Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"Your news is great indeed! You have saved us all! I would smile, but I'm afraid my face might collapse!"
- Alkor the Alchemist

Forfatter Emne: Torment Difficulty - Blizzard kommenterer  (Læst 1726 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17139
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Torment Difficulty - Blizzard kommenterer
« Dato: Oktober 16, 2013, 12:45:01 pm »
0
Over det sidste stykke tid har der florereret en del rygter angående D3: Reaper of Souls grundet datamining. Senest har man fundet en string, der refererer til 'Torment Difficulty' - en ny sværhedsgrad. Samtidig har der været tale om, at der i princippet ikke er tale om en ny sværhedsgrad, men at to eksisterende sværhedsgrader lægges sammen til én. Blizzards community manager, Grimiku, har netop givet et par ord med på vejen, som i den grad synes at understøtte, at Blizzard planlægger at fjerne en sværhedsgrad, således at der kun vil være tre sværhedsgrader.

Citér
We'd like to give players more control over the difficulty settings, and we're looking at ways to accomplish that. It's a little early to share any details, but there was an interview prior to gamescom where Josh Mosqueira shares some of his thoughts about it. He mentions (at 7:30) that Diablo III has a great engine, but we constrain some of it's awesome potential by forcing players to replay the same Acts, quest, and levels over and over.


Kilde

Man kan næsten ikke være uenig - fire sværhedsgrader virker en anelse overflødigt. Især eftersom man med en patch i det forgangne år fik adgang til Monster Power levels. I sin tid blev Inferno omtalt som en næsten umulig sværhedsgrad. Siden blev den gjort lettere, og dernæst fik vi mulighed for at skrue på MP levels. Meget tyder på, at vi med hver enkelt character kun skal løbe Sanctuary igennem tre gange frem for fire, når Reaper of Souls udkommer. Samtidig rygtes MP levels at blive ændret til 1-5 og ikke 1-10, som det er tilfældet nu.
« Senest Redigeret: Oktober 16, 2013, 02:33:38 pm af Camelo »

Offline DreamWalker

  • Indlæg: 1493
  • Køn: Mand
  • Respect: +12
    • Vis profil
  • Battletag:
    dreamwalker#2175
Sv: Torment Difficulty - Blizzard kommenterer
« Svar #1 Dato: Oktober 16, 2013, 01:14:29 pm »
0
\o/ Wohoo \o/
Venlig hilsen DreamWalker

Min profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DreamWalker-2175/hero/93745

Donnie: Why are you wearing that stupid bunny suit?
Frank: Why are you wearing that stupid man suit?

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Torment Difficulty - Blizzard kommenterer
« Svar #2 Dato: Oktober 16, 2013, 02:39:36 pm »
0
Jeg havde eller en fornemmelse af at det var for at ændre på det faktum at der i Diablo 3 er 4 sværhedsgrader som er låst alt efter level. Altså normal der kører fra level 1 og op, Nightmare som bliver låst op efter level 30, Hell efter level 50 og Inferno ved level 60.

Men ved tilføjelsen af en ny act vil må nå de respektive levels før man er færdig på en sværhedsgrad, Så i Diablo 3: RoS, ville det være anderledes inddelt således man også rammer level 70 til slut, men efterfølgeren til normal tager over omkring level 35. Det var en af de større problemer i Diablo 2 hvor level kurven knækkede på grund af tilførslen af en ny akt.

Men jeg vil da se frem til at slippe for at skulle igennem præcis det samme skidt 4 gange ud nogen reel forandring.

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17139
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Sv: Torment Difficulty - Blizzard kommenterer
« Svar #3 Dato: Oktober 16, 2013, 05:59:27 pm »
0
Jep. Men når man tænker over det, virker det faktisk lidt åndssvagt, at der er fire diffs i stedet for de normale tre diffs, vi altid har været vant til - især med MP levels. For det bliver netop lidt for meget at skulle løbe det hele igennem så mange gange. Der virker tre sværhedsgrader lige tilpas.

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Torment Difficulty - Blizzard kommenterer
« Svar #4 Dato: Oktober 16, 2013, 09:57:30 pm »
0
Vil ikke sige tilpas, snarere overkommeligt. Men ja det er for store muligheder for at vælge sværhed.. Dog synes jeg det er synd man vil til at opfinde en ny tallerken, baseret på at det siden Diablo 1 har heddet normal nightmare og hell.

Det har også været problemstillingen fra starten med D3 at systemet som det var bygget op, ikke gav mulighed for at udvide spillet uden at skulle ændre utrolig mange af de grundlæggende ting, man er jo så afhængig af level, items, sværhed. At udvide med en ekstra akt betyder ikke blot et knæk på level kurven men også at hele overgangen bliver anderledes. At de så har set sig nød til at skrue på level cap betyder ikke kun at items bliver nød til at blive ændret, men også at sådan noget som Inferno bliver nød til at blive ændret i hele sin virkning i forhold til nye skills og level i forhold til hinanden.

Og så er det at det giver mening at lave en overgang som adskiller de mange ting, man kan bare frygte at det bliver mere af det samme, fx nu leveler man i akt 3, hopper til næste sværhedsgrad og sådan fortsætter man indtil inferno hvor man så farmer. Der er ingen grund til at følge historien eller finde de forskellige steder.

Offline MonsterPool

  • Administrator
  • Indlæg: 6182
  • Køn: Mand
  • Respect: +11
    • Vis profil
  • Battletag:
    MonsterPool#2684
Sv: Torment Difficulty - Blizzard kommenterer
« Svar #5 Dato: Oktober 16, 2013, 10:47:23 pm »
0
Very nice. Det virkede jo også i D2, så godt tiltag. Helt sikkert.

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 1085
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • MonsterPool: [link]
    Juni 09, 2024, 10:59:16 pm
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm