekt overhovedet, hvis de er immune.
--- Afslutning på citat ---
Ja, men det er jo så et spørgsmål om hvor lang tid man har til at procce effekten og så nyde godt af de +10% CHC som man har imens, inden man skal placere en ny.
Jeg tror dog sikreste løsning er at bruge cold skill (Evasive Fire går jeg ud fra) hver anden gang man bruger en skill.
bizzaro:
--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 07, 2015, 11:26:02 pm ---Ja, men det er jo så et spørgsmål om hvor lang tid man har til at procce effekten og så nyde godt af de +10% CHC som man har imens, inden man skal placere en ny.
Jeg tror dog sikreste løsning er at bruge cold skill (Evasive Fire går jeg ud fra) hver anden gang man bruger en skill.
--- Afslutning på citat ---
De 10% chc er da meget rare - men det endnu vigtigere er at få proccet Bane of the Trapped og Cull The Weak - (ens follower kan ikke nå det hele) :)
For multishot er Iceblink + BotT + Zei's the way to go.
Jeg har ikke prøvet iceblink med Ball Lightning (kridershot build) endnu - jeg vil skyde på der desværre ikke er nok CC i det til de fleste mobtypes kontra at bruge sentries. En Zombie rift / Goat rift, uden reflects, så er iceblink nok det bedste, i og med man kan få et skill-slot åbent til MfD. Tror dog det skal forsøges i et par GR55 :)
Woop3x:
De 10% CC er ikke rare. Hvis du skyder 1-2-2-1 eller 1-2-1-2-1 har du uptime hele tiden.
Hvis I bruger "Google Maps" kan I se at chill længde varer 3.5 sekunder på alle. Også bosser.
Pecenetra:
Nu har jeg så været ved at teste, og den er god nok. De op mod 80% crowd-control resistance (som eliter og bosser kan have) gælder også på iceblink slow. Det giver 0,7 sekunders længde på debuff og svarer til 1,43 aps for at holde den kørende konstant eller det dobbelte hvis dit andet angreb ikke er cold.
Det betyder dog ikke så meget, for konsekvensen er blot at med dit cold angreb når debuffen blot at gå af inden næste angreb og så nulstiller cc-res.
congen:
--- Citat fra: Pecenetra efter Maj 16, 2015, 08:56:29 pm ---Nu har jeg så været ved at teste, og den er god nok. De op mod 80% crowd-control resistance (som eliter og bosser kan have) gælder også på iceblink slow. Det giver 0,7 sekunders længde på debuff og svarer til 1,43 aps for at holde den kørende konstant eller det dobbelte hvis dit andet angreb ikke er cold.
Det betyder dog ikke så meget, for konsekvensen er blot at med dit cold angreb når debuffen blot at gå af inden næste angreb og så nulstiller cc-res.
--- Afslutning på citat ---
Nu skal den dumme håndværker lige have det på dansk..... siger at på boss skal hver anden skyd være cold eller siger du man ikke kan nå at får en chill effect ud af det på bosser?
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
[*] Forrige side
Skift til fuld version