Diablo3x.dk | Diablo 3: Reaper of Souls - News & Community

Diablo 3: Reaper of Souls => Diablo 3: Reaper of Souls => Emne startet af: thorndal efter Marts 01, 2014, 04:13:15 pm

Titel: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: thorndal efter Marts 01, 2014, 04:13:15 pm
Opdatering på legendary drops ved bosses

Opdatering på garanterede legendaries ved bosses i patch 2.0.1.

Som de fleste af jer ved, så er man garanteret en legendary når man slår Skeleton King ihjel, selvom man er lvl 60 og har slået ham ihjel før. Så længe man benytter sig af "Reset Quest" funktionen kan man gøre det igen og igen. Dette er en bug!

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11909940878?page=2#21 (http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11909940878?page=2#21)

http://www.diablofans.com/news/47960-guaranteed-legendary-from-sk-is-a-bug-wyatt-cheng (http://www.diablofans.com/news/47960-guaranteed-legendary-from-sk-is-a-bug-wyatt-cheng)

Citér
As of patch 2.0.1 the first time you kill a major boss (Butcher, Belial, Azmodan, and Diablo) you're guaranteed to find a Legendary item, but only for characters below level 60. Characters who killed these bosses prior to patch 2.0.1 will still get their guaranteed Legendary the first time they kill one after the patch, but only if they are level 59 or below.

Also, some of you may notice an option in the Game Settings tab called Reset Quests (just under the Change option for selecting your Campaign quest). I should point out that you do not need to use the Reset Quest option in order to be eligible for the guaranteed Legendary for a first time boss kill.

Citér
I am lvl60 and everytime i reset ,Skeleon King gives a legend, that's a bug right?

Citér
This is indeed a bug.

Blizzard melder ud at de vil fixe denne bug, men samtidig vil de også tilføje et garanteret drop når man slår Diablo ihjel, så der er en ide i at benytte sig af "Reset Quest" funktionen og spille hele historien igennem - også på lvl 60.
Citér
We will be fixing the bug with the Skeleton King in an upcoming patch ("the bug" = he drops a guaranteed Legendary item each time you kill him after using the Reset Quest feature, even if you're level 60). This not an intended bonus of Reset Quest.

Citér
While we are fixing the bug with the Skeleton King, we've definitely heard player feedback that it's nice to receive a guaranteed Legendary item for killing a boss after using the Reset Quest feature. We as developers like it, too, but feel that the Skeleton King is the wrong place for it. So, we're going to add that guaranteed Legendary drop to Diablo. Again, this would be a bonus for using the Reset Quest feature and playing the campaign all the way through--even at level 60.

Blizzard vil også gennemgå dropsne på ALLE Act bosserne, så der ikke kun dropper blå items efter man har benyttet sig af "Reset Quest" funktionen.
Citér
We're also revisiting drops for all Act bosses after using Reset Quest. We agree that seeing all blues drop just feels bad. =/


Det bliver spændende og se hvad de kommer frem til , og om det pludselig bliver en god ide at spille hele historien igennem igen og igen :)
Titel: Sv: Legendary boss drops - SK Bug - Garanteret Diablo Drop - Act Boss drops
Indlæg af: Camelo efter Marts 01, 2014, 05:09:50 pm
Tak for indlægget. Den er tilføjet som nyhed :)
Titel: Sv: Legendary boss drops - SK Bug - Garanteret Diablo Drop - Act Boss drops
Indlæg af: Steffenlikesmen efter Marts 01, 2014, 06:07:53 pm
reset quest er det så når du tager første halvdel af act 1 igen og igen eller bare hvis du går tl missionen hvor du skal search for royal crypts?
Titel: Sv: Legendary boss drops - SK Bug - Garanteret Diablo Drop - Act Boss drops
Indlæg af: Thetof91 efter Marts 01, 2014, 06:15:49 pm
Jeg synes da kun jeg kan reset 1 gang for hver char? :P
Titel: Sv: Legendary boss drops - SK Bug - Garanteret Diablo Drop - Act Boss drops
Indlæg af: thorndal efter Marts 01, 2014, 06:52:20 pm
Udfra hvad jeg ved, så når du har slået Diablo ihjel, kan du "Reset Quest" også starter du helt fra starten af Act1 af igen, og skal lave alle Quest igen :)
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Steffenlikesmen efter Marts 01, 2014, 07:21:09 pm
Udfra hvad jeg ved, så når du har slået Diablo ihjel, kan du "Reset Quest" også starter du helt fra starten af Act1 af igen, og skal lave alle Quest igen :)

Så jeg kan hoppe direkte til Diablo og så bare lade den starte sig selv forfra?
Vil lige tjekke om de har nået at få rettet buggen så
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Dr. Durden efter Marts 01, 2014, 08:45:35 pm
Hold nu kæft, hvor irriterende. Nu troede jeg lige jeg kunne lave SK runs af en små 30 minutter - og så kan jeg ikke en gang resette efter SK?! Nu skal jeg vade igennem det hele for ét sølle leg :D
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Pecenetra efter Marts 02, 2014, 06:47:34 am
Pas på I ikke bliver anklaget for exploiting og får et rollback hvis I begynder at farme SK.

Det her er nemlig en rigtig bug som kan exploites. Synes dog ikke at den er det værd....
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 02, 2014, 03:02:29 pm
Jeg kan virkeligt ikke se idéen ved at bruge reset quest.

Ja, du får garanteret leg ved at dræbe SK - men for hvad pris? Du skal vade igennem hele kampagnen igennem igen.

Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor man sku gide at resette quest når man har gennemført spillet én gang og i RoS kan hoppe direkte over i Adventure Mode.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Dr. Durden efter Marts 02, 2014, 04:56:26 pm
Pas på I ikke bliver anklaget for exploiting og får et rollback hvis I begynder at farme SK.

Det her er nemlig en rigtig bug som kan exploites. Synes dog ikke at den er det værd....

Overhovedet ikke. Det tager alt for langt tid at gå gennem hele campaign!
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Pecenetra efter Marts 02, 2014, 06:18:35 pm
Ville ønske vi bare kunne få en ordentlig chance for et legendary drop - eller en chance for et garanteret legendary drop. Hvis blot der var en god 20-25% chance for en legendary fra en boss - så tror jeg faktisk at jeg ville gide at overveje at hakke de 200+ millioner liv ud af dem.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Hookfarm efter Marts 03, 2014, 07:55:49 am
efter at for første gang i meeeeeeget lang tid, har jeg endelig fundet en leg. item der var bedre end det jeg havde i forvejen, ved ikke om det er patchen skyld, håber jeg, men det har ihverfad fået min lyst til spillet til at stige, så hurra fra min side !
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Rosewizard efter Marts 03, 2014, 09:38:50 am
Brugte reset quests funktionen igår, og skeleton king droppede en leg, ved selvfølgelig ikke om det var et tilfælde...?
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 10:15:34 am
Brugte reset quests funktionen igår, og skeleton king droppede en leg, ved selvfølgelig ikke om det var et tilfælde...?

Som det er nu dropper SK 100% leg.

Men det vil de fjerne, da det skulle være en bug.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: DreamWalker efter Marts 03, 2014, 11:18:40 am
Har resat en enkelt gang, har endelig fået spillet det hele igennem igen, så jeg kan reset igen, dog tror ejg ikke at jeg vil benytte mig af muligheden, da det er irriterende ikke at kunnne hoppe rundt som man vil. Derudover har jeg erfaret, at det ikke er muligt at resette før man har klaret ALLE quests , så det ender med at blive en hel del timers played bare for 1 sikker legendary.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Pecenetra efter Marts 03, 2014, 11:27:38 am
og en hel del timers ineffektiv spil - da der ikke rigtig er noget godt før man når SK.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 11:33:22 am
og en hel del timers ineffektiv spil - da der ikke rigtig er noget godt før man når SK.

Til gengæld er du garanteret leg :P Hvor er du ellers det henne?
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Pecenetra efter Marts 03, 2014, 12:28:21 pm
og en hel del timers ineffektiv spil - da der ikke rigtig er noget godt før man når SK.

Til gengæld er du garanteret leg :P Hvor er du ellers det henne?
Efter ca 2 timers game tid. Hvor hurtigt kan du løbe ned til SK på Torment 1? og hvis de endelig flytter det til kun Diablo så bliver det da endnu værre.

Faktisk føler jeg at hvis jeg bruger tid på at komme ned til SK så ville jeg få både mere exp og flere legendaries ved i stedet bare at lave chest runs er tage de waves der kommer der, flere kills = flere drops = flere legendaries.
SK-run giver måske 2...

