Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Beskeder - NannyFanny
Sider: [1] 2 3 4 5 6 ... 18
1
« Dato: Februar 21, 2013, 09:44:02 am »
De laver næppe meget om i spillet til konsollerne. Diablo 3 er et mainstream spil, og derfor annoncerer de det til konsollerne, da det er dér de mest casual spillere befinder sig. Hvis man havde regnet med et spil, der tog gameren seriøst, ligesom Diablo 2 er Diablo 3 en kæmpe skuffelse.. Men hvis man skal have et godt spil til sine børn på konsollen, så er det perfekt.
2
« Dato: Januar 31, 2013, 08:56:03 pm »
Så længe Chris Metzen ikke skriver manus
3
« Dato: Januar 30, 2013, 01:36:33 am »
Er jeg den eneste der synes det her er et major D3 ripoff?
Så har du i hvert fald ikke spillet D2.
4
« Dato: Januar 29, 2013, 04:53:09 pm »
Man skal tilføje folks karakternavne. Når bare man har tilføjet en karakter, så er man ven med personens account.
5
« Dato: Januar 29, 2013, 02:59:49 pm »
Det er sgu et dejligt spil.
6
« Dato: Januar 18, 2013, 02:46:52 pm »
Willy Søvndal
HAHA!! Perfekt analogi. Han har simpelthen lavet en Villy Søvndal - starter som helt, kører det hele i sænk og skrider.
7
« Dato: Januar 01, 2013, 01:48:21 pm »
Jeg har selv haft de tanker, Zavi, men det virker umiddelbart for usandsynligt. Sc2 har også længe haft et bnet med elendig socialisering, og det tvivler jeg stærkt på vil blive introduceret på konsol. Det - jeg efterhånden er begyndt at tro, problemet er - er, at Blizzard har taget deres "easy to learn"-filosofi en anelse for alvorligt. Der er jo kommet mange nye ansatte til hos Blizzard og mange gamle har forladt firmaet gennem de sidste 10 år, så det er klart, at der så kommer et nyt take på tolkningen af deres filosofi. Alt skal åbenbart være nemt, folk skal kunne hoppe på bnet og tage et game, uden alt for mange forstyrrelsesmomenter. I deres stræben efter det, er de så endt med at gøre bnet fuldstændig kønsløst. Ud over det, så virker det bare ikke til, at de har en helt klar linje for, hvordan det skal se ud, der er bare alt for mange halvfærdige løsninger. Hvad angår Diablo 3, så er spillet vist blevet easy to learn, easy to master
8
« Dato: December 28, 2012, 09:25:00 pm »
Der er jeg enig, NannyFanny. Jeg synes også, Diablo 3 er et langt mere asocialt spil end Diablo 2, og jeg skyder også skylden på Battle.Net. Det er meget lidt, jeg kan pege på, der fungerer bedre på 2.0 i forhold til det gamle Battle.Net.
Det fungerer også uhyre dårligt til Starcraft 2 sammenlignet med Warcraft 3. Det virker simpelthen så elendigt og kluntet, at jeg ofte stopper op og tænker, om der er en årsag til det. Vil de have, at folk kun er sociale i WoW? Ikke at jeg tror det, men jeg kan virkelig ikke forstå deres design-valg.
Er enig i at Bnet 2.0 er skidt designet. Men man kan altså godt være social i D3, ligesom man kan i wow
Vi skal jo huske på at hverken Sc2 eller D3 er et MMO spil. Så det er lidt svært at være social på samme måde, som man kan i wow.
Jeg har aldrig spillet WoW, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Der er vist også en del brok over, at WoW er blevet mindre socialt på det sidste. Men Starcraft, Wc3 og D2 var meget sociale - så med det udgangspunkt er det jo en kedelig udvikling.
9
« Dato: December 28, 2012, 08:14:50 pm »
Der er jeg enig, NannyFanny. Jeg synes også, Diablo 3 er et langt mere asocialt spil end Diablo 2, og jeg skyder også skylden på Battle.Net. Det er meget lidt, jeg kan pege på, der fungerer bedre på 2.0 i forhold til det gamle Battle.Net.
Det fungerer også uhyre dårligt til Starcraft 2 sammenlignet med Warcraft 3. Det virker simpelthen så elendigt og kluntet, at jeg ofte stopper op og tænker, om der er en årsag til det. Vil de have, at folk kun er sociale i WoW? Ikke at jeg tror det, men jeg kan virkelig ikke forstå deres design-valg.
10
« Dato: December 28, 2012, 07:09:46 pm »
Duel er jeg personligt også større tilhænger af. Men for mig mister det sgu sin betydning, når man aldrig møder nogle mennesker online. Samme problem, når der kommer arena - så skal man spille med folk man ikke kender og imod folk man ikke kender.
Jeg havde mange gode stunder i Diablo 2 med at duellere imod andre danskere, hvor man samlede i chatten eller i et game kaldt DK eller Danmark.
Det ville være interessant at høre, hvad deres design-filosofi er bag Battlenet 2.0. For jeg kan ikke rigtigt se, hvordan det skulle være bedre end forgængeren.
11
« Dato: December 22, 2012, 12:15:11 am »
Med lineært mener han nok at det er altid de samme stats du kigger efter uanset dit build/character.. DPS, armor/res, dmg red, healing osv. Fjerner du "main stat" så vil du se at alle render rundt med det samme gear, og går efter præcis det samme udstyr..
I D2, udnyttede man små ting i visse skill på forskellig måde.. En type gear var ikke nødvendigvis godt for alle skills, og ikke alle gik efter at få lifesteal som healing.. Og alle characters i D2 havde stadig ~3 forskellige builds som kunne bruges til at klare Hell, der var blot nogle "mainstream" builds som blev ret populære for deres effektivitet, fx: Hammerdin, Smiter eller Light soso..
Men ja netop itemization og randomness i affixes gør PvP utrolig svær og unfair at balancere, og de 100-300 ekstra stat points man får fra Paragon levels kan alligevel betyde en del, når 1% har så stor indflydelse som det har i D3.. Det er en farlig omgang at skulle lave en PvP mode til D3 som er tilfredsstillende for alle..
Præcis, det jeg mener. Der var dog mange flere builds end 3 pr. char, der kunne bruges på hell. Med mindre du hentyder til builds med en hammerdin-styrke. Der var sgu plads til at lave eksperimentere i D2. Jeg fik lavet en lvl 44 amazon, der kunne tæske lvl 80 chars i duel (dog ikke ikke modstandere med perfect gear). Men den slags vil man ikke se i D3, da customization-delen slet ikke tillader det, da den højere DPS/life er det, som afgør udfaldet.
12
« Dato: December 21, 2012, 01:51:14 pm »
Er ikke helt enig. Jo, selvfølgelig kigger man meget efter DPS-baseret ting til sin char, men man kommer ikke langt uden surviveability.
Her tænker jeg på +armor, life reg, pickup radius, all res.. Alle de ting som spiller ind for at kunne lave en perfekt char. Og det i sig selv tager lang tid.
Det sjove er, at jeg ser mange folk beklage sig over spillet, og alligevel have +100 timer gameplay. Det i sig selv er en modsigelse af dimensioner.
Back in the days med d2, hvor der ikke var en expansion pack, kiggede du også meget efter DPS-baseret gear, men samtidig også kiggede efter surviveability.
Og det eksempel du nævner, der er det bare til forskel med RNG. Du kan altså også sagtens finde rares som vil passe perfekt til din anden eller tredje char.
Jeg synes hurtigt at PoE blev kedeligt efter min smag.
@Bulgur
Mon ikke de tager højde for dette, og laver et system hvor du kun møder modstandere der har nogenlunde samme gear som dig selv, og lvl naturligvis.
Jep, men du kigger efter det samme til hver char. Upgrades. Du leder aldrig efter nogle nogle specifikke attributes til et nyt build. Customization/itemization i D3 er meget lineært.
13
« Dato: December 21, 2012, 01:44:28 pm »
nu spiller jeg ikke diablo 3 mere primært fordi jeg kørte død i grinding i sidste ende og ikke var underholdt nok. Men kan ikke lade være med at tænke på deres paragon løsning for at få folk til at blive.
Hvordan vil de implementere det når der kommer PVP?
tager den så stadig højde for paragon bonus ?
Det er jo unfair at en ny spiller der lige har købt d3 med henblik på pvp skal op imod en hardcore grinder i paragon level 100. og når man starter op og får en fornemmelse af at man bliver nødt til at game til level 60 og derefter 100 paragon levels... ja det er en stor lort at æde IMO
Jeg tror det er en af årsagerne til, at det tager så lang tid for dem at implementere pvp. Det er også gået op for dem, hvor problematisk deres customization-system er for pvp, da man hurtigt hopper på RMAH og køber et dps upgrade, og så tæsker man alle. Der er ikke på samme måde som i D2 måder, hvor man kan udarbejde en char der counter et specifikt build.
14
« Dato: December 21, 2012, 01:35:53 pm »
Skills er baseret på DPS, så i bund og grund er det om at finde det næste DPS upgrade, og ikke om at eksperimentere med interessante attributes. Alle heroes har main stat, hvilket gør, at man fokuserer denne stat hovedsageligt, som igen kvæler customization.
I Diablo 2 kunne du sagtens finde et rare, hvor du tænke "shit, den her kan bruges til mit xx-build", og så gik man i gang med en ny char for at lege med det våben. I D3 leder man kun efter DPS-upgrades eller crit/IAS..
Det er i sig selv en kæmpe forskel på de to spil. Nu har jeg spillet en del Path of Exile på det sidste, og bare det, at der er styr på itemization, gør en kæmpe forskel.
15
« Dato: December 21, 2012, 01:27:12 pm »
Diablo 2 LoD var en forbedring af et fantastisk spil. Som det ser ud nu, vil følelsen af et D3-expansion være, at det er et fiks af et broken spil.
Jeg er godt nok i tvivl om, hvor vidt et expansion vil hjælpe. Det er jo helt basale mechanics, som D3 ikke formår at indeholde, og jeg tror ikke, de vil ændre spillet så drastisk. Jeg er klar over, at mange så paragon-levels, som en stor forbedring, men jeg er tilbøjelig til at se det mere som en feature, der slet ikke burde have været nødvendig, hvis de havde lavet spillet ordentligt.
Sider: [1] 2 3 4 5 6 ... 18
|