Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"Well, what the hell do you want? Oh, it's you. Uh, hi there."
- Lysander

Forfatter Emne: Opdatering på legendary drops ved bosses  (Læst 9290 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline DreamWalker

  • Indlæg: 1493
  • Køn: Mand
  • Respect: +12
    • Vis profil
  • Battletag:
    dreamwalker#2175
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #30 Dato: Marts 03, 2014, 02:34:29 pm »
0
Problemet med at give bosser bedre legendary drop chance, er at så vil de bare kun blive farmet, og det er vel heller ikke meningen.

Det var jo sådan man "rullede" i Diablo 2 :P


Men det har blizz jo også meldt ud, de synes var en "broken" del af spillet, så kan da godt forstå de ikke bare implementerer det nu i d3.

Synes nu heller ikke bosser er fuldstændigt ubrugelig at slå ihjel. Du garanteret 4-6 drops fra dem, om det så kun er blå items (noget blizz vil kigge nærmere på da det ikke er godt nok), så kan en pack nøjes med at droppe 1.
Personligt sidder jeg nu og spiller mere acts igennem, end at "speed xp farme" da det for mig ikke giver nok i forhold til bare at farme normalt med mine venner. Gider tbh ikke alt det pjat med tøm et område, lav nyt game og tøm igen, mere kedeligt bliver det ikke i min bog. Bevares - Cursed chests var da sjovt da man fik en røvfuld xp, men efter dét, må jeg indrømme det ikke har været interessant for mig, at lave de xp farm runs.
Venlig hilsen DreamWalker

Min profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DreamWalker-2175/hero/93745

Donnie: Why are you wearing that stupid bunny suit?
Frank: Why are you wearing that stupid man suit?

Offline Mike JezZ

  • Indlæg: 629
  • Køn: Mand
  • Respect: +4
    • Vis profil
    • Mike JezZ
  • Battletag:
    MikeJezZ#2506
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #31 Dato: Marts 03, 2014, 02:59:44 pm »
0
Nu er Cath runs heller ikke det sjoveste i verdenen, og selvom der er mange mobs (skeleton trash), så ser jeg færre fede drops i det run med MANGE mobs, end hvis jeg bare køre et Act igennem tbh.

Dog har jeg set et leg drop på det run - som jeg endda kunne bruge - så det er bare meget rng.



Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #32 Dato: Marts 03, 2014, 03:50:57 pm »
0
Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)

Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.

Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.

Det er som folk sagde først patch 2.0 det er ligegyldigt hvad man laver i spillet - inden længe vil man kunne gøre det endnu hurtigere. Jeg har aldrig forstået hvorfor de så gerne vil have den såkaldte Campaign for den tjener ikke noget formål og har ikke noget med Diablo universet at gøre. Men når rewards bliver så gigantiske for ingenting ja så bider man da ikke bruge kræfter på at lave noget.

Istedet for at holde fokus på at slå nogle monstre ihjel så flyttes det hele tiden over på andre opgaver - og det jeg irriterer mig over. Der er nærmere for lidt af disse garanterede og gode drop steder - end at vi skal til at kalde det bugs at en boss giver en garanteret legendary. Men så gider jeg bare heller ikke at skulle gennemføre et halvt eller et helt spil for at komme til ham. Så dør grinding faktoreren ligesom.

Offline Mike JezZ

  • Indlæg: 629
  • Køn: Mand
  • Respect: +4
    • Vis profil
    • Mike JezZ
  • Battletag:
    MikeJezZ#2506
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #33 Dato: Marts 03, 2014, 04:11:14 pm »
0
Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)

Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.

Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.

Så hvis man spiller på under Torment, og fx leveler en ny karakter op - kan bounties ikke betale sig?

Citér
Det er som folk sagde først patch 2.0 det er ligegyldigt hvad man laver i spillet - inden længe vil man kunne gøre det endnu hurtigere. Jeg har aldrig forstået hvorfor de så gerne vil have den såkaldte Campaign for den tjener ikke noget formål og har ikke noget med Diablo universet at gøre. Men når rewards bliver så gigantiske for ingenting ja så bider man da ikke bruge kræfter på at lave noget.

Kampagnen bliver vel også kun noget man fremover kun gennemføre en gang :P

Citér
Istedet for at holde fokus på at slå nogle monstre ihjel så flyttes det hele tiden over på andre opgaver - og det jeg irriterer mig over. Der er nærmere for lidt af disse garanterede og gode drop steder - end at vi skal til at kalde det bugs at en boss giver en garanteret legendary. Men så gider jeg bare heller ikke at skulle gennemføre et halvt eller et helt spil for at komme til ham. Så dør grinding faktoreren ligesom.

Jeg er lidt forvirret over om vi snakker campaign eller Adventure Mode her  ???



Offline DreamWalker

  • Indlæg: 1493
  • Køn: Mand
  • Respect: +12
    • Vis profil
  • Battletag:
    dreamwalker#2175
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #34 Dato: Marts 03, 2014, 04:23:04 pm »
0
Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)

Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.

Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.

Så hvis man spiller på under Torment, og fx leveler en ny karakter op - kan bounties ikke betale sig?

 

Ved mindre man lige er startet på diablo og ikke har en lvl 60, spiller man vel altid minimum torment 1 når man lvl'er en ny char? Så svært er det jo heller ikke. På ptr lvlede jeg en wizz på +torment 3 hele vejen
Venlig hilsen DreamWalker

Min profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DreamWalker-2175/hero/93745

Donnie: Why are you wearing that stupid bunny suit?
Frank: Why are you wearing that stupid man suit?

Offline Mike JezZ

  • Indlæg: 629
  • Køn: Mand
  • Respect: +4
    • Vis profil
    • Mike JezZ
  • Battletag:
    MikeJezZ#2506
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #35 Dato: Marts 03, 2014, 04:25:47 pm »
0
Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)

Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.

Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.

Så hvis man spiller på under Torment, og fx leveler en ny karakter op - kan bounties ikke betale sig?

 

Ved mindre man lige er startet på diablo og ikke har en lvl 60, spiller man vel altid minimum torment 1 når man lvl'er en ny char? Så svært er det jo heller ikke. På ptr lvlede jeg en wizz på +torment 3 hele vejen

Well, nu har min DH og Monk godt nok det gamle Pre 2.0 gear på da de blev levelet op før 2.0, men det tager jo nærmest 5-8 sekunder at dræbe et enkelt mob - det kan jeg ikke forestille mig er fornuftigt i længden :P



Offline DreamWalker

  • Indlæg: 1493
  • Køn: Mand
  • Respect: +12
    • Vis profil
  • Battletag:
    dreamwalker#2175
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #36 Dato: Marts 03, 2014, 04:29:24 pm »
0
Husk også lige at regne paragon lvls oveni samt hellfire ring og gems, det hele hjælper og gør at man sagtens kan spille torment til at lvl på
Venlig hilsen DreamWalker

Min profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DreamWalker-2175/hero/93745

Donnie: Why are you wearing that stupid bunny suit?
Frank: Why are you wearing that stupid man suit?

Offline Mike JezZ

  • Indlæg: 629
  • Køn: Mand
  • Respect: +4
    • Vis profil
    • Mike JezZ
  • Battletag:
    MikeJezZ#2506
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #37 Dato: Marts 03, 2014, 04:42:01 pm »
0
Jovist, men er nu ved at være p70 eller p80, og synes nu ikke det laver en enorm forskel hvis jeg skal være ærlig. Jeg tror først det kan mærkes for alvor hvis man er paragon 200+

Hellfire Rings og de store gems hjælper selvf. også det giver sig selv, og har også en STR Hellfire Ring klar til min Crusader :)



Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #38 Dato: Marts 03, 2014, 05:17:59 pm »
0
Lige så snart du går under Torment sværhedgraden så udelukker du jo en række drops. Så ja jeg vil sige at man som minimum altid bør sigt efter at spille Torment 1.

Jeg prøvede også at holde mig til det og gå fra 60 til 70 - det var slet ikke let.... Specielt fordi det pludselig gik meget stærkt og bum så stod du med 100k damage og en boss med 350 mill hp og en damage som nærmest one-hittede dig - don't do that!

Jeg tror dog også Campaign dør ud. Men om man slår monstre/bosser ihjel i campaign eller i adventure mode så burde der bare stadig være en rimelig reward som afspejler lidt hvad man har været igennem, og der tænker jeg altså ikke på quest reward, men loot reward.

Offline Mike JezZ

  • Indlæg: 629
  • Køn: Mand
  • Respect: +4
    • Vis profil
    • Mike JezZ
  • Battletag:
    MikeJezZ#2506
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #39 Dato: Marts 03, 2014, 05:43:19 pm »
0
Så du anbefaler ikke at man leveler på Torment fra 60-70? :P

Jeg tænker bare, hvis man kun har gear til fx Master... Hvordan skal man så få gear til Torment, hvis alt det gode gear dropper der?  ???



Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #40 Dato: Marts 03, 2014, 05:53:19 pm »
0
Tror kun det er high-end som dropper der. Af hvad jeg forstod på det sidst var det primært de nye class sæts som kun droppede på Torment, og det er jo ikke kerne stats som er markant anderledes, det er blot nogen af de bonusser som du kan få.

F.eks wizard sættet giver at Archon har alle runer. Damage, liv og så videre er jo stadig nogenlunde det samme - alt efter rolls.

Offline Dr. Durden

  • Indlæg: 450
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Cazz#1916
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #41 Dato: Marts 03, 2014, 08:48:45 pm »
0

Istedet for at holde fokus på at slå nogle monstre ihjel så flyttes det hele tiden over på andre opgaver - og det jeg irriterer mig over. Der er nærmere for lidt af disse garanterede og gode drop steder - end at vi skal til at kalde det bugs at en boss giver en garanteret legendary. Men så gider jeg bare heller ikke at skulle gennemføre et halvt eller et helt spil for at komme til ham. Så dør grinding faktoreren ligesom.

De undervurderer helt klar psykologien ved at være lige ved og næsten - når man ser et leg, der bare lige mangler én enkelt egenskab for at være helt perfekt. De burde lære af de amerikanske en-armede tyveknægte, der er riggede, så tre ens ofte kan ses - men ikke på samme række.

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #42 Dato: Marts 04, 2014, 01:53:41 am »
0

Istedet for at holde fokus på at slå nogle monstre ihjel så flyttes det hele tiden over på andre opgaver - og det jeg irriterer mig over. Der er nærmere for lidt af disse garanterede og gode drop steder - end at vi skal til at kalde det bugs at en boss giver en garanteret legendary. Men så gider jeg bare heller ikke at skulle gennemføre et halvt eller et helt spil for at komme til ham. Så dør grinding faktoreren ligesom.

De undervurderer helt klar psykologien ved at være lige ved og næsten - når man ser et leg, der bare lige mangler én enkelt egenskab for at være helt perfekt. De burde lære af de amerikanske en-armede tyveknægte, der er riggede, så tre ens ofte kan ses - men ikke på samme række.
Det er faktisk sandt - der er en dyb psykologisk effekt i den slags lige ved og næsten. Det er så vidt jeg husker faktisk ulovligt at bruge systemet fra de enarmede tyveknægte som du nævner i EU, det går ind under loven om psykologisk/underbevidst markedsføring.

Offline Mike JezZ

  • Indlæg: 629
  • Køn: Mand
  • Respect: +4
    • Vis profil
    • Mike JezZ
  • Battletag:
    MikeJezZ#2506
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #43 Dato: Marts 04, 2014, 10:42:53 am »
0
Jeg synes faktisk stadig der er rimeligt langt mellem dropsne, Jeg mener der var flere drops i D2, eller også er jeg forblændet af nostalgi :P

Men jeg får ca. et leg hver 2-3 time, og det er lidt meget IMO. Det svare lidt til at arbejde i 3 timer og kun få løn for den ene :P



Offline mads-wm3

  • D3X Crew News
  • Indlæg: 8306
  • Køn: Mand
  • Respect: +37
    • Vis profil
  • Battletag:
    wishmaster3#2664
Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Svar #44 Dato: Marts 04, 2014, 11:25:54 am »
+1
Jeg synes faktisk stadig der er rimeligt langt mellem dropsne, Jeg mener der var flere drops i D2, eller også er jeg forblændet af nostalgi :P

Men jeg får ca. et leg hver 2-3 time, og det er lidt meget IMO. Det svare lidt til at arbejde i 3 timer og kun få løn for den ene :P

Der var sgu også langt mellem brugbare drops i d2!

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 1066
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • MonsterPool: [link]
    Juni 09, 2024, 10:59:16 pm
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm