Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Nagashi

Sider: [1] 2 3
1
Tech. Support / Sv: Programmer minimere sig selv??
« Dato: Januar 15, 2013, 06:40:16 pm »
Du sidder ikke og trykker på Windows tasten vel?
Har selv lavet den fejl et par gange for mange :)
Eller hvis man bruger alt og tab knappen i spil, kan man let komme til at trykke dem samtidig. Eksempelvis spil hvor man ser lifebar med tab, og hopper imellem units med tab :D.

2
Men kunne rigtig godt tænke mig at 1k+ dps våben rent faktisk var sjældne og ikke hvermandseje!

nu er 1k dps våben jo ikke noget specielt hvis de ikke har andet end det.

1k dps våben med socket, main stat, crit dmg og life steal de er gode og bestemt ikke hvermanseje

Før jeg fandt AH, var 1k dps våben ekstremt ekstremt gode. Det bedste jeg har kunne crafte har været 250 dps våben.

Så jo, jeg ville ikke have noget imod at 1k dps våben blev sjældne. Så ville det blive sjovt at crafte igen :D.


Problematikken opstår vel i, at folk joiner spillet, grinder, leave, nye folk kommer, grinder, leaver. Guld forbliver nede pga. 15% reglen, men items forbliver jo i cirkulation, hvorfor items bliver bedre og bedre og bedre.

I fremtiden bliver 1k dps våben med socket, main stat, crit dmg, life steal hvermandseje. Ja, endda 1.1k dps våben med overstående. Det er kun spørgsmål om tid.

3
Jeg håber de sætter droprate på de "gode" items op. For priserne på AH er jo latterlige.
Desuden måtte de gerne lave noget så et item købt på AH bliver låst (f.eks med 24 eller 72 timer). For der er mange der bare sidder og "pumper" priserne (køber items billigt, og straks efter sætter dem til salg til overpris). I mine øjne er der, stort set, ingen items der burde være adskillige hundrede millioner værd. Og jeg synes det ødelægger spillet MEGET. Man skal virkelig være en "pumper" eller farme RIGTIG mange timer, og være xtremt heldig, for at have så mange g / "gode" items
Men jeg synes patch-notes, so far, ser rigtig lovende ud..   :)

Det er jo "kun" det virkelig vilde gear der er MEGA dyrt. Man kan faktisk blive rimelig OK gearet for intet guld.
Sætter de dropraten endnu mere op, så tror jeg at AH dør helt da folk så selv farmer det. Synes nu et er OK som det er nu.

+1

Ser man på de første par måneder, så var items der sælger til 50k på AH nu, items til mange millioner. (udfra bliz trade forum, spillede ikke selv dengang:))

Så de gode "almindelige" ting falder i pris, mens de perfekte (perfekte rolls, fx 200 vit istedet for 199) begynder at blive de nye virkeligt dyre items.

Kan fx ses i hvor billigt man kan få gear, til at klare inferno, ift. hvor svært inferno var i starten. (inferno er vist også blevet nerfet lidt, men alligevel!).

Hvis noget, så skulle de have et system ala guld, bare til items, så de gode items løbende forsvinder. Måske at blizzard opkøbte items via AH og fjernede fra spillet. Det gold der så blev smidt ind fra blizzards side, ville løbende blive fjernet af 15% AH cuts.
Det ville bare være en for dyr løsning desværre. Men kunne rigtig godt tænke mig at 1k+ dps våben rent faktisk var sjældne og ikke hvermandseje!

4
Den mængde xp man får skal jo blot svare til hvor meget "sværere" det bliver at slå noget ihjel..
Det gør det jo så ikke, da der findes Hellfire Ring, Leorics Signet, Ruby, Nephalems Valor.

Glemte endda Hellfire ring før!

Så 25% bonus xp bliver snarere 10% bonus xp. Og hvem gider bruge 50% længere tid på at få 10% mere xp? Så skal man være rigtig godt geared før det kan betale sig.

5
Undersøgte det.

bonus XP fra MP levels bliver plusset, ikke ganget.

Dvs. hvis du går efter xp, så har du sandsynligvis:

Ruby i hjelm
Leorics signet
Hurtigt 5x NV

Dvs omkring 125-140% xp afhængig af hvor dyre Leoric Signet + Ruby ring har været. Lad os bare sige 100%, da man jo også lige skal samle 5x NV først.

Fra 200% til 225% er der kun 12,5% stigning. Medmindre man er meget godt geared, kan det slet ikke betale sig.

Håbede virkelig at de ville gange. Så 200% blev til 250% i MP1, og 300% i MP2.

Synes de skulle ændre det til at blive ganget ind, og så give det et nøk opad mere. Ala 40-50% xp bonus per MP level.

6
Super fedt at XP er blevet hævet på MP!

Nu kan man hæve MP til lige under hvad man kan 1-2 shotte, og få masser af XP, fremfor det kun handler om hvor hurtigt ens movespeed er.

Og, mulighed for at kombinere keyruns med almindelig farming. Nok mest act 3.

7
Den giver jo ikke rigtig noget andet end dex og liv? :o)...
Det kan vel altid svare sig at prøve at farme en ny hvis man gider, og man ikke kun vil bruge den som ren XP ring.

Den giver hvad der svarer til ca. 200 vit. og 256 dex er ret højt :D.

Men intet cc, cd, ias, ar, eller højere LoH :(.

8
Lylirra har opdateret et gammelt indlæg fra december. Her lyder det, at Blizzard arbejder på at opdatere Nephalem Valor-systemet, således at stacks fortsætter med at være aktive, når der skiftes på tværs af acts.

Citér
(Oh, and PS - I can't seem to find the post where this was asked, but since it's related, we are working to allow NV stacks to persist across Acts.)
Kilde



Umiddelbart rigtigt lækkert :) act 4 kan fx være rigtigt svært at få stacks i

Enig, akt 4 er den værste at skaffe sig stacks i - og derfor også at skulle lave runs i.. For slet ikke at nævne at den har de værste monstertyper i hele spillet..

Så tror ikke det hjælper meget på initiativet til at skaffe stacks..

Kunne være federe, hvis der var maks 10 på NV pr act, og der stackede på tværs af acts.

Så ville den bedste farme-metode være at spille fra start til slut. Med 40 NV på act 4, så ville act 4 rent faktisk være værd at farme :D


Jeg tvivler på det er den retning de vil gå i.

Deres mening er vidst at farming gerne må tage kortere tid end de gør nu, så at skulle spille hele spillet igennem er jo den modsatte retning.

Jeg er enig med jala.. Jeg tror heller ikke at folk vil gå så meget efter at få de ekstra stacks bare for den smule mf/gf og exp - det vil tage alt for lang tid at skaffe dem i forhold til hvad du kan nå effektivt at løbe ind af kills til drops og exp med lavere bonus..

Personligt håber jeg at de snart bare skrotter NV buffs og gør NV5 til standard drop rate..

Kan det næsten ikke være lige meget når alle alligevel kun farmer act 3? :-\


Kunne være det ville blive mere effektivt at farme flere acts. Hvis man ikke skal arbejde på at få 5 NV stacks, så kan man jo gå direkte igang med at farme mobs i andre acts end 3.

Synes stadig max antal NV skulle øges hvis det blev indført :)

Fordi at afstanden mellem hver mob stadig er for lang i de andre akter, det er derfor der sværges til akt 3, plus det at de er level 63 på mp0 og dermed har det højeste afkast af items og exp uden du behøver at gøre det mere kompliceret...

På nuværende tidspunkt duer MP jo kun til farming af organer og nøgler..

Faktisk er hele grinding systemet stadig "broken", hvilket nok er hvorfor de planlægger en PTR for patch 1.0.7, mens de vil prøve at genoverveje det.. Forhåbentligt også lytte lidt mere til spillerne...


Det ville vel til en vis grad blive løst, hvis act 1 = 60, act 2 = 61, act 3 =62 og act 4 = 63.
Eller endnu bedre:
Act 1 = 57
Act 2 = 58
Act 3 =59
Act 4 = 60

MP = +1 til drops for hver 2 levels. (og så gøre MP lineært istedet for vanvittigt eksponentielt).

Så ville folk begynde at bruge MP :)

9
Kan det næsten ikke være lige meget når alle alligevel kun farmer act 3? :-\

Kunne være det ville blive mere effektivt at farme flere acts. Hvis man ikke skal arbejde på at få 5 NV stacks, så kan man jo gå direkte igang med at farme mobs i andre acts end 3.

Synes stadig max antal NV skulle øges hvis det blev indført :)

10
Kunne være federe, hvis der var maks 10 på NV pr act, og der stackede på tværs af acts.

Så ville den bedste farme-metode være at spille fra start til slut. Med 40 NV på act 4, så ville act 4 rent faktisk være værd at farme :D

11
Rullede denne hellfire ring:

+254 dexterity
+89 vitality
+286 LoH
+8% life
+36 Cold resist

Hvad ville være bedst, at farme en ny hellfire ring, eller 5 paragon levels? :)
Kunne godt tænke mig noget IAS, CD eller CC, men på den anden side er det jo et relativt godt roll, så er ikke sikker på hvad der ville være bedste træk :).

12
Teams, Clans & Communities / Sv: Ubers MP10 +1 IM
« Dato: Januar 07, 2013, 06:53:08 pm »
Shadow power + refresh skill er mere end nok iflg. mine beregninger. Dog skal der ikke sentries op. Smider jeg sentries op, kræver det 6% lifesteal (dvs. 30% grundet inferno nerf). Ikke engang shadow power + mark med lifesteal + nether tentacles kan komme derop :p.

13
Teams, Clans & Communities / Sv: Ubers MP10 +1 IM
« Dato: Januar 07, 2013, 03:50:01 pm »
har du ikke noget LoH eller lifesteal?
Kan bytte rundt så jeg har 1k LoH, eller deromkring. Så mister jeg dog en del dmg.

14
Teams, Clans & Communities / Sv: Ubers MP10 +1 IM
« Dato: Januar 07, 2013, 02:25:53 pm »
Ps. Der er ikke nogen af ubers, der har reflect damage vel?
Siegebreaker har :)
Så kan jeg ikke gøre ham en skid -_-. Har kun omkring 150k EHP, og skader 12k per angreb, så efter 10 attacks = jeg dør. :(.

15
Teams, Clans & Communities / Sv: Ubers MP10 +1 IM
« Dato: Januar 06, 2013, 11:03:27 pm »
Hvis du kan overleve på MP7-8 stykker, burde 10 være muligt. Specielt hvis vi er flere.
Uanset hvad bør vi være 4 personer, eftersom det dels gør det nemmere at splitte dem op, dels skalerer damage ikke med antal spillere, og hp skalerer kun 70%.

Så med 4 spillere har de følgende stats ift. at skulle solo:
25% damage
77.5% hp

Kæmpe forskel!

Her en tabel over dmg ifht tid (totalt i partiet med 4 spillere)
100k: 42min
200k: 21min
400k: 10min
600k: 7min
800k: 5min
1000k: 4min
1400k: 3min
1800k: 2min 20sek
2200k: 1min. 50sek
2600k: 1min. 35sek
3000k: 1min 20sek


Mener rage-grænsen er på 10min, så vi skal op på en 600-800k dps for at kunne klare det. (går ud fra der skal kites / stuns / andet ikke dps også).

Det burde være ganske overskueligt! :).
Specielt med 3x sentries.

Sider: [1] 2 3