Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls
Opdatering på legendary drops ved bosses
DreamWalker:
--- Citat fra: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 12:56:06 pm ---
--- Citat fra: DreamWalker efter Marts 03, 2014, 12:52:48 pm ---Problemet med at give bosser bedre legendary drop chance, er at så vil de bare kun blive farmet, og det er vel heller ikke meningen.
--- Afslutning på citat ---
Det var jo sådan man "rullede" i Diablo 2 :P
--- Afslutning på citat ---
Men det har blizz jo også meldt ud, de synes var en "broken" del af spillet, så kan da godt forstå de ikke bare implementerer det nu i d3.
Synes nu heller ikke bosser er fuldstændigt ubrugelig at slå ihjel. Du garanteret 4-6 drops fra dem, om det så kun er blå items (noget blizz vil kigge nærmere på da det ikke er godt nok), så kan en pack nøjes med at droppe 1.
Personligt sidder jeg nu og spiller mere acts igennem, end at "speed xp farme" da det for mig ikke giver nok i forhold til bare at farme normalt med mine venner. Gider tbh ikke alt det pjat med tøm et område, lav nyt game og tøm igen, mere kedeligt bliver det ikke i min bog. Bevares - Cursed chests var da sjovt da man fik en røvfuld xp, men efter dét, må jeg indrømme det ikke har været interessant for mig, at lave de xp farm runs.
Mike JezZ:
Nu er Cath runs heller ikke det sjoveste i verdenen, og selvom der er mange mobs (skeleton trash), så ser jeg færre fede drops i det run med MANGE mobs, end hvis jeg bare køre et Act igennem tbh.
Dog har jeg set et leg drop på det run - som jeg endda kunne bruge - så det er bare meget rng.
Pecenetra:
Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)
Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.
Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.
Det er som folk sagde først patch 2.0 det er ligegyldigt hvad man laver i spillet - inden længe vil man kunne gøre det endnu hurtigere. Jeg har aldrig forstået hvorfor de så gerne vil have den såkaldte Campaign for den tjener ikke noget formål og har ikke noget med Diablo universet at gøre. Men når rewards bliver så gigantiske for ingenting ja så bider man da ikke bruge kræfter på at lave noget.
Istedet for at holde fokus på at slå nogle monstre ihjel så flyttes det hele tiden over på andre opgaver - og det jeg irriterer mig over. Der er nærmere for lidt af disse garanterede og gode drop steder - end at vi skal til at kalde det bugs at en boss giver en garanteret legendary. Men så gider jeg bare heller ikke at skulle gennemføre et halvt eller et helt spil for at komme til ham. Så dør grinding faktoreren ligesom.
Mike JezZ:
--- Citat fra: Pecenetra efter Marts 03, 2014, 03:50:57 pm ---Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)
Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.
Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.
--- Afslutning på citat ---
Så hvis man spiller på under Torment, og fx leveler en ny karakter op - kan bounties ikke betale sig?
--- Citér ---Det er som folk sagde først patch 2.0 det er ligegyldigt hvad man laver i spillet - inden længe vil man kunne gøre det endnu hurtigere. Jeg har aldrig forstået hvorfor de så gerne vil have den såkaldte Campaign for den tjener ikke noget formål og har ikke noget med Diablo universet at gøre. Men når rewards bliver så gigantiske for ingenting ja så bider man da ikke bruge kræfter på at lave noget.
--- Afslutning på citat ---
Kampagnen bliver vel også kun noget man fremover kun gennemføre en gang :P
--- Citér ---Istedet for at holde fokus på at slå nogle monstre ihjel så flyttes det hele tiden over på andre opgaver - og det jeg irriterer mig over. Der er nærmere for lidt af disse garanterede og gode drop steder - end at vi skal til at kalde det bugs at en boss giver en garanteret legendary. Men så gider jeg bare heller ikke at skulle gennemføre et halvt eller et helt spil for at komme til ham. Så dør grinding faktoreren ligesom.
--- Afslutning på citat ---
Jeg er lidt forvirret over om vi snakker campaign eller Adventure Mode her ???
DreamWalker:
--- Citat fra: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 04:11:14 pm ---
--- Citat fra: Pecenetra efter Marts 03, 2014, 03:50:57 pm ---Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)
Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.
Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.
--- Afslutning på citat ---
Så hvis man spiller på under Torment, og fx leveler en ny karakter op - kan bounties ikke betale sig?
--- Afslutning på citat ---
Ved mindre man lige er startet på diablo og ikke har en lvl 60, spiller man vel altid minimum torment 1 når man lvl'er en ny char? Så svært er det jo heller ikke. På ptr lvlede jeg en wizz på +torment 3 hele vejen
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
[*] Forrige side
Skift til fuld version