0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Et godt eksempel er bælter, foruden det legendary affix man kan få er spørgsmålet jo blot om man ønsker Attack Speed eller ej indtil man kan få det witching hour som har CHD. Legendary affixes på bælter er ikke rigtig markante nok til at kunne rokke ved dette bæltes suverænitet.
Citat fra: Pecenetra efter Juli 04, 2014, 02:08:35 amEt godt eksempel er bælter, foruden det legendary affix man kan få er spørgsmålet jo blot om man ønsker Attack Speed eller ej indtil man kan få det witching hour som har CHD. Legendary affixes på bælter er ikke rigtig markante nok til at kunne rokke ved dette bæltes suverænitet.Du har ret med Whiching Hour, at den overruler alle andre bælter, men jeg tror med Greater Rifts, så har man ikke brug for den ekstra damage, men mere brug for bedre toughness for at kunne overleve. Fordi man får ikke brug for den ekstra dps når man ligger død.
Citat fra: Lars efter Juli 04, 2014, 09:21:59 amCitat fra: Pecenetra efter Juli 04, 2014, 02:08:35 amEt godt eksempel er bælter, foruden det legendary affix man kan få er spørgsmålet jo blot om man ønsker Attack Speed eller ej indtil man kan få det witching hour som har CHD. Legendary affixes på bælter er ikke rigtig markante nok til at kunne rokke ved dette bæltes suverænitet.Du har ret med Whiching Hour, at den overruler alle andre bælter, men jeg tror med Greater Rifts, så har man ikke brug for den ekstra damage, men mere brug for bedre toughness for at kunne overleve. Fordi man får ikke brug for den ekstra dps når man ligger død.Jeg vil gerne give dig ret, men indtil nu har DPS sejret over EHP når det kommer til overlevelse. Døde monstre gør mindre skade, og når det handler om at lange mest mulig skade ud på kortest tid for at gennemføre de højere levels så bliver DPS igen en mere afgørende faktor end EHP/Healing.Så nej jeg tror faktisk ikke at survivabillity bliver en stærkere faktor for at undgå Withcing Hour - det bliver afgjort af den buff som du kan få til din karakter - om hvor vidt den er god nok til at du hurtigere kan få nedlagt de monstre med milliarder af liv som kommer i højere levels af Greater Rifts inden de får skrabet dit liv ud.Indtil nu har de også hver gang at EHP blev mere nødvendigt nerfet monster damage så damage igen var det overdøvende. Ligesom den nu forhøjede LoH gør IAS endnu mere potent da det jo er en %-vis opgradering af LoH for bedre overlevelse.
Jeg kan også godt lide den kæmpe buff Depth Diggers har fået. Det kunne måske åbne op for nogle endgame build, der bruger primaries.De kunne være nice til monk eller måske en Mirrorball wiz