Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls

Reaper of souls og D3's fremtid

<< < (8/8)

Valentinoz:
Uden at have læst hele tråden igennem, så vil jeg lige prøve at sætte lidt ord på, hvad jeg synes om mange af de omtalte emner.
Først og fremmest er jeg ret uenig i påstanden om, at legendaries nærmest er BiS første gang man finder dem. Der er ingen tvivl om, at de hovedsageligt trumfer de fleste rares og ruller stats, som kan være svære at replace.. Men var det ikke også sådan med de fleste uniques i D2? Vi løb sgu da allesammen rundt med shako's, hoto's, enigmas, ww eller ss, soj's/bk's, spirit eller lidless - You name it.. Disse items var gode endgame items, ikke specielt svære at finde eller skaffe runes til, men det som gjorde det sjovt var jo at finde/rolle de items med de perfekte (eller næsten) stats.
Hertil synes jeg jo, at det er fedt at man nu kan se, hvor godt ens rolls er.. Du kan føle trang til at crafte det samme våben igen og igen, fordi du leder efter et præcist affix, som du har været uheldig ikke at rolle.. Dette giver efter min optik noget endgame værdi, i hvert fald for meget.
Meeeen... Hertil synes jeg dog, at det kan tage for langt tid at finde/skaffe materials til upgrades (som påpeget af nogle andre). Og dertil synes jeg jo yderligere, at det er en stor skam, at Blizzard har valgt at delvist fjerne trade-aspektet.
Der er ingen tvivl om, at AH skulle ud.. Hvilket jeg fra dag 1 synes kun kunne gå for langsomt. Men at de yderligere har gjort alle legendaries BoA, er en skam. Da de hovedsageligt styrer endgame, kommer der til at mangle dét, som jeg synes var en af de to store charmer ved D2, nemlig trading af items. Jeg synes simpelthen det var så fedt at bruge en dag på, at forsøge at lave gode trades med andre. Nogle dage kunne jeg forvandle en håndfuld selffound items til lige præcist de items jeg ledte efter til mine mænd.. For mit vedkommende var målet at blive stærkere i PvP - hvilket i øvrigt var det andet vigtigste aspekt i min optik.
Disse to ting mangler, og før D3 kan blive lige så succesfuldt som D2, synes jeg at der bør laves nogle tiltag, så spillet kommer i den retning.

Derudover har hvide og blå items ikke rigtig nogen værdi, udover deres brug som crafting mats. Her synes jeg man, ligesom i D2, kunne prøve at give dem en værdi. Måske i form af de succesfulde runewords, eller de mange-socketede blues med jools eller runes.

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version