Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls

Patch 2.1 PTR patch notes

<< < (6/8) > >>

mads-wm3:
Sådan er det jo :) Sådan var det også i D2... :P Sådan var det også da de lavede den der store buff af legs og set items, omkring starten af spillet... Har stadigvæk et set legacy tal rasha liggende :P

TraXz:
Jeg er rimelig sikker på at man nu godt kan finde alle de samme legendaries på non-ladder efter seasons slutter.  Da disse legendaries åbner op for nye builds og at det ville pisse folk pænt meget af hvis man ikke kunne, da der er rigtig mange som ikke gider at starte forfra på seasons (inkl. mig selv), derudover vil det også være urimeligt for dem som har købt spillet på et senere tidspunkt, at de skal 'lacke' bagefter pga. at de ikke kan få fat i disse items.

Desuden står det også her:

"Seasonal Legendaries will also be added to the normal Legendary item pool once the Season ends, making room for new Seasonal Legendaries with the start of the next Season."

Der er jo her tale om alle seasonal legendaries på den måde det bliver skrevet :-)
Det eneste som ikke skulle blive overført til non-ladder drop poolen, er såvidt jeg har forstået et nyt Transmog set, som er season only samt en 'dye' man kan opnå ved at få et vidst antal achievement points.

Source: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13244294373#2

Camelo:
Der er ingen tvivl om, at seasonal legendaries bliver mulige at finde med non-season characters, når sæsonerne slutter. Disse items vil, som skrevet i citatet, blive tilføjet item-poolen efter endt sæson :)

Lars:

--- Citat fra: Nemeton efter Juli 03, 2014, 10:15:27 am ---Jeg synes det er noget crap at de depth diggers jeg allerede har ikke får den nye ability som den item får. Så skal man til at farme de ændrede ting igen, jeg bliver helt træt ved tanken....

--- Afslutning på citat ---

Nu er Depth Diggers heller ikke de sværeste bukser at finde, der tager gennemsnitligt omkring 2000 shards for at få dem, hvilket er ingen ting. Hvilket er omkring ca. 20 t6 rifts.

Pecenetra:
Jeg frygter for størrelsen af item pool med denne ide for seasonal items. Denne første patch tilføjer allerede 11 items til legendary poolen. Hvis en season kører 6 måneder så har vi efter 2 år tilført næsten 50 items. Det giver at efter 4 seasons så vil item poolen være 10% større forhold til nu og chancen for at finde netop det item man søger til et build er effektivt halveret.

Allerede nu er der en større del af items som ikke dropper fordi sandsynligheden i forhold til generingen er så ringe. Jeg kan godt lide items der er forskellige men jeg kan ikke se hvad vi skal med så mange forskellige items som i realiteten er ens.

Det eneste man reelt kigger er det ene legendary affix som komplimentere ens build og spille stil bedst - så de kunne lige så godt arbejde på at give de items som pt ikke har et legendary affix eller give flere muligheder med hensyn til legendary affixes.

Et godt eksempel er bælter, foruden det legendary affix man kan få er spørgsmålet jo blot om man ønsker Attack Speed eller ej indtil man kan få det witching hour som har CHD. Legendary affixes på bælter er ikke rigtig markante nok til at kunne rokke ved dette bæltes suverænitet.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version