Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"What a waste of undead flesh!"
- Necromancer efter at ryddet Radament's Lair

Forfatter Emne: Legendary items, skill tree og act 3  (Læst 1174 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17139
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Legendary items, skill tree og act 3
« Dato: August 08, 2010, 05:44:26 pm »
0
Af Camelo den 26-11-2009 kl. 22:34

Der er ikke sket meget på nyhedsfronten den forgangne uges tid, så jeg har valgt at opsummere i én nyhed.

Bashiok ytrer på Battle.net's Diablo 3-forum, at unique items - som vi kender dem fra Diablo 2 - har fået et nyt navn i Diablo3; 'Legendary Items'.

Bashiok: Uniques are now called Legendary! Freak out!

Den skarpe læser vil bemærke, at Legendary Items ikke er et nyt begreb hos Blizzard. Således dækker Legendary Items også over en item-klasse i World of Warcraft.

Derudover er det på www.twitter.com/diablo kommet til udtryk, at skill trees, som vi kender dem fra Diablo 2, nu er en saga blot. Således arbejder Blizzard nu på en helt ny måde, hvorpå skilladministration skal foregå.

The skill system revision is in full force. Trees begone! I think it might be a winner. Jay says hi.

Mange har efterfølgende spekuleret i, hvad alternativet mon bliver. Blizzard har imidlertid ikke kommenteret yderligere.

Samtidig er det blevet luftet på Twitter, at udviklerholdet bag Diablo 3 har været i færd med at designe en "dungeon" til act 3.

We have weekly playtests to focus feedback on areas and features. Last week was an Act III dungeon.

Meget mere er ikke blevet sagt konkret i denne sag, men det vidner måske om, hvor langt man er i udviklingsprocessen til trods for, at de efterfølgende 'benægter' dette;

The game isn’t being developed in a linear fashion so us saying we’re working on things in Act III doesn’t really mean anything in regards to how much of the game is finished.

Since we’re constantly evolving the tools and processes for creating the various assets for the game (and just plain getting better at it), it’s best to have as wide a perspective as possible. Otherwise we’d probably paint ourselves into a corner. All of the work being produced at the end of the game would look far and above better than the stuff that was produced at the beginning, and so we’d probably have to go back and redo a lot of that work.

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 1182
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • MonsterPool: [link]
    Juni 09, 2024, 10:59:16 pm
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm