Diablo 2 / LoD > PvM Guides

summon necro build?

<< < (2/2)

frisser:
Jeg er kommet til lvl 85 og er lige blevet færdig med spillet. Skal til at lave runs.
Vil det kunne betale sig at gå efter de 3 nøgler?
Vil den kunne klare det eller skal man bare forsøge at finde ting, som man kan lave andre figurer med?

Mikael

Camelo:
Som summon necro vil du ikke kunne klare vejen frem til Torch.

Gangrel:
En fishymancer er sjov at spille og kan nemt spille igennem normal + night i 8 player games. Ved ikke med hell :)

Så vidt jeg ved er fokus kun på CB ved boss farming da den er den eneste der giver forholdsmæssigt i skade istedet for en fixed mængde (selvom det jo bare er en bonus :P).

Mht. våben så er det kun når du summoner at din skill har noget at sige for dine skeletters liv og skade (så hvis du får et skill +2 shrine bliver de ved med at give den skade hvis de er summonet imens du havde den bonus). Dog kan du risikere at du mister et skelet hvis du switcher til andet våben hvis din skill falder tilstrækkeligt.

Når det kommer til iron golem, så tror jeg at Nightfish anbefaler IK maul hvis du runner ofte da den ikke er så dyr og har en masse dejlige mods :)

Slyngel:
Jeg farmer oftest The Pit, Chaos Sacntuary og WSK + baal. Det virker ganske glimrende, og har vel sådan ca 450 MF og +15 summ skills (den mangle en del gear stadig).

Men, at farme keys er ikke rigtig noget, før man får fat på en enigma!

Xenophon_:
Hvis man har mere end rigeligt med HR's, så kan man også køre med et andet build.

Taget ud fra Lvl 90. Dette build bruger ikke CE og skal kun gøres, hvis man er villig til at smide HR's efter det. Det er ikke nødvendigvis et cookiecutter/imba build

Gear

Necro:
Hat: Crown of ages (Coa) (Ral, Um, ist, Ber, Cham eller Jewels, kan bruges i 1-2 socks)
Armor: Enigma RW
Bælte: Arach
Handsker: Chance guards
Støvler: War Traveler
Våben: Beast RW
Skjold: Spirit RW
Amu: Mara
Ringe: Soj's

3x 11fire res sc's (afhængig af hvad du kommer i hatten)
5x 5@ sc's (afhængig af hvad du kommer i hatten)
+ en af dine sc's skal have 3-5 fhr

Med Anni ender du med +11 all skills.
Med Torch ender du med +14 Necro skills.
Faster Hit Recovery(FHR): 86+% = 6 frames

Merc:
Hat: Andy's
Armor: Bramble RW
Våben: Infinity RW

Iron Golem: Pride RW

Auraer: Fana lvl 20(fra Beast), Thorns lvl 17-23(fra Bramble), Conviction lvl 14(fra Infinity) og enten Defiance el. Might fra Act 2 Merc. Concentration lvl 16-20(Fra Pride Iron Golem)


Point fordeling:

Summon:
20 Skelli Mastery
20 Golem Mastery
20 Summon Resist
1 Clay Golem
8 Blood Golem (For ekstra liv til IG. Resten smides enten(helst) her eller i random ting man kan lide)
20 Iron Golem
1 Fire Golem
4 Raise Skelli (For 8 af dem)
4 Raise Skelli Mage (For 8 af dem)
1 Revive

Curses:
1 Amplify Damage (Main spell)
Hvis du spiller med andre, kan det være en god idé at smide 1 point i Life Tap og måske 1 point i Lower Resist.



Multiplayer:
Er man to, kan man med fordel spille sammen med en Fanazealer, der selvfølgelig bruger Fanaticism og Conviction Auraer. (Bruger man hotkeys til at skifte rytmisk imellem dem hvert 2-3 sekund ca. så får man bonus fra begge). Merc skal så have Insight(Meditation) våben i stedet for Infinity. Du skifter Beast Våben ud med Last Wish for Might Aura. I kan nu få fat i 2 brugbare Auraer fra jeres to A2 Mercs - Defiance og Blessed Aim. Dette vil give jer nogen ret vilde synergier.

Party bonus fra Auraer(+1 curse) til sammen:

Conviction lvl 25 (-150% Fire, Lightning og Cold(breaker immunities) og - 93% defense til mobs.)
Fanaticism Maxed (Høje Attack speed, AR og Damage bonusser)
Meditation lvl 14-19 (625-750% Mana regen)
Thorns lvl 17-23 (890-1130% Thorns damage)
Concentration lvl 16-20 (285-345% damage)
Defiance lvl 15+ (minimum 210% Defense - Normal A2 Defense merc)
Blessed Aim lvl 15+ (minimum 285% AR - Normal A2 Offense merc)
Amplify Damage(curse) lvl 15 (+100% damage taken, samt breaker Physical immunities)

Desuden, Über Mephisto's Conviction aura bliver annulleret hvis i selv har conviction lvl 21 eller højere. Endnu en grund til at de to builds supplerer hinanden godt.

Med dette set-up for 2 spillere skulle man gerne kunne blæse igennem alt. Det skal dog siges at Iron Golem kan dø/forsvinde, så husk at teleport rundt, men samtidig skal man altid huske at ens Pride RW er væk, så snart man laver en Iron Golem fra det, så har du ikke råd til at brænde et eller flere Pride RW's af, så lad være med at bruge dette build.. Brug en anden Golem i stedet, med mindre effekt, da du/i mister concentration auraen.

Spiller man 3 eller flere sammen, så kan resten nærmest frit vælge hvad de vil spille, da Fire/lightning/cold/physical immunities bliver brudt og mobs Defense får store nerfs.
 
Kun Necro's "Lower Resist" curse bryder Poison immunity, hvilket der ofte ikke er brug for da få builds bruger poison, intet bryder Magic immunities.
Conviction og Lower Resist supplerer hinanden(!), så Fire/lightning/cold/physical damage er at foretrække fra de andre.
Spillere med Magic Damage vil selvfølgelig også være ret brugbare, men vil ikke rigtig kunne udnytte flere af synergierne, dog max udnytte et par stykker(Defiance+Meditation).
En ekstra Paladin vil fx kunne tilføje en extra aura - Holy Shock/Concentration/Vigor/Salvation.
Rogue med Harmony RW bow giver også Vigor(= massiv Faster run/walk og Stamina boost)


Det er om ikke andet, en idé til et build :)

Ps. Er i 3, så brug A1 Rogue merc med Harmony RW bow. Er i flere, så skal de have A2 dps mercs - fx Ghost Spear/War Pike(botd) - Dream RW Helm(Holy shock aura) - Eth Forty. Ellers bare: Ghost Spear/War Pike(botd) - Eth Coa/Gaze/Andy/Shako - Eth Forty

Pps. Undgå for alt i verden Cold damage, herunder Holy Freeze, da Necro ikke kan cast summon på døde mobs ramt af Cold(!).

Ppps. Undgå Redemption Aura, da det fjerner corpses og så er Summon Necro jo ikke meget værd.

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version