Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"Take it! Take it, take it! I'm glad this is finally over, Tyrael! Look! Look
what the stone has doooone to me!"

- Marius til Tyrael/Baal

Forfatter Emne: PTR åbnet for patch 2.2  (Læst 8993 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline mads-wm3

  • D3X Crew News
  • Indlæg: 8306
  • Køn: Mand
  • Respect: +37
    • Vis profil
  • Battletag:
    wishmaster3#2664
Sv: PTR åbnet for patch 2.2
« Svar #15 Dato: Marts 01, 2015, 12:45:50 pm »
0
Det ville være fedt i forhold til treasure goblins i hvert fald :P
« Senest Redigeret: Marts 01, 2015, 12:46:03 pm af mads-wm3 »

Offline Lars

  • Indlæg: 1725
  • Køn: Mand
  • Respect: +23
    • Vis profil
  • Battletag:
    Lars#2526
Sv: PTR åbnet for patch 2.2
« Svar #16 Dato: Marts 01, 2015, 02:35:55 pm »
0
Det er en af grundene til at jeg er rigtig glad for skiftet efter Jay Wilson, men det går langsomt, desværre. Jeg synes dog Josh Masquiera og hans hold gør meget af det rigtige, de må bare godt blive hurtigere til at indse at der er noget om det spillerne klage over - f.eks. auto pickup af mats.


Fandt en lille artikel som har med ændringer i patchen, som ikke er nævnt i patch notes. Der står følgende :

 - Clicking on crafting materials of a type picks up ALL of that type within your pickup range (@Yttrius)

det er da nogenlunde tæt på autopickup :) er der nogen, i ptr, som af- eller bekræfte dette?

link : http://www.diablofans.com/forums/diablo-iii-general-forums/diablo-iii-general-discussion/114284-ptr-2-2-undocumented-changes


Ja! Det er korrekt. Jeg var inde og spille lidt på PTR i går. Det er rigtig nok. Det er en rigtig dejlig feature. Specielt dejligt, når man støder på Goblin' packs.

D4 Sorcerer

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: PTR åbnet for patch 2.2
« Svar #17 Dato: Marts 01, 2015, 07:11:25 pm »
0
Nå, de er længere fremme end de siger, det er godt nok.vist også nogle legendaries som ikke er nævnt i patch notes.

Offline Mikkeline Kakaomælk

  • SKANKYHOE
  • Indlæg: 2042
  • Køn: Mand
  • Man kommer ikke langt i livet uden tandtråd.
  • Respect: +22
    • Vis profil
  • Battletag:
    KakaoGutten#2497
Sv: PTR åbnet for patch 2.2
« Svar #18 Dato: Marts 02, 2015, 12:14:57 pm »
0
Det ser ud til der sker ting i Diablo 3, det er da rart. Kan være man gider spille det en måned igen, så! :)

@Lars; du skrev noget om, at der ikke var kommet nye raids med den nye patch i WoW. Det er også sandt, men det har nok også noget at gøre med det nye raid åbnede 2 eller 3 uger før den nye patch, så det er ikke så mærkeligt :)
« Senest Redigeret: Marts 02, 2015, 12:30:35 pm af Mikkeline Kakaomælk »

KakaoGutten#2497

Offline Lars

  • Indlæg: 1725
  • Køn: Mand
  • Respect: +23
    • Vis profil
  • Battletag:
    Lars#2526
Sv: PTR åbnet for patch 2.2
« Svar #19 Dato: Marts 02, 2015, 06:30:36 pm »
0
@Lars; du skrev noget om, at der ikke var kommet nye raids med den nye patch i WoW. Det er også sandt, men det har nok også noget at gøre med det nye raid åbnede 2 eller 3 uger før den nye patch, så det er ikke så mærkeligt :)

Ja okay, så er det måske bare min kilde der er lidt kritisk :-)
D4 Sorcerer

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: PTR åbnet for patch 2.2
« Svar #20 Dato: Marts 03, 2015, 11:52:39 pm »
0
Så kommer blizzard med lidt nyt ang. cooldown på immunity skills som Smoke Screen, Serenity, Spirit Walk og Laws of Hope - Stop Time.

For at forhindrer at cooldown bliver lig nul vil cooldown perioden først starte når effekten er afsluttet.
Det vil sige at når din immunity skill stopper med at fungerer så vil cooldown timeren starte fra original cooldown tid fratrukket længden og derefter diverse cooldown reduction som man har samlet.

Således er planen at undgå 0 sekunders cooldown på immunitets skills men stadig er muligt på andre, eller bare have rigtig kort cooldown.

The concept of permanent immunity has actually been on our radar since we introduced Cooldown Reduction in Reaper of Souls. Since then, we’ve seen many players who have been able to skirt the edges of permanent immunity using this affix. Frankly, we think that’s awesome, since we love it that players can customize their characters in different ways.

While it’s our goal for CDR to be a desirable affix, and while we’re okay with players greatly reducing the cooldown of their immunity skills, we also want to avoid a scenario where permanent immunity is possible. For instance, in patch 2.1.2, we put a cooldown on Smoke Screen to mitigate permanent immunity builds for the Demon Hunter so that you couldn’t chain this skill back-to-back.

Starting in the next PTR patch, we’ll be applying this philosophy to the following immunity skills.

