Diablo 3: Reaper of Souls > Wizard
Life on hit/ regenerate life/ attack speed
Rosewizard:
Har rodet lidt rundt med min wizard, og re-rollet til attack speed og LoH på mine items. For at kunne holde mig i live. Men jeg synes ikke det rigtigt fungerer. Hvad bruger i?
Jeg kan se nogle spiller wizard med meget høj skade, og har kun Regenerate life. Men de kan jo have sat alle ders par. level points på LoH.
Så mit spørgsmål er, skal man overhovedet gå efter attack speed og LoH? Eller skal man benhårdt gå efter at gøre mest muligt skade med sin frozen orb, og så drikke en health potion i ny og næ ;) ? Pt bruger jeg Electrocute og Frozen orb.
TraXz:
Jeg har kun sat de 50 point i LoH fra paragon points. (Spiller også wizard med frozen orb)
Derudover har jeg ca. 8k life per kill.
Jeg har ingen problemer med at holde mig i live på torment 2 overhovedet. Når jeg rykker op på torment 3 kan jeg dog godt mærke at jeg skal spille lidt mere forsigtigt, men så galt er det heller ikke igen. Har i øvrigt kun 5mil. thougness (360k HP).
Generelt synes jeg ikke at LoH giver så meget igen heller, men jeg har så også kun de der 4k man nu får ud af de 50 paragon points :-)
Jeg synes dog at man skal være forsigtig med at stacke for meget attack speed, da du bruger dit AP for hurtigt og så er det bare papir damage, så hellere roll attack speed om til noget CC, CD eller AVG dmg. hvis det muligt :)
DonBonzini:
Regen. life og LoH er overvurderede imo, jeg ville ikke bruge et eneste paragon point eller item på det! Jeg vil gå efter damage og toughness istedet for, jeg kører t2 uden at dø med 300k life.
LoH er som sådan ok, problemet er at white trash mobs dør hurtigt og sjældent giver problemer derfor har du ikke rigtigt brug for LoH, da du alligevel ikke mister life mår du kæmper mod dem. Der hvor du får brug for LoH er mod elites og uniques, men mod en pack med 3 monstre og med 6k LoH og 2 APS så giver det dig "kun" 6*3*2 = 32k per sec. = 10% af dit life, forudsat at du rammer alle med hvert skud. Jeg synes ikke at det er det værd ifht. rene dps skills. Regen. life er endnu værre, imo.
Jeg bruger Unstable Anomaly, som lige sikre at jeg ikke dør, hvis jeg fx bliver frozen/jailed (herville LoH ikke hjælpe dig alligevel). Og jeg synes det bliver mest kritisk når man er frozen mm. Også kan man jo også bruge health portions, så mod elites og uniques så har man to livliner og når de er brugt så burde monstrene være nede.
Prioriter:
CC
CHD
Elemental skill damage/Skill damage (fx arcane orb damage)
Int.
db
DreamWalker:
Er enig med DonBon meget af vejen, health orbs og potions er nok til at holde dig i live som ranged.
Dog tror jeg at udregningen ved LoH er forkert, den er faktisk endnu lavere end 32k/sec, da skills ikke scaler 1:1, der er en faktor påsat den enkelte skill afhængig af hvordan den virker. så den måske hedder 6*3*2*0,3. Sådan har det i hvert fald været pre expansion, kan godt være ændret siden, personligt har jeg bare ikke set nogen ændring.
Men det er helt klart noget de skal få kigget på, da det ellers bare bliver valgt fra.
Sjovt nok virker den LoH du får fra monk aura 1:1, og kan sagtens mærkes, hvor eget LoH føles svag, selvom du får mere derfra.
Rosewizard:
Tak for input, jeg vil prøve at går efter mere Dmg. og droppe det meste LoH. Og se hvordan det går. Jeg kan også prøve at får lidt mere toughness så bufferen bliver større.
DonBonzini, du har ret i at det alligevel ikke er nok, selv med 8000+ LoH og 2+ AS, havde ikke selv lige regnet på det... 32k life/sec er jo ingenting når elites tager 100K life med et enkelt hit. Og når man er lav i liv, løber man jo alligevel rundt, som en hovedløs kylling efter en health globe ;D Men jeg tror dreamwalker har ret, det er nok endnu lavere, electrocute burde umiddelbart give mig mere liv, end jeg synes den gør.
Traxz, Min tanke var at attack speed og LoH skulle give mig liv mens jeg brugte electrocute (så jeg ikke drænede min AP) og så fyrer orbs af så snart der var AP til dem...
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
Skift til fuld version