Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - DreamWalker

Sider: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 ... 92
406
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: ROS setup PÅ DAGEN!
« Dato: Marts 05, 2014, 01:31:07 pm »
Har taget ferie, og har meldt ud til RL buddies der kan arrangeres LAN hos mig. Dog tror jeg ikke det bliver til det store før sidste på ugen, da vennerne ikke har ferie :/

407
Som lvl 70 må man gå ud fra at de ligner deres gamle jeg mht avg. dmg ?

408
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Patch 2.0.2
« Dato: Marts 05, 2014, 01:20:38 pm »
Cursed Chest og shrines spawner i de samme zoner altid, så vidt jeg har kunne konkludere. Så hvis der ikke hører en sådan event til i cath 4, ser man dem bare ikke. Som Depi skriver, så er der et shrine i keep 2, men de giver ikke i nærheden af chests, xp-wise. At de skulle spawne i bestemte og samme zoner underbygger jeg ved at hvis man kigger i sine acheivements, kan man se der er mellem 8 og 10(måske 12, kan ikke huske det lige nu) Cursed events i hvert act, og de hedder noget bestemt. Samtidigt var det den samme event man stødte ind i gang på gang da chest runs virkede.

409
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 04, 2014, 06:04:08 pm »
om mindre end den måned kan du reroll stat'en til cc, problem solved :)

410
Wizard / Sv: 2.0.1 Frost Build?
« Dato: Marts 04, 2014, 05:05:37 pm »
Spørgsmålet er om der overhovedet kan køres et 100% stun lock build, da monstre, når de bliver cc'et opbygger en resist på 10% pr gang du cc'er dem. Det vil vel i sidste ende løbe op i 100% resist og derved burde de ikke kunne cc's mere ?

Det kommer jo an på om CC resistance har en cooldown på hvornår den evt. resetter igen.

Forestil dig 4 players med CC build :P Det ville hurtigt nå op på maks resistance af CC

Yeah helt klart, kunne være rart at vide hvor lang tid den resist varer og om den gælder alle slags cc eller kun den ene form for cc der nu bliver brugt på et givent tidspunkt. I sidste ende kunne det jo godt danne en mønster så man kan holde 100% locked tid af mobs, men bare med forskellige slags cc, så der faktisk var skillz over at holde dem cc'et og ikke bare var tryk på 1-2-3 meget hurtigt efter hinanden.

411
Wizard / Sv: 2.0.1 Frost Build?
« Dato: Marts 04, 2014, 04:48:20 pm »
Spørgsmålet er om der overhovedet kan køres et 100% stun lock build, da monstre, når de bliver cc'et opbygger en resist på 10% pr gang du cc'er dem. Det vil vel i sidste ende løbe op i 100% resist og derved burde de ikke kunne cc's mere ?

412
Fandt Nagle ring igår, MMMM den er blevet sig gamle jeg - MF ring POWER! Gav den til frisser da han kunne bruge den. Håber på at finde den med både cc og chd på et tidspunkt, når vi nu ikke får MF ret mange andre steder fra.

413
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 04, 2014, 12:19:30 pm »
Prøv at spille en ny op uden at give den vanilla gear på, du vil blive overrasket

414
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Crafting Amulet - Bug
« Dato: Marts 04, 2014, 12:09:29 pm »
Vi får meget vildere gold rewards på lvl 70 også, så tvivler på det er et problem, ved mindre man vælger at rulle det samme item om 100 gange, men så er man vel også lidt selv uden om det ? :)

Bør i hvert fald ikke være nødvendigt at rulle et item om alt for mange gange, og sker det at et item bliver lidt dyrt at rerolle, bør man overveje om det ikke er nemmere at anskaffe sig et item lignende og så starte med at rerolle på det istedet. Her tænker jeg crafts, hvor du f.eks får dex og vita og 3 sockets på et chest, så kan man rulle efter All resist X antal gange, og hvis det så ikke lykkedes, inden for en rimelig antal gold/gange, må man crafte et nyt chest med dex vita og 3 sockets, og prøve at rulle efter all resist igen.

På legendary fronten bliver det selvfølgelig lidt sværere at skaffe det rigtige roll igen, fra et drop, for så at påbegynde reroll af stats, men så slemt virker det heller ikke imo.

415
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 04, 2014, 12:07:09 pm »
Jeg synes faktisk stadig der er rimeligt langt mellem dropsne, Jeg mener der var flere drops i D2, eller også er jeg forblændet af nostalgi :P

Men jeg får ca. et leg hver 2-3 time, og det er lidt meget IMO. Det svare lidt til at arbejde i 3 timer og kun få løn for den ene :P

Der var sgu også langt mellem brugbare drops i d2!

Den får du lige +1 for

Hvis du havde lige så lang tid på bagen i d2, som nogle har haft nu i d3, så det klart at der er langt imellem dem stadigvæk. Men hvis man spørger en spiller som lige er startet, eller lige er kommet tilbage, og kun har en lvl 60 som lige er dinget. Så får du opgraderinger HELE tiden. Snakkede med en kammerat som ikke havde været på siden han ramte 60 på sin barb, 20 min. så var alt hans gear skiftet ud,  efter en dag var hans gear til t2. Så i starten får man massere. Men jo bedre gear man får/har, jo længere tid tager det at få en opgradering. Samtidigt er os der har spillet længe(re) handicappet af alt det vanilla gear som der er på markedet. CHD som giver os mere dmg end base dmg på de nye weaps, men nye spillere har slet ikke de problemer. De ser bare høje tal og opgraderinger, da de sandsynligvis ikke har råd til at gå på AH og købe ind af vanilla gear. Weaps og ringe føler jeg er de store syndere her desværre.

416
Seriøse bud, sjove bud, OP bud, der bliver kamp til det sidste! Held og lykke allesammen :D

417
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Crafting Amulet - Bug
« Dato: Marts 04, 2014, 10:56:46 am »
Hvis man nu har lyst til at have mere dps nu skal man da have lov til det ;) Jo bedre gearet er nu gør vel også at man kan lvl lidt hurtigere når exp kommer ? Hvorfor overhovedet bekymre sig om penge da det er næsten ligegyldigt i expansion ?

418
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 04:29:24 pm »
Husk også lige at regne paragon lvls oveni samt hellfire ring og gems, det hele hjælper og gør at man sagtens kan spille torment til at lvl på

419
Spillede wow op til og med cata, stoppede midt cata tror jeg. Så ja, og det var ikke før cata de faktisk begyndte at røre ved kernen af spillet, inden da var det lappeløsninger. Synes nu heller ikke mange spells blev fjernet, de forsvandt bare fra talent træet, men istedet lærte man dem hos sin class/skill vendor istedet. Den verden som cata ændrede, skete også kun i phases, det var ikke ret meget de pillede ved grund azeroth.

Og vil give dig ganske ret i at det er et møg nederen spil nu... selvom man fik skudt 7 år af på det :D

420
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 04:23:04 pm »
Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)

Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.

Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.

Så hvis man spiller på under Torment, og fx leveler en ny karakter op - kan bounties ikke betale sig?

 

Ved mindre man lige er startet på diablo og ikke har en lvl 60, spiller man vel altid minimum torment 1 når man lvl'er en ny char? Så svært er det jo heller ikke. På ptr lvlede jeg en wizz på +torment 3 hele vejen

Sider: 1 ... 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 ... 92