Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Beskeder - KanedaSyndrome
16
« Dato: Marts 08, 2012, 01:08:53 pm »
Ideen er jo god nok, så kan sikkert godt ridse et regelsæt op der ikke gør det til for meget meningsløs løben frem og tilbage, men holder sig til en sjov og udfordrende session.
f.eks.
Char skal være hardcore - når du dør så er det slut Waypoints er nogo Townportal må kun benyttes i forbindelse med aflevering af quests der er nødvendige for at åbne for videre progress quest/area mæssigt NPC'er må ikke interageres med, med mindre det er nødvendigt i forbindelse med quest/progress/act travel.
Repair ?? yay or nay ? må lige have nogle flere med på banen her .
Reglerne ser gode ud. Repair er nay, måtte man heller ikke i D1, medmindre man var warrior og havde sin class skill at gøre det med. Ved ikke om der er ressurection scrolls i D2, kan jeg ikke lige huske, men i D1 var det ok at ressurecte med sådan en, men ellers ikke. Men jo, hardcore characters, klart, men det er sådan set lidt ligegyldigt, når man er død er man død.
17
« Dato: Marts 06, 2012, 12:33:44 pm »
Ville lige starte en tråd om de enkelte classes da det er lidt tomt her.
Har ikke selv prøvet DH endnu, men bryder mig ikke om dual wield crossbows, det kunne jo lige så gost være pistoler, udover det synes jeg DH har nogle fede skills og animationer
Tænker lidt at demon hunter må have telekinetiske kræfter, hun skal jo genlade sine crossbows på en eller anden måde, og hænder er jo optaget
18
« Dato: Marts 06, 2012, 02:38:28 am »
Congo Rats
19
« Dato: Marts 06, 2012, 02:35:28 am »
alle de her nyheder der er kommet de sidste par dage har simpelthen været awesome... team sharing af mf osv. og nu dette. tror faktisk de har fået lavet et helt fantastisk spil og glæder mig voldsomt til at prøve det. og specielt dette med at man nu mere skal roame de forskellige områder i sin søgen efter rare monsters... det bliver så godt
Må dog indrømme at teamsharing af MF, GF etc. nok har den effekt at jeg er mindre tilbøjeligt til at spille andet end solo.. Jeg mener, hvorfor skulle jeg dele ud af min MF, når jeg kan opnå højere MF ved at gå solo.
20
« Dato: Marts 06, 2012, 02:29:59 am »
Lyder sjovt, men det bliver nogle lange løbeture tilbage til camp for at aflevere quests for at kunne komme videre
Ah ja, i tilfælde af quests går jeg udfra man kan bruge en townportal.. Havde lige glemt at der ikke var quests på samme måde i D1 som der er i D2
21
« Dato: Marts 06, 2012, 02:22:02 am »
Må indrømme at Diablo 3 virker meget forladt.. man har ingen fornemmelse for et community.. Men det skal så siges at det var der heller ikke i de tidligere spil, men ville dog havde været rart hvis der var mulighed for at joine en general chat channel imens man var ingame og slagtede monstre.. Så kunne man læse random stuff fra andre spillere og se deres nice item links etc. Ville få spillet til at føles mere levende for mig.
22
« Dato: Marts 05, 2012, 01:40:57 pm »
I Diablo 1 var der også noget der hed Ironman, men her var det anderledes i forhold til hvad mange her kender som Ironman i Diablo 2. Det går ud på at man spiller uden nogen sinde at resete spillet, uden at bruge townportals, waypoints, uden at bruge faciliterterne i byerne, og så ser man simpelthen hvor langt man kan komme Nogen der kunne finde interesse i dette?
23
« Dato: Marts 01, 2012, 02:56:05 pm »
Indtil videre har jeg kun wizard at sammenligne med, og min monk som er min 2nd class jeg leveler, han er nu lvl 12.. Jeg kan sige så meget at jeps, han har ikke samme potentiale i betaen som wizard har.. Der er indtil videre ikke nogen klart gode mass destruction skills som bare ryder alt.
Jeg bruger indtil videre primært deadly reach som min main damage giver.
24
« Dato: Februar 29, 2012, 07:28:47 pm »
wizard still 2 op!
Kan godt sige at wizard er OP i betaen, men det er primært fordi man har outleveled content og man har craftet op til max.. Man spiller essentielt en twink. Det håber jeg at du forstår. Det der betyder noget er hvordan balancen er hele spillet igennem ved en normal progression curve, og det ved kun Blizzard og deres internal testing team.
25
« Dato: Februar 29, 2012, 07:12:06 pm »
Pt. er min main i beta wizard (male) hvor jeg bruger electrocute, arcane orb, arcane barrage and wave of force.
26
« Dato: Februar 29, 2012, 07:10:38 pm »
Men hvis man kigger på hvordan spillet er lavet, hvordan skulle man så gører det. Den eneste (eller i hvert fald nemmeste) måde jeg umildbart kan se, ville være at der skulle være nogle class specific items, wands, staff etc. Der så kunne give +XX% damage to wizards.
Yep, også sådan jeg ser det, men så ville man begrænse casters til nogle få class specific weapons, og det er jo heller ikke nødvendigvis det man gerne vil.. Jeg ser det sådan at jo mere inate power et våben holder, jo bedre kan en caster fokusere sin magi igennem det.. Så ja, jeg ser det som om at en caster bruger sværd osv. som wands/staves, noget at fokusere deres energi igennem.
27
« Dato: Februar 29, 2012, 07:08:36 pm »
Jeg tror, mit største problem med Wizard er, at elemental/arcane damage er afhængigt af weapons' fysiske damage. Det hænger ikke helt sammen i min verden og gør, at jeg ikke føler, at Wizard er så gennemført som eksempelvis Barbarian.
Jeg synes at det er en essentiel god ting som gør at wizards scaler lige som andre classes. Så må man finde på en eller and IC/lore årsag til dette hvis man synes at det ødelægger immersion.
28
« Dato: Februar 29, 2012, 05:28:57 pm »
Fandt den.
29
« Dato: Februar 29, 2012, 04:44:02 pm »
Er der nogen der ved hvordan jeg får access til RMAH? I character selection er der kun den normale gold AH.. Er det fordi at vi faktisk er på en US server og derved har vi som EU ikke adgang til RMAH?
30
« Dato: Februar 29, 2012, 02:49:42 am »
vil dog stadig gerne se en stable driver begære sig derude i et par måneder, da den forige stable Nvidia driver fik ens grafikkort til at glitche..
|