Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"Two decades have passed since the demonic lords, Diablo, Mephisto, and Baal, set out across the world of Sanctuary on a vicious rampage, twisting humanity to their unholy will. Yet for those who battled the Prime Evils, the memory fades slowly.            

When Deckard Cain returns to the ruins of Tristram Cathedral seeking clues to defeat new stirrings of evil, a fiery harbinger of doom falls from the heavens, striking the very ground where Diablo once entered the world. This fire from the sky reawakens ancient evils and calls the heroes of Sanctuary to defend the mortal world against the rising powers of the Burning Hells once again."

www.diablo3.com

Forfatter Emne: Telenor - en stor labyrint  (Læst 2263 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Sigon

  • Indlæg: 1266
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Telenor - en stor labyrint
« Dato: Oktober 22, 2009, 10:28:27 am »
0
Jeg ser nu endelig enden på hvad der har været en kamp med de højere magter om at få lov til at betale en fair pris uden rykkergebyr og andet bøvl...

jeg har i en periode på 3 mdr betalt +100 kr til min normale internet regning på 199 kr om måneden, disse 100kr var et rykkergebyr som de smed i nakken af mig som om at jeg var bagud med betalingen osv... dog var situationen den, at jeg har betalt mit internet som en perfekt kunde til tiden hver eneste månede siden jeg fil Cybercity, som senere skiftede til Telenor :)
så efter 3. gang jeg betalte, tænkte jeg, nu er fanneme fuckmig i røven nok!, så jeg ringede ind og blev lovet det skulle stoppe :) jeg kæmpede med dem igennem telefonen som tog i alt 2timer og 17 minutters opringning, plus jeg brugte lidt benzin på at køre frem og tilbage mellem posthuset og 2 forskellige telenor butikker...
Efter ENDELIG at være kommet frem til, at det var cybercity (telenor) der lavede fejlen, og enlig havde sendt mig rykkergebyr i 3 mdr i træk på falsk grundlag, besluttede den kære Evy hos telenor, at vi slog en streg over det hele, så jeg skulle selv, på næste regning der kom, slettet beløbet med en fin lille kuglepen og skrive det korrekte tal, minus 300 for de fine rykkere, samtidig skulle jeg sende en fax til hovedkontoret hvor de kunne se at mit internet var betalt og klart til igen at blive åbnet... jeg fik oplysninger om at, det gjorde telenors butikker da glædeligt for mig, og det skulle da ikke være noget problem.
så det gjorde jeg og tænkte, nu bliver alt godt igen, nogle timer senere kom mit internet op at køre igen... og har kørt upåklageligt siden...
d. 12 i denne månede får jeg så en regning ind af døren, som endnu en gang ser underlig ud... der står mine fine 199kr som jeg altid skal betale pr månede, dog lige med et lille plus, for der står: "Andet - Gebyr manuel genåbning dsl12389127893218973(kundenr...random tast) 75,00 + Administrationsgebyr 39,00...
hvor helvede kommer det lort fra når Evy og jeg blev enige om at det var telenors skyld, og det var dem der havde lavet fejlen, og jeg IKKE skulle betale andet end de fine 199 som der stod på deres hjemmeside og i mine betingelser at jeg skulle betale, for mit 10M/1M internet?

Jeg ringede så til dem igen i dag, og spurgte efter Evy... hun var der dog ikke lige, så jeg klarede sagen med en random anden tøs...
Hun fortalte mig så at jeg skulle selv slette tallet på girokortet og skrive 75.- i stedet, og så skulle alle være glade...

Så det har jeg nu gjort, og sidder med girokortet, som bare mangler at blive betalt på posthuset :)


Telenor er farlige, pas på! ;)

Anyways, ville bare lige vrisse lidt, og synes ik denne fine besked skulle ødelægge mine blogs så derkom kom det her topic ind i Off topic :)

- meninger og what not er velkomne ;)

Offline alkoholger

  • Detective
  • Indlæg: 1663
  • Køn: Mand
  • Respect: +4
    • Vis profil
Sv: Telenor - en stor labyrint
« Svar #1 Dato: Oktober 22, 2009, 12:34:12 pm »
0
selskaber er pikaber.
« Senest Redigeret: I dag ved 12:28:48 am af Camelo »

Offline Camelo

  • Administrator
  • Indlæg: 17139
  • Køn: Mand
  • Respect: +55
    • Vis profil
    • D3x
  • Battletag:
    Camelo#2470
Sv: Telenor - en stor labyrint
« Svar #2 Dato: Oktober 22, 2009, 12:47:23 pm »
0
Jeg kan næsten garantere dig, at det ikke kun er Telenor, der er farlige på det plan.

