Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls
Næste Expansion, Hvilken Class/classes ønsker vi at se
(1/1)
Aggie:
Opretter lige en tråd om emnet så vi kan bruge denne tråd i stedet for andre.
Hvilke/n class/es ønsker i at se i næste expansion som sikkert kommer om halvandet eller 4 års tid(jo ikke til at vide med blizzard)?
selv mener jeg det bliver essentielt at vi i hvertfald får en druide da jeg virkeligt mangler en summoner i spillet eller som andre nævner en shapeshifter. Laver de en druide håber jeg at det bliver uden alt for meget fokus på casting spells og mere abilities som kan buffe ens summons eller buffe ens shapeshifting.
En anden class jeg kunne tænke mig at se er en slags Rogue/assasin, var selv vild med assasin figuren i D2 men meget trist over at det er meget svært at lave en god assasin uden brug af traps, vil sgu gerne se en kampsports specialist af en art. Synes at det som munken kan af kampsport er lidt fesent.
hvad mener i andre derude? hvad mangler i d3 af classes?
TruSSe:
Klart en assasin, i modsætning til dig syntes jeg at trap delen var fantastisk og det kunne vi faktisk godt bruge i d3, DH kan lidt i den stil men ikke som assasin kunne i d2 ;)
Xenophon_:
Hvad med en Cleric, Druid eller "Indianer" hvor de fleste builds giver meget begrænset DPS, men med skills der kun er fokuseret på at booste andre classes via "Group skills". F.eks. Life, DPS, armor, all res(@), movement speed, cdr, reduce ressource costs etc.
Det kunne tage sig ud som:
Shapeshifting builds/skills:
- Great Oak: Spells og ressource baserede boosts, f.eks. cdr, res red costs, reduce enemy res, men er selv meget langsom i bevægelse og spell casting.
- Brown Bear: Giver +dmg, cc, cd, lidt hurtigere i bevægelse og spell casting.
- Chameleon: Giver armor og res, middel i bevægelse og spell casting.
- Black Cat: Giver life baserede boosts til gruppen, samt specielle "life saver" skills(kat = 9 liv), hurtig i bevægelse og spell casting.
- Cheetah: Giver movement speed/ias, meget hurtig i bevægelse og spell casting.
- Muuh-ko: Giver til sig selv(!) mærkelige dps muligheder og effekts. Her kan der tænkes bredt i meget alternative kombinationer, f.eks. OP i styrke men notorisk drøvtykkende langsom(så den skal ofte "tele to player" i gruppe spil) , eller turbo-ko med konstant fear inden for 40 yards(mobs bliver bange bare ved synet af denne psyko-ko, hvilket gør at den bliver mere psyko og kan løbe endnu hurtigere for hver feared mob) og andre mærkelige/sjove spillestile man ellers kunne komme i tanke om.
Opbygning:
- Main skill: Vitality.
- Weapon: 2h staff only. (der er pt. masser af rum til at tilføje en del flere af dette slags wep i spillet og gøre dem class/bonus specific)
- Movement cap afhængig af valgt shapeshift.(måske også skill, i meget få tilfælde, så visse ting ikke kan omgås).
DPS boost fra main stat afhængig af valgt shapeshift, da vitality kan blive meget høj, så det ikke er lige så direkte/lineært som ved andre classes' main stat boost.
- Spell casting: cooldown baseret og/eller meget høj main stat/ressource cost. De enkelte shapes kan have automatiske egenskaber f.eks. ved Black Cat/life "+Group life regen", hvorimod spells er lidt mere boost specifik eks. "ally potions heal 80% for 2 minutes". Brown Bears' "+dmg boost" kan f.eks. falde over tid.
- armor og @ kan måske også blive boostet/nerfed af main stat eller afhængigt af valgt shapeshift.
Tænker denne class kunne have sine klare fordele i meget svære lvls, som det nye "Greater Rifts" og i HC mode. (måske også til XP boosting? Et full set item build der booster andre i gruppen, altså mindre xp boost jo højere deres lvl, men 0% efter lvl 60 f.eks)
kan ikke lige komme i tanke om mere pt. :)
Engelund:
Tjah, Hvis man ser udfra, hvilke våben der ikke bliver brugt pt. så vil en karakter bygget til 2-handed staffs (og måske 2-handed bows) være mit umiddelbare bedste bud.
I såfald ser jeg en druide, eller en anden form for "natur-beskytter" som det mest oplagte valg ;) Det ville også passe meget godt med, at så meget natur er blevet ødelagt og overtaget af det "onde" :p
Lars:
Jeg syntes ikke der mangler en assassin i spillet, da vi allerede har Zoo Doctor, som jeg syntes er en god erstatning til Necro / Druid.
Som TruSSe siger, så syntes jeg også spillet mangler en form for assassin, som kan hop ind i en kamp og kontrolle monstrene med forskellige traps eller andre forme for CC. Jeg syntes generelt CC er en svag faktor i D3, hvis man ser bort fra en Support Monk.
Navigering
[0] Emneindeks
Skift til fuld version