Kan slet ikke forstå hvorfor der ikke er en reel chance for legendary drop, samme niveau som keywardens chance for at droppe nøgler - bare på bosser. det ville da gøre det interessant faktisk at sidde og hakke i dem minut efter minut for at få det drop.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 12:29:49 pm
Jeg troede at chest runs var blevet nerfed?
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Pecenetra efter Marts 03, 2014, 12:34:49 pm
Jeg troede at chest runs var blevet nerfed?
Begrænset og reduceret.

Det giver heller ikke 2 mia exp i timen længere men det er din bedste chance for at slå mod store grupper. Enhver der også har lavet cryptruns ved også godt at jo større en flok du er imod des større er chance for legendary drop - det ser ud til at holde ved ;)
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 12:37:16 pm
Kan chest runs betale sig at lave vs Cath 4 runs?
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Pecenetra efter Marts 03, 2014, 12:49:38 pm
Godt spørgsmål - jeg har ikke løbet cath 4..

Dog er chest runs relativt korte og rimelig packed - men fungerer kun optimalt i parties. Lidt ligesom Mira runs (a shattered crown / smiths wife) der dog har rigtig dårlig drops.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: DreamWalker efter Marts 03, 2014, 12:52:48 pm
Problemet med at give bosser bedre legendary drop chance, er at så vil de bare kun blive farmet, og det er vel heller ikke meningen.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 12:56:06 pm
Problemet med at give bosser bedre legendary drop chance, er at så vil de bare kun blive farmet, og det er vel heller ikke meningen.

Det var jo sådan man "rullede" i Diablo 2 :P

Godt spørgsmål - jeg har ikke løbet cath 4..

Dog er chest runs relativt korte og rimelig packed - men fungerer kun optimalt i parties. Lidt ligesom Mira runs (a shattered crown / smiths wife) der dog har rigtig dårlig drops.

Cath 4 run kræver også et party for at være optimalt :)

Dvs Chesten fra Halls of Agony spawner stadig samme sted, bare ikke ligeså ofte?

Og hvor ofte ser man godt gear fra chest?
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Camelo efter Marts 03, 2014, 01:00:20 pm

Det var jo sådan man "rullede" i Diablo 2 :P


Jep. Mephisto, Diablo, Baal, Pindleskin, Shenk, Eldricht, Andariel... De blev hakket ned i én uendelighed, fordi man her havde et solidt udgangspunkt for at få unique items. Der var langt mellem de deciderede gode drops, men dét, at der droppede uniques, som dog var ubrugelige, var med til at holde modet oppe :)
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Pecenetra efter Marts 03, 2014, 01:03:10 pm
Problemet med at give bosser bedre legendary drop chance, er at så vil de bare kun blive farmet, og det er vel heller ikke meningen.

Det var jo sådan man "rullede" i Diablo 2 :P
Fordi det er meget sjovere at lave den samme quest igen og igen for at få experience. Kunne jo ligeså godt have givet de lilla gutter som render rundt og gemmer sig alle mulige steder en den chance, eller bare packs. Lige nu er bosser så dårlige i rewards at ingen dræber dem. De har 4 gange så meget liv som alt andet, endnu mere damage, og loot der er ringere end end random pack.
Det er jo også det man ser med garanteret legendary drop fra SK, folk overvejer men gider ikke fordi det ikke kan betale sig alligevel. Et run system er vel stadig bedre end de kaos man ser i public games hvor folk bare render rundt på må og få uden noget mål eller ide om hvad de skal.


Godt spørgsmål - jeg har ikke løbet cath 4..

Dog er chest runs relativt korte og rimelig packed - men fungerer kun optimalt i parties. Lidt ligesom Mira runs (a shattered crown / smiths wife) der dog har rigtig dårlig drops.

Cath 4 run kræver også et party for at være optimalt :)

Dvs Chesten fra Halls of Agony spawner stadig samme sted, bare ikke ligeså ofte?

Og hvor ofte ser man godt gear fra chest?

Og jeg ved ikke med den i Halls of Agony, jeg bruger den i Cathedral level 2 som thorndal vist slog op her for noget tid siden. Meget mere passende da de zombier også er lettere at slå ihjel :P
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Camelo efter Marts 03, 2014, 01:09:29 pm
Adventure Mode kommer til at skabe bedre mulighed for en målrettet item og XP-hunt. Her vil der også være rigeligt med chests at farme, hvis det bliver ligesom i betaen :)
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 01:11:08 pm
De næste 22 dage bliver hårde når man meget gerne vil spille Adventure Mode + Crusader :P
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: kvill efter Marts 03, 2014, 01:13:48 pm
Adventure Mode kommer til at skabe bedre mulighed for en målrettet item og XP-hunt. Her vil der også være rigeligt med chests at farme, hvis det bliver ligesom i betaen :)


Det er da kun en håndful at legendaries der kun dropper fra Bounty rewards.. Resten er vel lige så random som nu?
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 01:16:10 pm
Adventure Mode kommer til at skabe bedre mulighed for en målrettet item og XP-hunt. Her vil der også være rigeligt med chests at farme, hvis det bliver ligesom i betaen :)


Det er da kun en håndful at legendaries der kun dropper fra Bounty rewards.. Resten er vel lige så random som nu?

Jeg har læst en del artikler vedr. Adventure Mode, og selv Blizzard siger at både XP og items/hour vil være mere rewarding i Adventure Mode end Campaign Mode.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: DreamWalker efter Marts 03, 2014, 02:34:29 pm
Problemet med at give bosser bedre legendary drop chance, er at så vil de bare kun blive farmet, og det er vel heller ikke meningen.

Det var jo sådan man "rullede" i Diablo 2 :P


Men det har blizz jo også meldt ud, de synes var en "broken" del af spillet, så kan da godt forstå de ikke bare implementerer det nu i d3.

Synes nu heller ikke bosser er fuldstændigt ubrugelig at slå ihjel. Du garanteret 4-6 drops fra dem, om det så kun er blå items (noget blizz vil kigge nærmere på da det ikke er godt nok), så kan en pack nøjes med at droppe 1.
Personligt sidder jeg nu og spiller mere acts igennem, end at "speed xp farme" da det for mig ikke giver nok i forhold til bare at farme normalt med mine venner. Gider tbh ikke alt det pjat med tøm et område, lav nyt game og tøm igen, mere kedeligt bliver det ikke i min bog. Bevares - Cursed chests var da sjovt da man fik en røvfuld xp, men efter dét, må jeg indrømme det ikke har været interessant for mig, at lave de xp farm runs.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 02:59:44 pm
Nu er Cath runs heller ikke det sjoveste i verdenen, og selvom der er mange mobs (skeleton trash), så ser jeg færre fede drops i det run med MANGE mobs, end hvis jeg bare køre et Act igennem tbh.

Dog har jeg set et leg drop på det run - som jeg endda kunne bruge - så det er bare meget rng.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Pecenetra efter Marts 03, 2014, 03:50:57 pm
Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)

Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.

Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.

Det er som folk sagde først patch 2.0 det er ligegyldigt hvad man laver i spillet - inden længe vil man kunne gøre det endnu hurtigere. Jeg har aldrig forstået hvorfor de så gerne vil have den såkaldte Campaign for den tjener ikke noget formål og har ikke noget med Diablo universet at gøre. Men når rewards bliver så gigantiske for ingenting ja så bider man da ikke bruge kræfter på at lave noget.

Istedet for at holde fokus på at slå nogle monstre ihjel så flyttes det hele tiden over på andre opgaver - og det jeg irriterer mig over. Der er nærmere for lidt af disse garanterede og gode drop steder - end at vi skal til at kalde det bugs at en boss giver en garanteret legendary. Men så gider jeg bare heller ikke at skulle gennemføre et halvt eller et helt spil for at komme til ham. Så dør grinding faktoreren ligesom.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 04:11:14 pm
Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)

Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.

Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.

Så hvis man spiller på under Torment, og fx leveler en ny karakter op - kan bounties ikke betale sig?

Citér
Det er som folk sagde først patch 2.0 det er ligegyldigt hvad man laver i spillet - inden længe vil man kunne gøre det endnu hurtigere. Jeg har aldrig forstået hvorfor de så gerne vil have den såkaldte Campaign for den tjener ikke noget formål og har ikke noget med Diablo universet at gøre. Men når rewards bliver så gigantiske for ingenting ja så bider man da ikke bruge kræfter på at lave noget.

