Diablo 4 > Diablo 4
System design update part II
(1/1)
mads-wm3:
https://us.diablo3.com/en/blog/23230076
Blizzard (David Kim) er kommet med en lille update centreret omkring item changes. Mere specifikt de ting de har valgt at arbejde med på baggrund af community feedback. Det bemærkes at det stadigvæk er meget tidligt i processen, så meget kan ændre sig (også afhængigt af community feedback).
Her er en kort opsummering:
flere affixes på items - herunder et helt nyt system med "power". Der er tre powers, Angelic, Demonic og Ancient power, som i sig selv giver stat changes. Men endnu vigtigere unlocker de bestemte affixes på items. Så en amulet kan fx have et affix der kun aktiveres når man har 50 demonic power i alt på sit gear, og et andet affix der aktiveres ved angelic power. Dermed bliver det strategiske itemvalg udvidet, da man nu skal afveje hvad for nogle affixes man vil have låst op for på sine items, og dermed også hvad type "power" man skal gå efter på sit gear.
Ancient legendaries bliver fjernet i deres nuværende form - så vi har kun normale legendaries. Samtidig introduceres et late endgame item drop, der har et legendary affix, som man så kan overføre til et rare item. Dermed ønsker de at sikre at rare items med høje stats også er viable, og at man ikke er låst af best-in-slot legendaries.
Tingene skal nok ændre sig meget frem mod release om mange mange år ;) Men hvad synes i?
Personligt synes jeg det er interessant at de giver os indblik i de tanker de har, og desuden fedt at de holder meget øje med community feedback - og også både adresserer og reagerer på den.
Navigering
[0] Emneindeks
Skift til fuld version