Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls
Patch 2.0.1 er live - official notes
Thetof91:
Har prøvet med flere boss.. Og ja virker til kun skeleton giver legendary 100%
Der udover synes jeg heller ikke at cooldown reduction virker endnu overhovedet?
Jeg har 9%, og det burde fjerne 10 sek fra min bersker som er 120 sec.. Men det står dne stadigvæk til.. Og testede det også med at aktiver og se om den var klar efter 110 sec eller 120 sec.. Og det var 120 sec..
Dr. Durden:
--- Citat fra: Pecenetra efter Februar 28, 2014, 11:42:14 pm ---Jeg vender lige tilbage i morgen men et uddybende svar, som du forhåbentligt lettere kan forstå Dr.Durden :)
--- Afslutning på citat ---
Tak :)
Pecenetra:
--- Citat fra: Dr. Durden efter Februar 28, 2014, 05:27:35 pm ---
--- Citat fra: Pecenetra efter Februar 27, 2014, 06:01:19 pm ---Når du holder musen over dine skills så kan du se hvad "damage type" de hører til ind under. Du vil angiveligt køre med flere forskellige, og kunsten bliver derfor at finde en som passer over hele linjen og virker.
Derefter er det om at samle noget ekstra skill damage til den type element. Når Mystic kommer i RoS så kan du lave dem om til en anden som måske passer bedre. Derfor skal man også til at kigge efter +x% skill damage ud over kun main stat, Crit chance, crit damage og attack speed for at maximere ens damage output. Så er det at finde den rette kombination også da man max kan have 4 på et item. Og det trækker altså også i defensive affixes.
Men ellers er elemental damage-typer præcis som fra tidligere :)
--- Afslutning på citat ---
Damn - må jeg bede om den lange forklaring? Hvilken betydning har det eksempelvis, at jeg med min monk bruger skorn med physiccal dmg., men bruger klokke-skill'en(kan ikke huske navnet), der giver 700ish% holy damage?
Og er der forskel i effektivitet på de forskellige elemtal, holy, arcane og physical? Altså hvordan de virker mod monstre med armor/resistance? Eller er det spild af tid at bekymre sig om?
Mht. Mystic:
Det er kun de weapon-specs med en lille orange bullit, der kan re-rolles, right? Eller hvad betyder den orange bullit?
--- Afslutning på citat ---
Damage elementet på dit våben har ingen betydning i den her sammenhæng. Tidligere havde skills et element eller var blot "weapon damage". Hvor weapon damage betød at du gjorde den direkte den type damage som du havde fra dine items - du kunne faktisk gøre flere.
Så om din Skorn har physical eller poison, holy, fire eller hvad der ellers er har ingen betydning her.
Den skill du går og bruger - Wave of Light - afgør det hele. Den her er Holy damage som du selv siger, så uanset hvad du har af elementer og damage på din monk så laver du altid Holy damage med denne skill.
Hvis du så får et item med "+20% Holy skill damage". Så kommer den skill altså til at gøre mere skade. Der er 2 måder at se på hvad det betyder for dig:
1. Du får 20% mere dps uden at det kan ses.
2. Din skill gør 20% ekstra skade.
Jeg er mest tilhænger af den sidste - og jeg har også opfordret Blizzard til at få det kørt ind i spillet, for det der reelt sker er at nu står der at din skill gør 709% damage, med det nye item på får den så 20% ekstra og gør derfor 849% damage. Og det samme sker med alle andre skills du har som benytter holy damage.
Og det her affix kan du altså få flere steder og det er muligt at samle en god 100% af det, men det er svært lige at ramme det rigtige element, og her kommer Mystic altså ind og hjælper senere. Da du så kan skifte mellem de forskellige elementer.
Mens vi lige er ved Mystic så er det alle affixes du kan ændre - undtaget det "unikke legendary". Men det kan du jo heller ikke ønske at ændre. Det unikke legendary affix er fx på Andarials Visagechancen for at lave en Poison Nova.
Hvorfor nogen af de bull-its er orange ved jeg faktisk ikke - men det lader til at have noget at gøre med om de randoms eller faste.
Monstre har igen resistance eller armor. Simpelthen for at gøre det nemmere. Det tager den skade som du gør og som sådan er de ligeglade med hvad type det er.
Der er dog nogle små forskel ved hvordan de forskellige elementer fungerer. De fleste ved at cold damage gør monstre langsommere. Fire damage har en kort efter skade som ikke er markant, holy damage forhindrer at monstre kan genoplives og poison damage har vist en area of effekt radius hvor den "smitter". Men reelt er de alle helt ens, det er blot et spørgsmål om hvilke du kan lide og få skabt en god synergi imellem dem.
Det vil dog være en fordel at holde sig til en type element igennem hele sin skilllbar og så få booste den type damage godt op, især Wizards er meget obs på dette men andre klasser har samme fordel af det.
Dr. Durden:
--- Citat fra: Pecenetra efter Marts 02, 2014, 07:21:29 am ---Den lange version
--- Afslutning på citat ---
Tak! Det er go stil!
Pecenetra:
Det var så lidt. Vi skal nok kunne finde et svar som er dækkende :)
Navigering
[0] Emneindeks
[*] Forrige side
Skift til fuld version