Diablo 2 / LoD > PvM Guides
Cry Barb
(1/1)
Coilx:
En Cry barb opsættning.
Ikk mange kender dette build. den er ikk særlig anvendelig. Men den er grunden til jeg elsker det her spil 8)
Skills:
WarCry: 20
BattleCry: 20
Taunt: 20
Howl: xx - Kan ikk huske om man kan få maxet den helt på lvl 99.
Shout: 1
BO: 20
BC: 1
Incresed Stamina: 1
Incresed Speed: 1
Iron skin: 1
Natural Resistance: 1
Points:
Str: 60-75
Dex: kun hvis du vil have shield på
Vit: Shit loads
Mana: Shit loads
Gear:
Det meste siger sig selv, hvis man tænker sig lidt om.
Shako
Enigma
Hoto x2 / Hoto + Storm shield (for dmg reduction ofc, så kræver det bare lidt mere str.)
SoJ's
Warcry skillers ofc
standart caster stuff etc.
--------------------------------------
Up's:
Han stunner i vildskab
Han lægger en stabil aoe dmg
Down's
Han tager meget skade, fra man er telet direkte ind i en grp mobs, til man får den første WC afsted.
Han bruger rigtig meget mana, grundet den dårlige regain da han ikk slår på noget.
Han larmer... Åndsvagt meget... så skrug volumen lidt ned...
Gerdi:
ja det er en meget sjov char, du burde gå efter MINDST 105 fcr, hvilket det ikke ligner du opnår, 200 fcr er også en mulighed.
Du skal IKKE bruge shako, da du hurtigt kan få bo lvl 40-5x, og da life og mana pr. lvl ikke få bonus deraf, er shako ret meget et spild.
oneby0ne:
Jeg tror det ville være en god ide at tilføre en sektion til folk der også spiller untwinked, med itemsforslag, osv., dertil.
Cry-barbs er nemlig også meget stabile til untwinked play, hvis man erstatter de 20 i taunt med f.eks. 20 i berzerk, bruger ens skills fornuftigt og ikke kører på som en max twinked softcore char.
Cry-barbs har nemlig den fordel, at de i modsætning til f.eks. ww-barbs, som kan få problemer i untwinked spil, især hvis man blot whirwler igennem monstrene og ikke defensivt, at denne lige så let kan klare mange monstre, som få monstre via howl + taunt, dertil warcry når de tauntede mål er kommet tæt på og også mod unique monstre/champions, samt battle cry mod act bosser og hvem der nu må være immune overfor warcry.
På samme tid er man heller ikke låst fast under ens angreb og kan sagtens drikke pots, mens man angriber. I princippet er det den klart smarteste måde at få en non-ww brugende barb, der bruger langsomme angreb der kun rammer et monster af gangen, men med stor effekt (bash/stun/concentrate/berzerk) til at fungere rigtig fint.
Jeg synes det ville være en god ide at tilføje ting som:
Skills at gå efter først, items der er lette at få inden nightmare og senere inden hell, som man kan gøre god brug af, taktikker mod forskellige situationer og hvornår man går fra at være en almindelig "big dude with so f'cking much health no one can touch him" til "battlefield overlord" pga. hans brug af howl+taunt+warcry.
Hvorfor makser du i det hele taget taunt i din oprindelige guide? Taunt er unik ved, at den kan få monstrene ned på 5% damage i modsætning til battle cry, som må satse på den samme effekt, som decrepify, nemlig 50%, men taunt rammer jo kun 1 monster af gangen og i store åbne områder kan det være farligt og så er der rigtig mange den ikke virker imod, som uniques/champs/super uniques.
mkronvold:
items. shako bered
hoto hoto
enigma
sojfcr ring med mana og res
amu 2 barb skills 20 fcr mana res
arach
frost
mana boots
torch anni
skillers
life fhr eller res fhr
ved ikke lige hva fhr bp'sne er . men det kan man jo selv lege med.
merc . insight giantskull bramle
ville tro det var en hjælp , med hensyn til items:P
Navigering
[0] Emneindeks
Skift til fuld version