Kampagnen bliver vel også kun noget man fremover kun gennemføre en gang :P

Citér
Istedet for at holde fokus på at slå nogle monstre ihjel så flyttes det hele tiden over på andre opgaver - og det jeg irriterer mig over. Der er nærmere for lidt af disse garanterede og gode drop steder - end at vi skal til at kalde det bugs at en boss giver en garanteret legendary. Men så gider jeg bare heller ikke at skulle gennemføre et halvt eller et helt spil for at komme til ham. Så dør grinding faktoreren ligesom.

Jeg er lidt forvirret over om vi snakker campaign eller Adventure Mode her  ???
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: DreamWalker efter Marts 03, 2014, 04:23:04 pm
Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)

Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.

Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.

Så hvis man spiller på under Torment, og fx leveler en ny karakter op - kan bounties ikke betale sig?

 

Ved mindre man lige er startet på diablo og ikke har en lvl 60, spiller man vel altid minimum torment 1 når man lvl'er en ny char? Så svært er det jo heller ikke. På ptr lvlede jeg en wizz på +torment 3 hele vejen
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 04:25:47 pm
Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)

Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.

Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.

Så hvis man spiller på under Torment, og fx leveler en ny karakter op - kan bounties ikke betale sig?

 

Ved mindre man lige er startet på diablo og ikke har en lvl 60, spiller man vel altid minimum torment 1 når man lvl'er en ny char? Så svært er det jo heller ikke. På ptr lvlede jeg en wizz på +torment 3 hele vejen

Well, nu har min DH og Monk godt nok det gamle Pre 2.0 gear på da de blev levelet op før 2.0, men det tager jo nærmest 5-8 sekunder at dræbe et enkelt mob - det kan jeg ikke forestille mig er fornuftigt i længden :P
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: DreamWalker efter Marts 03, 2014, 04:29:24 pm
Husk også lige at regne paragon lvls oveni samt hellfire ring og gems, det hele hjælper og gør at man sagtens kan spille torment til at lvl på
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 04:42:01 pm
Jovist, men er nu ved at være p70 eller p80, og synes nu ikke det laver en enorm forskel hvis jeg skal være ærlig. Jeg tror først det kan mærkes for alvor hvis man er paragon 200+

Hellfire Rings og de store gems hjælper selvf. også det giver sig selv, og har også en STR Hellfire Ring klar til min Crusader :)
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Pecenetra efter Marts 03, 2014, 05:17:59 pm
Lige så snart du går under Torment sværhedgraden så udelukker du jo en række drops. Så ja jeg vil sige at man som minimum altid bør sigt efter at spille Torment 1.

Jeg prøvede også at holde mig til det og gå fra 60 til 70 - det var slet ikke let.... Specielt fordi det pludselig gik meget stærkt og bum så stod du med 100k damage og en boss med 350 mill hp og en damage som nærmest one-hittede dig - don't do that!

Jeg tror dog også Campaign dør ud. Men om man slår monstre/bosser ihjel i campaign eller i adventure mode så burde der bare stadig være en rimelig reward som afspejler lidt hvad man har været igennem, og der tænker jeg altså ikke på quest reward, men loot reward.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 03, 2014, 05:43:19 pm
Så du anbefaler ikke at man leveler på Torment fra 60-70? :P

Jeg tænker bare, hvis man kun har gear til fx Master... Hvordan skal man så få gear til Torment, hvis alt det gode gear dropper der?  ???
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Pecenetra efter Marts 03, 2014, 05:53:19 pm
Tror kun det er high-end som dropper der. Af hvad jeg forstod på det sidst var det primært de nye class sæts som kun droppede på Torment, og det er jo ikke kerne stats som er markant anderledes, det er blot nogen af de bonusser som du kan få.

F.eks wizard sættet giver at Archon har alle runer. Damage, liv og så videre er jo stadig nogenlunde det samme - alt efter rolls.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Dr. Durden efter Marts 03, 2014, 08:48:45 pm

Istedet for at holde fokus på at slå nogle monstre ihjel så flyttes det hele tiden over på andre opgaver - og det jeg irriterer mig over. Der er nærmere for lidt af disse garanterede og gode drop steder - end at vi skal til at kalde det bugs at en boss giver en garanteret legendary. Men så gider jeg bare heller ikke at skulle gennemføre et halvt eller et helt spil for at komme til ham. Så dør grinding faktoreren ligesom.

De undervurderer helt klar psykologien ved at være lige ved og næsten - når man ser et leg, der bare lige mangler én enkelt egenskab for at være helt perfekt. De burde lære af de amerikanske en-armede tyveknægte, der er riggede, så tre ens ofte kan ses - men ikke på samme række.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Pecenetra efter Marts 04, 2014, 01:53:41 am

Istedet for at holde fokus på at slå nogle monstre ihjel så flyttes det hele tiden over på andre opgaver - og det jeg irriterer mig over. Der er nærmere for lidt af disse garanterede og gode drop steder - end at vi skal til at kalde det bugs at en boss giver en garanteret legendary. Men så gider jeg bare heller ikke at skulle gennemføre et halvt eller et helt spil for at komme til ham. Så dør grinding faktoreren ligesom.

De undervurderer helt klar psykologien ved at være lige ved og næsten - når man ser et leg, der bare lige mangler én enkelt egenskab for at være helt perfekt. De burde lære af de amerikanske en-armede tyveknægte, der er riggede, så tre ens ofte kan ses - men ikke på samme række.
Det er faktisk sandt - der er en dyb psykologisk effekt i den slags lige ved og næsten. Det er så vidt jeg husker faktisk ulovligt at bruge systemet fra de enarmede tyveknægte som du nævner i EU, det går ind under loven om psykologisk/underbevidst markedsføring.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 04, 2014, 10:42:53 am
Jeg synes faktisk stadig der er rimeligt langt mellem dropsne, Jeg mener der var flere drops i D2, eller også er jeg forblændet af nostalgi :P

Men jeg får ca. et leg hver 2-3 time, og det er lidt meget IMO. Det svare lidt til at arbejde i 3 timer og kun få løn for den ene :P
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: mads-wm3 efter Marts 04, 2014, 11:25:54 am
Jeg synes faktisk stadig der er rimeligt langt mellem dropsne, Jeg mener der var flere drops i D2, eller også er jeg forblændet af nostalgi :P

Men jeg får ca. et leg hver 2-3 time, og det er lidt meget IMO. Det svare lidt til at arbejde i 3 timer og kun få løn for den ene :P

Der var sgu også langt mellem brugbare drops i d2!
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 04, 2014, 11:54:11 am
Du har sgu nok ret :)

Jeg ved ikke, jeg følte bare man blev belønnet mere i D2 end D3.

Jeg tror dog også vi skal huske på, at 2.0 er tweaket til RoS - dvs. End Game kan være anderledes, da det vi reelt spiller nu, ikke længere er endgame - Vi er pt blot låst for endgame.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: DreamWalker efter Marts 04, 2014, 12:07:09 pm
Jeg synes faktisk stadig der er rimeligt langt mellem dropsne, Jeg mener der var flere drops i D2, eller også er jeg forblændet af nostalgi :P

Men jeg får ca. et leg hver 2-3 time, og det er lidt meget IMO. Det svare lidt til at arbejde i 3 timer og kun få løn for den ene :P

Der var sgu også langt mellem brugbare drops i d2!

Den får du lige +1 for

Hvis du havde lige så lang tid på bagen i d2, som nogle har haft nu i d3, så det klart at der er langt imellem dem stadigvæk. Men hvis man spørger en spiller som lige er startet, eller lige er kommet tilbage, og kun har en lvl 60 som lige er dinget. Så får du opgraderinger HELE tiden. Snakkede med en kammerat som ikke havde været på siden han ramte 60 på sin barb, 20 min. så var alt hans gear skiftet ud,  efter en dag var hans gear til t2. Så i starten får man massere. Men jo bedre gear man får/har, jo længere tid tager det at få en opgradering. Samtidigt er os der har spillet længe(re) handicappet af alt det vanilla gear som der er på markedet. CHD som giver os mere dmg end base dmg på de nye weaps, men nye spillere har slet ikke de problemer. De ser bare høje tal og opgraderinger, da de sandsynligvis ikke har råd til at gå på AH og købe ind af vanilla gear. Weaps og ringe føler jeg er de store syndere her desværre.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 04, 2014, 12:16:33 pm
Hm, ved nu ikke om dårligt gearede hurtigt får fedt gear.

Min Barbarian har så crap gear, at det tager alt alt for lang tid at farme T1, og endda Master. Han skal helt ned på Expert før det kan betale sig, og der er faktisk ret langt mellem legs og værdifulde items.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: DreamWalker efter Marts 04, 2014, 12:19:30 pm
Prøv at spille en ny op uden at give den vanilla gear på, du vil blive overrasket
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: mads-wm3 efter Marts 04, 2014, 12:55:38 pm
Jeg synes faktisk stadig der er rimeligt langt mellem dropsne, Jeg mener der var flere drops i D2, eller også er jeg forblændet af nostalgi :P

Men jeg får ca. et leg hver 2-3 time, og det er lidt meget IMO. Det svare lidt til at arbejde i 3 timer og kun få løn for den ene :P

Der var sgu også langt mellem brugbare drops i d2!

Den får du lige +1 for

Hvis du havde lige så lang tid på bagen i d2, som nogle har haft nu i d3, så det klart at der er langt imellem dem stadigvæk. Men hvis man spørger en spiller som lige er startet, eller lige er kommet tilbage, og kun har en lvl 60 som lige er dinget. Så får du opgraderinger HELE tiden. Snakkede med en kammerat som ikke havde været på siden han ramte 60 på sin barb, 20 min. så var alt hans gear skiftet ud,  efter en dag var hans gear til t2. Så i starten får man massere. Men jo bedre gear man får/har, jo længere tid tager det at få en opgradering. Samtidigt er os der har spillet længe(re) handicappet af alt det vanilla gear som der er på markedet. CHD som giver os mere dmg end base dmg på de nye weaps, men nye spillere har slet ikke de problemer. De ser bare høje tal og opgraderinger, da de sandsynligvis ikke har råd til at gå på AH og købe ind af vanilla gear. Weaps og ringe føler jeg er de store syndere her desværre.

Præcis; jeg har fundet en "upgrade" og eller har jeg kun fået noget ud af at crafte... Men jeg har en irl mate der havde halvdårligt gear før patchen, og han har fundet upgrades konstant nærmest.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Mike JezZ efter Marts 04, 2014, 12:58:27 pm
Prøv at spille en ny op uden at give den vanilla gear på, du vil blive overrasket

Jeg har ikke lyst til at slette min Level 60 warrior fordi han har pre 2.0 junk gear på :P
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Pecenetra efter Marts 04, 2014, 05:03:31 pm
Jo lavere en standard du har, jo lettere er det at overgå - det siger vel sig selv.

Jeg føler dog i høj grad at man bliver for styret af items. At finde items for giver en rimelig crit chance så man kun benytte en skill som boostes af crit slag er faktisk halv svært - det meste gear ruller jo uden.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: DreamWalker efter Marts 04, 2014, 06:04:08 pm
om mindre end den måned kan du reroll stat'en til cc, problem solved :)
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: Pecenetra efter Marts 04, 2014, 08:11:36 pm
til den tid skal jeg først lige finde den i level 70 også.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: DreamWalker efter Marts 05, 2014, 04:54:02 pm
 mindre detalje ;) dropper rigeligt med legendarys, og med reroll bliver det nemt at ramme standard niveau.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: GreatOne efter Marts 22, 2014, 01:19:34 am
En lille update til dette emne :

Diablo will still drop a bonus Legendary item for level 60 players after Reaper of Souls goes live. However, there is a little more to it than that. Diablo will stop dropping a bonus Legendary item once a player reaches level 61+, but Malthael will start dropping them at that point. It will still require players to use the Reset Quest feature, too.

hvilket betyder, at efter lvl61 så rykker bonussen til Malthael - der kræves dog stadig at man trykker på reset knappen :-)
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: kvill efter Marts 22, 2014, 11:03:34 am
Jeg synes nu stadig at ét legendary for et helt playthought er en ret så skrabet bonus.. og det bliver kun en dårligere bonus ny når det rykkes til Mathael. Jeg har vist sagt det før. Alle act bosses burde droppe legendaries.
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: GreatOne efter Marts 22, 2014, 11:24:20 am
Spørgsmålet er også hvor mange, som egentligt vil benytte sig af det, når der bliver åbnet for bounties og rifts?
Titel: Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
Indlæg af: kvill efter Marts 22, 2014, 02:57:58 pm
Ja, men det ville da være rart hvis bonusen var på højde med dem man får fra bounties og rifts.. så man har tre ting at vælg mellem