Offline mads-wm3

  • D3X Crew News
  • Indlæg: 8306
  • Køn: Mand
  • Respect: +37
    • Vis profil
  • Battletag:
    wishmaster3#2664
Sv: Telenor - en stor labyrint
« Svar #3 Dato: Oktober 22, 2009, 01:58:54 pm »
0
har en lidt spøjs historie om TDC, dog bare angående mobil.

well,

jeg sms'er rimelig meget, så min far og mig blev enige om at det nok ville være smart at få et abonnement med fri sms. så vi ringer ind til TDC efter at have fundet et passende abonnement på deres hjemmeside og siger det vil vi gerne have. så siger personen i røret; "hvorfor dog det? du har maxone, så har du gratis sms."

vi tænker så ahva? men siger okay tak og går så ind på nettet igen og tjekker, og der står helt tydeligt at det koster et eller andet i nærheden af 20 øre per sms eller noget i den stil.

hmmmmm

så ringer vi ind igen, siger at vi gerne vil have et andet abonnement men at vi fik at vide at maxone er med gratis sms selvom det ikke er. denne medarbejder fortæller os så at efter bindingsperioden på 6 måneder får man en bonus, der består i gratis sms og bedre pris på opkald.

det lyder jo fint og godt, og jeg sms'ede da også gratis herefter.



nå, det var kun halvdelen af historien;


mine head phones til mobilen blev fucked og jeg ville gerne have nogle mage til dem jeg havde (Sony Ericsson) så jeg tager ind til en TDC butik fordi de nok i hvert fald har dem. det har de så ikke, da den model ikke bliver lavet mere, men får så et andet nice par.

så skal jeg betale, og sælgeren er jo self. en sælger så han spørger om ikke jeg mon ikke lige skulle have et abonnements tjek og se om jeg kunne få noget bedre. jeg tænker "hvorfor ikke? kan vel aldrig skade" og siger fint.

han siger så "du sms'er meget ikke?" jo det gør jeg.
"så skulle du nok overveje at skifter abonnement, vi har et der hedder maxsms hvor sms'er er gratis."
fortæller ham så tålmodigt og venligt at jeg allerede har gratis sms, idet jeg har haft maxone i over 6 måneder.
"maxone inkluderer ikke gratis sms"
så forklarer jeg ham at vi har ringet ind og fået at vide at jeg har gratis sms fordi jeg har haft maxone i ½år
det kan han ikke forstå, for det har han dog godt nok aldrig hørt om.
så tjekker han mit abonnement igen og udbryder så
"ahhh der er blevet tilkøbt et gratis sms modul"
og jer er like wtf?  ???


Offline kchina

  • Light
  • Indlæg: 384
  • Fear the life - not the death!
  • Respect: 0
    • Vis profil
    • Læs min blog!
Sv: Telenor - en stor labyrint
« Svar #4 Dato: Oktober 22, 2009, 02:31:46 pm »
0
Vi har heller ikke haft særlig gode minder med telenor. Sad og ventede i fire timer på en tekniker, uden internet, fordi det var det han skulle reparere (og jeg havde i skolen været klar til at tage hjem hvis de ringede, for det ville de gøre inden de kom. Da der ikke kom nogen tekniker klokken 16, der hvor fristen var, ringede jeg til dem igen, og fik så af vide, at den aftale jeg havde lavet med hans kollega var ugyldig, fordi det kunne man bare ikke. Fedt.

Det tog dem så 2 uger at reparere internettet + telefonforbindelsen. Nu venter vi bare på regningen, og ser om de har opkrævet et eller andet specielt gebyr.


Offline SKT

  • Retired Moderator
  • Indlæg: 1656
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Telenor - en stor labyrint
« Svar #5 Dato: Oktober 22, 2009, 07:12:53 pm »
0
Lol, jeg kender Evy IRL xD
og det er no shit :P
Hendes søn er en af mine meget gode venner.
The S K T

Kæmpe credit til MP & Camelo for det kæmpe arbejde de udfører <3
Pt. ingen Battle.net aktivitet.

Offline Swarms

  • Stat Whore
  • Indlæg: 2504
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Telenor - en stor labyrint
« Svar #6 Dato: Oktober 22, 2009, 10:23:37 pm »
0
Jeg har også været i den situation at jeg hos Telia oprettede et abonnement i min mors navn for nogle år siden, da jeg købte en LG Chocolate.
Det var så meningen at regningen skulle blive trukket over min PBS og så videre, men af en eller anden grund så første gang regningen skal betales, så trækkes den fra min søsters konto istedet. En konto jeg ikke kendte, så jeg er stadig meget nysgerrig om hvordan fanden det lykkedes dem.
Det tog mig så 3 besøg i butikken og til sidst en meget vred mor (den virker altid!) før de fik skidtet ændret. Så snart bindingsperioden ophørte skiftede jeg til CBB.

Tror lidt det er sådan at teleselskaber er fine så snart man får et problem der skal løses. :P

Offline Sigon

  • Indlæg: 1266
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
Sv: Telenor - en stor labyrint
« Svar #7 Dato: Oktober 23, 2009, 10:51:11 am »
0
Lol, jeg kender Evy IRL xD
og det er no shit :P
Hendes søn er en af mine meget gode venner.

fedt :P

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 434
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • MonsterPool: [link]
    Juni 09, 2024, 10:59:16 pm
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm