Diablo 3: Reaper of Souls > Wizard
Søger gode råd
Pecenetra:
--- Citat fra: mads-wm3 efter Juni 09, 2015, 03:04:18 pm ---Ud fra hvad jeg selv observerede, proccer element damage fra våben kun på "basic attacks", dvs. når du er løbet tør for arcane power, og så smider et lille skud afsted...
Altså er det meget unreliable ;)
--- Afslutning på citat ---
Det burde også eliminere alle skill elementer så giver måske mening ;)
Xenophon_:
Det var nu kun en henvisning til multiplikation, ikke et forsøg på at lave udregningen, eftersom det ikke er relevant... Lortet stacker jo nemlig ikke, som jeg også forklarede. Det er ~35 per 100 og ~15 per 100. Det er ikke additivt eller multiplikativt, men statistik. Den udregning du lavede der, er i hvert fald ikke korrekt. (Bare for at understrege. Jeg er sikker på tallene går op, men det er formlen der er forkert..)
Dælme også vildt med 8.000.000.000 crit. Var med en i GR for 1-2 måneders tid siden, hans meteorer lå på 16-20 mia. crit :D
Det er helt sikkert et interessant build, men det bliver næppe noget jeg kommer til at spille ret meget, specielt når wizardspike ikke procc'er noget :(
Xenophon_:
Element dmg fra våben, skulle gerne proc hver gang man laver skade, eftersom de f.eks. 1420-1720 fire dmg altid er med i udregningen, da udregning er baseret på dem, på nær invoker sættet? Det var samme fremgangsmåde i d2. Det er en hardcore dmg type, der laves hver gang. Hvilket kan give mange interessante builds.
Der er dog forskel på om det er selve dmg typen eller om det er sat fast på specifikke skills, hvilket det jo tyder ret kraftigt på ud fra Pece's tests. Det giver så kun endnu mindre mening i forhold til ordlyden for sættet. Jeg tror de har gjort det samme som ved Monk sættet, men der var for mange skills der skulle skrives op, så de valgte at skrive elementerne i stedet og så må vi selv teste og finde ud af resten, hvilket Pece så heldigvis har gjort for os herinde :D
Jeg har selv brugt Temporal Flux kun baseret på Arcane dmg fra våben og det virkede ret effektivt. Fantastisk passive i øvrigt!
Jeg indrømmer dog gerne at det er en del tid siden jeg har brugt den, da jeg ikke har fundet et perf rullet Azurewrath, så jeg kan rulle Cold til arcane dmg. Så medmindre det er ændret i de seneste patches, så skulle det da gerne være sådan stadigvæk. Jeg leder i hvert fald videre efter mit Azure! :D
Hov, jeg fandt jo sådan en serpent sparker til min firebirds! :O Må hellere tjekke om jeg har rullet noget om eller jeg kan lave arcane dmg :D
Ok, de har lavet det om, arcane dmg fra våben procc'er den ikke længere, ikke engang fra primary skills. Brugte også electrocute og nada. Hvorfor skal de absolut fucke alt op med deres patches, hvor de kun fokusere på få OP builds og ødelægger/nerfer alle andre builds, så man ikke længere kan bruge interessante/alternative builds! Det er SÅ skide ensrettet efterhånden! Nu kan jeg så også glemme alt om mit arcane dmg Azure build :(:(:(
No Wonder, at man bliver mere og mere træt af D3. ja, rant..., men fanme på sin plads ;)
Buggecrew:
Så fik jeg lavet lidt om på ham...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Buggecrew-2548/hero/21844257
Pecenetra:
--- Citat fra: Buggecrew efter Juni 14, 2015, 12:19:14 pm ---Så fik jeg lavet lidt om på ham...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Buggecrew-2548/hero/21844257
--- Afslutning på citat ---
En skam du har rullet socket om til CHC på Restraint ringen - du taber altså meget på ikke at have legendary gems med. Ellers ser det godt ud.
Hjelmen er den sværeste om man vil have meteor dmg eller vit, der er argumenter for begge dele, men ellers ser det godt ud :)
PS. lækkert WH, men pas på med All Res, for int klasser er Armor mere attraktivt.
--- Citat fra: Xenophon_ efter Juni 10, 2015, 12:29:33 pm ---Element dmg fra våben, skulle gerne proc hver gang man laver skade, eftersom de f.eks. 1420-1720 fire dmg altid er med i udregningen, da udregning er baseret på dem, på nær invoker sættet? Det var samme fremgangsmåde i d2. Det er en hardcore dmg type, der laves hver gang. Hvilket kan give mange interessante builds.
Der er dog forskel på om det er selve dmg typen eller om det er sat fast på specifikke skills, hvilket det jo tyder ret kraftigt på ud fra Pece's tests. Det giver så kun endnu mindre mening i forhold til ordlyden for sættet. Jeg tror de har gjort det samme som ved Monk sættet, men der var for mange skills der skulle skrives op, så de valgte at skrive elementerne i stedet og så må vi selv teste og finde ud af resten, hvilket Pece så heldigvis har gjort for os herinde :D
Jeg har selv brugt Temporal Flux kun baseret på Arcane dmg fra våben og det virkede ret effektivt. Fantastisk passive i øvrigt!
Jeg indrømmer dog gerne at det er en del tid siden jeg har brugt den, da jeg ikke har fundet et perf rullet Azurewrath, så jeg kan rulle Cold til arcane dmg. Så medmindre det er ændret i de seneste patches, så skulle det da gerne være sådan stadigvæk. Jeg leder i hvert fald videre efter mit Azure! :D
Hov, jeg fandt jo sådan en serpent sparker til min firebirds! :O Må hellere tjekke om jeg har rullet noget om eller jeg kan lave arcane dmg :D
Ok, de har lavet det om, arcane dmg fra våben procc'er den ikke længere, ikke engang fra primary skills. Brugte også electrocute og nada. Hvorfor skal de absolut fucke alt op med deres patches, hvor de kun fokusere på få OP builds og ødelægger/nerfer alle andre builds, så man ikke længere kan bruge interessante/alternative builds! Det er SÅ skide ensrettet efterhånden! Nu kan jeg så også glemme alt om mit arcane dmg Azure build :(:(:(
No Wonder, at man bliver mere og mere træt af D3. ja, rant..., men fanme på sin plads ;)
--- Afslutning på citat ---
Ja det er ret surt, men deres argument er at for at gøre det mere gennemskueligt ved at man kun har 1 element at skulle holde styr på og afgrænse effekter inden for de temaer som er bygget op. Det andet lå i at våbnets element type skulle ubetydelig for de fleste.
Men så kan jeg ikke se hvorfor de er der, men Blizzard er jo så glad for deres "temaer" og effekter hvis man ikke anvender skills - men det sker jo egentlig aldrig. Så ja jeg er ret enig med dig i at det mest af alt ender som en gang rod der ikke helt giver mening.
Jeg savner virkelig også at kunne bruge Tempural Flux, det er en lækker passiv effekt som jeg har anvendt altid når jeg legede med arcane. Elemental Exposure mekanikken bunder i at den ville være ret svag hvis ikke den kan lægge to 2 stacks på én gang.
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
[*] Forrige side
Skift til fuld version