Spirit Walk
Serenity
Smoke Screen
Laws of Hope – Stop Time

With this, the cooldowns on these skills will begin after their buff ends. To minimize negatively impacting the normal use case for these skills, we’re lowering the cooldown time to compensate – for example, Serenity is going from a 20 second cooldown that starts on activation, to a 16 second cooldown that starts when Serenity ends.

Previously, we may have decided against adding an item power to the game that might lead to permanent invulnerability. However, with these new changes, we’ll have much more freedom in designing new and powerful items, since there will be a stop gap to ensure that permanent invincibility is no longer a concern.

We wanted to let you all know about the above changes in advance, so that you’ll be prepared for them in the next PTR patch. I'll be eager to hear everyone's thoughts once these changes actually go into effect.

Og der vil komme et ekstra item i de 5 originale sets Natalya's, Tal Rasha, Zunimassa's, Inna's og Immortal King så der nu vil være 7 items at rotere rundt imellem.

The 5 vanilla class sets will get a 7th piece in the next PTR patch. Should help w/ gearing/power issues since the sets have weapon/jewelry.
« Senest Redigeret: Marts 04, 2015, 04:10:40 am af Pecenetra »

Offline Lars

  • Indlæg: 1725
  • Køn: Mand
  • Respect: +23
    • Vis profil
  • Battletag:
    Lars#2526
Sv: PTR åbnet for patch 2.2
« Svar #21 Dato: Marts 04, 2015, 09:11:32 am »
0

Og der vil komme et ekstra item i de 5 originale sets Natalya's, Tal Rasha, Zunimassa's, Inna's og Immortal King så der nu vil være 7 items at rotere rundt imellem.

The 5 vanilla class sets will get a 7th piece in the next PTR patch. Should help w/ gearing/power issues since the sets have weapon/jewelry.

Me like, men det burde ikke ændre på så meget. Måske lige bortset fra, at man kan bruge 2-hånds med Tal Rasha's. Fordi det ikke er et krav, at man skal bruge Tal Rasha's source mere. (Alle bruge lige pt. Focus og Restraint, så der er ikke plads til Ring of Royal Grandeur.)
D4 Sorcerer

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: PTR åbnet for patch 2.2
« Svar #22 Dato: Marts 04, 2015, 01:01:08 pm »
0

Og der vil komme et ekstra item i de 5 originale sets Natalya's, Tal Rasha, Zunimassa's, Inna's og Immortal King så der nu vil være 7 items at rotere rundt imellem.

The 5 vanilla class sets will get a 7th piece in the next PTR patch. Should help w/ gearing/power issues since the sets have weapon/jewelry.

Me like, men det burde ikke ændre på så meget. Måske lige bortset fra, at man kan bruge 2-hånds med Tal Rasha's. Fordi det ikke er et krav, at man skal bruge Tal Rasha's source mere. (Alle bruge lige pt. Focus og Restraint, så der er ikke plads til Ring of Royal Grandeur.)
Det giver nogle muligheder alt efter hvad den 7. ting bliver men det hjælper på at der er nogle "dumme" krav i nogle sets som er i konflikt med andre ting.

Focus og Restraint er også latterligt vilde pt. tror dog ikke de er de bedste til Tal Rasha da det sæt er ressource krævende men førhen havde vi en enkelt ring som gav 50% damage og kun mod eliter, og nu har de introduceret ringe med det der svarer til 75%+ mod alle plus almindelige affixes, Jeg håber de snart skruer dem ned igen inden vi får endnu en inflation i tal som vi så i 2.1.2.

En russisk side har meddelt at de under datamining fandt nye GR sten som var over 100 hvilket har fået folk til at spekulerer i om Blizzard vil skubbe spillet helt op i GR 100 området, mod de 40 lige pt.

Men nu må vi se, test faser er altid der for at ændre ting og forhåbentligt kommer det også her. Nøste PTR patch indeholder forresten også ændringer af Wrath of the Wastes sættet (Rend droppes vist igen som jeg havde argumenteret for) og Zunimassa's får en anden bonus, Tal Rasha justeres med nogle timings og Jade sættet får en bonus som gør op for den manglende cooldown når Spirit Walk er aktiveret.

Offline Lars

  • Indlæg: 1725
  • Køn: Mand
  • Respect: +23
    • Vis profil
  • Battletag:
    Lars#2526
Sv: PTR åbnet for patch 2.2
« Svar #23 Dato: Marts 04, 2015, 03:19:38 pm »
0
Jeg tror helt seriøst, at Blizzard skal pas på hvis de skruer ned for Focus/Restraint, der skal ikke meget til før, at folk går tilbage til RoRG/SoJ eller RoRG/Unity.

Men meget interresant med Greater Rift 100.
D4 Sorcerer

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: PTR åbnet for patch 2.2
« Svar #24 Dato: Marts 05, 2015, 03:46:06 am »
0
Tja, det vil ikke tage mig mange overvejelser om jeg helst vil have 45% elite damage og 50% damage reduktion eller 150% damage mod alt og et ekstra affix på en ring (faktisk for du hele 3 ekstra men det går ud med elemental damage ca.)

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 1149
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • MonsterPool: [link]
    Juni 09, 2024, 10:59:16 pm
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm