Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Mike JezZ

Sider: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 41
151
Og ender vi så med, at man til sidst lige køre et par runs og så har man BiS gear?
Ja, det tager bare 100 gange længere tid at få perfekt gear nu fordi du selv SKAL finde det. Men ellers er det ligesom før.

Alligevel føler jeg mig mere belønnet, da jeg rent faktisk får gear. Har aldrig, ALDRIG fået godt item selv før patch 2.0. Jeg var stuck på inferno mp 0 fordi der ikke droppede gear, og jeg kunne ikke tjene g nok hurtigt, og jeg ville ikke bruge mit dankort.

Jeg føler bare lidt, at alle legs der dropper er lige gode - i den forstand at man altid ofre lidt og får lidt.

152
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 05:43:19 pm »
Så du anbefaler ikke at man leveler på Torment fra 60-70? :P

Jeg tænker bare, hvis man kun har gear til fx Master... Hvordan skal man så få gear til Torment, hvis alt det gode gear dropper der?  ???

153
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls Q & A
« Dato: Marts 03, 2014, 05:36:23 pm »
Det viser jo bare hvorfor D2 udviklingsholdet var bedre end D3 :P Endnu engang.

Jeg håber de en dag genovervejer det, selvom jeg tvivler. Lazy bastards!

154
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls Q & A
« Dato: Marts 03, 2014, 05:29:03 pm »
Jeg har selv diskuteret dette emne før, og vidst også på D3.com, men der har man holdningen, at det er svært at lave, fordi det er et 3D spil i stedet for 2D grafik.

Det kan jeg på en eller anden måde godt følge - og så alligevel ikke.

Hvis man byggede rummene som i kvadrater hvor de kunne kædes sammen som random, så kunne det sagtens lade sig gøre - og selvf. lave regler for hvad der kunne connectes med hinanden så man ikke får en cave blandet sammen med de de der tortur gange i Act 1.

Når jeg vader gennem kampagnen har jeg hele tiden følelsen "her har jeg været før", og det har man jo også.

Og jeg frygter at Blizzard ikke har tænkt sig at gøre noget ved det.

155
Jeg undre mig faktisk også meget over hvornår og hvordan man får bedre items...

Fx. hvis jeg har fået en leg 1 hand sword, så synes jeg aldrig man ser noget der giver + på hele linjen - man er hele tiden nødt til at ofre noget, for at få noget andet.

Og ender vi så med, at man til sidst lige køre et par runs og så har man BiS gear?

156
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls Q & A
« Dato: Marts 03, 2014, 05:19:41 pm »
Jeg synes faktisk i 99% af tilfældene er banerne altid ens. I Fields of Misery, møder man altid ham der Hunter followeren til højre øverst hjørne. Når man kommer ud af den der spider cave, skal man altid løbe op mod venstre og over en bro, mapsne føles statiske og ikke randomized.

Og det tror jeg et eller andet sted alligevel gør en stor forskel i ens underbevidsthed.

Jeg spillede Diablo II til hudløshed i 10 år med mellemrum, men jeg har spillet Diablo III meget, meget kortere. Tror jeg sammenligt har spillet det i 100 timer over de 2 første år.

Jeg kan så mærke at patch 2.0 er sindssyg fed - det er fedt med nyt loot osv. Men jeg kan mærke, at de statiske områder begynder at give mig kvalme. Cathedralen er altid ens mere eller mindre, Fields of Misery er altid en stor rund ring hvor man går videre i øverste højre side altid.

Og det var det jeg håbede på at Adventure Mode ville fjerne den følelse.

157
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls Q & A
« Dato: Marts 03, 2014, 05:09:45 pm »
Okay :)

Det er synd der ikke er så meget randomization af maps ligesom der var i D2.

Jeg kunne farme D2 områderne igen, og igen, og igen, og igen - fordi det ændrede sig så meget hver gang så det aldrig føltes som helt det samme igen.

Ville ønske de havde gjort noget mere ud af det i patch 2.0 eller i RoS.

158
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls Q & A
« Dato: Marts 03, 2014, 04:44:45 pm »
Ok, mener bare at jeg har læst at XP/hour og potentielt gear/hour sku være højere i Adventure Mode.

