Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - KanedaSyndrome

Sider: [1] 2 3 4 5 6 ... 8
1
Nysgerrig, hvordan skal man kunne have 200% MF og stadig have gode stats.. for at opnå sådan noget er man vel nødt til at bruge penge på RMAH

2
Teams, Clans & Communities / Savner tank act3 inferno
« Dato: Juli 10, 2012, 02:10:12 am »
Hey, er Wizard med 35.3k dps med det standard cookie cutter build.

Søger en tank som ikke har problemer med de fleste packs i act3.. Hvis der allerede er etablerede teams der kan bruge en intelligent wizard spiller, så feel free to add me.

Kaneda#2956

3
Skulle tro at det var første gang at Blizzard laver et spil lol.. wtf

4
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: RMAH - kræver nu en authenticator
« Dato: Juni 10, 2012, 09:20:29 pm »
Synes nu bare at det er lamt at Blizzard har fundet endnu en måde at hive flere penge ud af mig.. Jeg føler at det er bevidst med henblik på at malke spillerne for penge, og ikke noget de ændre pga. sikkerhed.

Det har intet med de penge du snakker om at gøre! Det har med hensyn til at vi snakker rigtige penge her, forbundet med en paypal acc. som du kan overføre penge fra til andre paypal/bankkonti... så jeg forstår det udemærket faktisk! Jeg er nu også lidt ligeglad da jeg købte en authenticator for flere år siden! og den koster altså kun 10€

Jeg blev hacked i WoW 3 gange inden jeg fik en authenticator... Siden jeg købte en har jeg ikke set skyggen af et hack! :)

Problemet er at jeg ikke er interesseret i at smide endnu 10 euro efter en authenticator, fordi at Blizzard har besluttet sig at det ikke er godt nok at man har sit telefon nummer som man får en kode tilsendt til, og især ikke når D3 har skuffet mig på næsten alle punkter indtil videre. Hvorfor er det ikke sikkert nok med mobile sms længere?

Jeg har haft en wow account som jeg spillede på i 5 år, jeg blev aldrig hacked. Det har noget at gøre med ens awareness på nettet.

5
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: RMAH - kræver nu en authenticator
« Dato: Juni 09, 2012, 10:12:32 pm »
Synes nu bare at det er lamt at Blizzard har fundet endnu en måde at hive flere penge ud af mig.. Jeg føler at det er bevidst med henblik på at malke spillerne for penge, og ikke noget de ændre pga. sikkerhed.

6
Diablo 3: Reaper of Souls / RMAH - kræver nu en authenticator
« Dato: Juni 09, 2012, 02:27:04 pm »
Ok, så de har ændret kravene til at kunne bruge rmah..

Hvad betyder det for os danskere nu hvor sms athentication ikke er godt nok længere?

Jeg har ikke lyst til at smide endnu flere penge efter blizzard ved at købe en physical authenticator. Kan vi egentlig overhovedet bruge den i Danmark?

Så er der mobile authenticator, virker den kun på smartphones? Jeg har en SE smartphone, dvs. IKKE en smartphone.

Betyder dette at jeg så ikke kan bruge rmah?

7
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Beta Patch 15 reaktioner
« Dato: Marts 17, 2012, 04:10:06 am »
Crazy stigning på Firebats mana forbrug. Fra 27 til 123 mana.

Er der også behov for synes jeg.. Og hvis det er en fast mana cost som ikke stiger med level, så gør det ikke den store forskel i sidste ende.. Men med 27/sek (går udfra at det er per sekund) kunne jeg stadig holde den kørende i ca. 20-30 sekunder før jeg løb tør for mana

8
Har også modtaget min, fik den den første mandag efter konkurrence ugen, så med det samme stortset.

9
Demon Hunter / Sv: Male eller Female?
« Dato: Marts 13, 2012, 12:03:25 am »
Spiller altid mandlig characters, foretrækker at spille en character der er af samme køn som mig selv.

