Jeg er gået godt i gang med en 2-hånds barb med Whirlwind - yes det er det jeg vil og det kan der ikke rokkes på
Men jeg er stadig en smule i tvivl om hvordan og hvorledes med 2-hånds barbs osv. så håbede at der var nogen af jer der havde lidt erfaring med overlevelse og de defensive skills som virker bedst til det formål, specielt til mens man er igang med at level op og gennemføre hell første gang. her er i ald fald mit første udkast til hvad jeg kunne forestille mig:
SadinaAktive:
Cleave - Rupture bare fordi at den giver mest mening for mig til en 2-hånds, frenzy vil måske være smartere men det virker ulogisk for mig.
Whirlwind - Wind Shear hovedangrebet, og med runen så chancen for at kunne blive ved er lidt større.
Ignore Pain - Ignorance is Bliss skal have noget til når det går galt, og det var enten denne eller den forlængede tid, men hvis jeg kan heale 20% af al den damage jeg laver med Whirlwind burde jeg jo kunne få fuld liv efter, eller?
Revenge - Veangence is Mine endnu en gratis skill som så både kan heale og genvinde noget fury, er dog ikke sikker på hvor godt den virker i sammenspil med de andre.
Battle Rage - Marauder's Rage damage booster, noget skal man vel have??
Warcry - Impunity ekstra armor og resist, så jeg tager mindre skade imens jeg tumler rundt, ingen tvivl om at den er meget nødvendig.
Passive:
Inspiring Presence er sådan set bare til starten for noget mere regen og lettere overlevelse pga. dens 1% max life regen, forventer dog at skifte til
Weapon Master når gear bliver godt nok til det.
Animosity mest for den ekstra Fury så Whirlwind kan bruges i længere tid, men jeg er lidt i tvivl om hvor meget de 10% ekstra gain kommer til at give.
Juggernaut det er ikke sjovt at stå stille jo og siden jeg lidt har valgt Wrath of the Berserker fra tænker jeg denne kan hjælpe med at holde gang i det hele.
ser det helt tåbeligt ud, og er der npoget andet jeg bør overveje?
Åh, burde nok også lige nævne at jeg regner med at bruge Mighty Weapon