Og også at der sku være legs der kun dropper i Adventure Mode

159
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 04:42:01 pm »
Jovist, men er nu ved at være p70 eller p80, og synes nu ikke det laver en enorm forskel hvis jeg skal være ærlig. Jeg tror først det kan mærkes for alvor hvis man er paragon 200+

Hellfire Rings og de store gems hjælper selvf. også det giver sig selv, og har også en STR Hellfire Ring klar til min Crusader :)

160
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls Q & A
« Dato: Marts 03, 2014, 04:37:28 pm »
Tak for en god gennemgang :)

Hvis jeg leveler en helt ny toon, ville han ku klare bounty med en god Hellfire Ring og så på Torment?

Jeg forstår også på det, at man får bedre gear i Adventure Mode end kampagnen?

og sidst men ikke mindst - føles Adventure Mode som en feature, der er god nok som endgame? Her tænker jeg på om det i sidste ende kommer til at føles trivielt ligesom kampagnen, eller om der er nok variation i Adventure Mode til at man bliver hængende endgame?

161
Velkommen til D3X / Sv: Velkommen til Xreec!
« Dato: Marts 03, 2014, 04:30:25 pm »
Velkommen til DKs største Diablo 3 site!

162
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 04:25:47 pm »
Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)

Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.

Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.

Så hvis man spiller på under Torment, og fx leveler en ny karakter op - kan bounties ikke betale sig?

 

Ved mindre man lige er startet på diablo og ikke har en lvl 60, spiller man vel altid minimum torment 1 når man lvl'er en ny char? Så svært er det jo heller ikke. På ptr lvlede jeg en wizz på +torment 3 hele vejen

Well, nu har min DH og Monk godt nok det gamle Pre 2.0 gear på da de blev levelet op før 2.0, men det tager jo nærmest 5-8 sekunder at dræbe et enkelt mob - det kan jeg ikke forestille mig er fornuftigt i længden :P

163
Velkommen til D3X / Sv: Velkommen til Reckd!
« Dato: Marts 03, 2014, 04:22:57 pm »
Det er sjovt at det altid er de trofaste brugere der skriver velkommen til folk, og de kommer garanteret aldrig til at opdage det de fleste af dem :P

Jeg var selv en af dem  ::)

164
Spiller i overhoved WoW? :P

Cataclysm ændrede hele talent træ systemet, så man gik fra at have et dybt talenttræ med 61 point, til at skulle vælge imellem 7 skills.

Mange spells blev helt fjernet fra spillet, og kernen af spells de forskellige "specs" havde blev fuldkomment ændret, og det blev de også i Mists of Pandaria.

Udover det, så ændrede Cataclysm hele den "oprindelige" verden Azeroth, med at der er ødelagte områder m.m. nu.

Så hvis du spillede classic og hopper over på WoW nu, er det nærmest to forskellige spil - desværre er det blevet så casual så det føles kedeligt IMO.

165
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 04:11:14 pm »
Adventure mode er det sted hvor ALT dropper - når du altså spiller på Torment ;)

Så der er ikke noget du bliver holdt tilbage fra som du gør i Campaign. Derudover så er Bounties (quests så at sige i Adventure) kortere og lettere at komme til og skifte imellem end ellers.

Dertil kommer der at rewards er så vanvittige som de er, så stiger de afskyelig meget. Har man først startet fra level 1 og set hvad rewards giver der, og sså laver det samme med en level 60 så begynder man at se det - og det bliver mere end fordoblet i level 70, og det gælder altså også exp fra monster kills.

Så hvis man spiller på under Torment, og fx leveler en ny karakter op - kan bounties ikke betale sig?

Citér
Det er som folk sagde først patch 2.0 det er ligegyldigt hvad man laver i spillet - inden længe vil man kunne gøre det endnu hurtigere. Jeg har aldrig forstået hvorfor de så gerne vil have den såkaldte Campaign for den tjener ikke noget formål og har ikke noget med Diablo universet at gøre. Men når rewards bliver så gigantiske for ingenting ja så bider man da ikke bruge kræfter på at lave noget.

Kampagnen bliver vel også kun noget man fremover kun gennemføre en gang :P

Citér
Istedet for at holde fokus på at slå nogle monstre ihjel så flyttes det hele tiden over på andre opgaver - og det jeg irriterer mig over. Der er nærmere for lidt af disse garanterede og gode drop steder - end at vi skal til at kalde det bugs at en boss giver en garanteret legendary. Men så gider jeg bare heller ikke at skulle gennemføre et halvt eller et helt spil for at komme til ham. Så dør grinding faktoreren ligesom.

Jeg er lidt forvirret over om vi snakker campaign eller Adventure Mode her  ???

Sider: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 41