10
Teams, Clans & Communities / Sv: Alternativ Diablo 2 Ironman
« Dato: Marts 13, 2012, 12:01:25 am »
Minder mig om Juggernaut Mini-Game i diablo 2 :-)

Kunne være sjovt at prøve!

http://www.diablofans.com/topic/21126-diablo-2-juggernaut-mini-game/


Det er 100% de samme regler :)

11
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Ingen PvP til release
« Dato: Marts 10, 2012, 01:43:59 am »
er 100% ok med at de venter med nogle features, så længe de bare kommer efterfølgende. Det jeg pt. savner mest er bare at have det fulde spil til rådighed.

12
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Beta 14 Reaktioner
« Dato: Marts 09, 2012, 08:57:57 pm »
Jeg har endnu ikke spillet Beta 14, men det lyder godt nok til at jeg ikke skal forvente at kunne bruge min items og at mange ting er ændret. Glæder mig dog til at prøve HC delen :)

hardcore er pt. bugged

13
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Cow level
« Dato: Marts 09, 2012, 08:57:11 pm »
Vil langt hellere have at de går tilbage til rødderne i Diablo 1 :) Jeg vil have klaustrofobiske catacombs med babygråd.. Og der skal være slemme slemme penalties ved at dø, selv på softcore.. Diablo 1 style med alle ens ting dropper på jorden og man mister 10% af sin progress til næste level :)

Og fjern alle townportals, waypoints etc :) de ting ville ikke være tilstede hvis man virkelig var i sanctuary.. ok, måske ville en portal spell :)

14
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Beta 14 Reaktioner
« Dato: Marts 09, 2012, 04:54:35 pm »
Man kan stadig godt finde ringe og amuletter i betaen.. Jeg fandt f. eks. en gold find ring i dag som var på 6% gold find.

De har ca halveret gold find %, ved ikke hvor meget de sænkede magic find.

Jeg synes at alt er gået i den rigtig retning i denne patch omgang.

Elective mode er blevet en smule bedre, stadig ikke optimal, og det vil det ikke være så længe de insistere på det nuværende UI til elective mode.

Damage balances ser ud til at være iorden. Faktisk vil jeg mene at det måske kan være lidt for svært for nye spillere så tidligt i spillet. Jeg regner derfor med at det bliver skaleret lidt tilbage igen, men jeg velkommer dog alt som gør spil sværer og mindre casual.

Jeg kan godt lide at vi har fået fjerne stort set alt health regen, det var helt absurt før.

Ekonomien er også blevet bedre, det er langt dyrere at opgradere stash og smith, men ved ikke om det er en god idé at de har increased gold drops. Jeg er bekymret for om de kan forhindre en vanvittig inflation, håber det dog. Kommer til at være op til repair costs.

Har kun spillet betaen i patch 14 på min nuværende wizard lvl 13, og der var en mærkbar forskel, det er ikke længere bare at spamme spells, jeg var faktisk nødt til at positionere mig lidt osv. Men stadigvæk var jeg ikke i fare for at dø på noget tidspunkt. Men startende fra level 1 kan jeg forestille mig at det vil være anderledes.

Jeg sætter også pris på ændringen til hardcore mode, at man nu får adgang til hardcore mode når man har leveled en softcore character op til level 10, denne feature er dog bugged i betaen pt. men ser frem til at prøve det.

Der er stadig plads til masser af forbedringer selvfølgelig (UI), men det er gået i den rigtige retning. Og Yay! settings huskes nu fra sessions til session.


15
Jay Wilson har igen været aktiv på sin twitter og kommet med lidt nyt info om beta patch 14!

Citér
Jay Wilson
‏@Angryrobotics
 
Doubled monster damage from levels 1-13 (trailing off to level 20). Feels pretty good! Hopefully we can keep it.
Kilde

Citér
Jay Wilson
‏@Angryrobotics
 
I believe it will be in the next Beta patch, but please don't ask me when it's getting released, I don't know. :)
Kilde

Det ser ud til at de har lyttet lidt til alle de fans der har "flamet" over at det er ved at blive et børnespil og alt for let.

Gør ikke rigtig nogen forskel. Vil stadig være super let i starten af act 1, og det gør egentlig ikke nogen forskel, det er jo bare et tutorial area.. Tror bare de vil dowse the flames a bit.. Men imo, en pointless ændring.

Sider: [1] 2 3 4 5 6 ... 8