Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Necrocult#2567

Sider: [1] 2
2
Teams, Clans & Communities / Sv: D3x clan?
« Dato: Februar 26, 2014, 11:21:36 am »
Hejsa.

Vi har allerede reserveret clan og communiti navn. Vores clan hedder D3xdk og vores communiti hedder www.diablo3x.dk :)


Jeg tænkte det nok. Er det noget man må deltage i? I så fald - fremragende :)

3
Teams, Clans & Communities / D3x clan?
« Dato: Februar 26, 2014, 10:17:10 am »
Hej folkens,

Nu da clan funktionen er blevet implementeret kunne det være relevant med et clan for dette forums medlemmer. Personligt har jeg ikke været så aktiv, men en clan kunne ændre på dette :) Er det allerede et tema, eller andre der ser potentialet i det?

Mvh
Necrocult#2567
Paragon 222

4
Teams, Clans & Communities / Paragon lvl'ing mp2
« Dato: August 27, 2013, 02:00:43 pm »
Efter at have været p100 med min WD et stykke tid, samt at der nu er en god grund til at makse sit accounts paragon levels med expansion for øje, er jeg begyndt at lvl'e en Wizard. Jeg spiller på MP2 og laver cirka 80 mil i timen solo. Kan sagten spille højere mp hvis du lyster. Hvis nogen har lyst til at teame up, så add mig  - det gør det hele lidt sjovere  ::) :D


5
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Skal - skal ikke?
« Dato: August 25, 2013, 12:53:55 pm »
Citat fra: TraXz

om du leveler mange forskellige eller en til plvl 100 er det samme, xp er xp. Jeg ser det dog som en fordel at fokusere på 1 da man ikke skal til at købe gear til forskellige samt få dem i lvl 60  :)

Jow, men hvis der ikke længere er cap på paragon levels, så vil 5 lvl 40 jo være bedre end en lvl 100, no? Og hvis jeg har en god char, så kan jeg da bare lave mange andre af samme slags og så overføre gearet til hver ny char, der skal lvl'es.


....min quote siger jo lige præcis, at det ikke er paragon lvl's, men den samlede mængde paragon exp opnået der akkumuleres.

6
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Skal - skal ikke?
« Dato: August 25, 2013, 09:53:14 am »
@TraXz

Der er ingen der ved endnu om det kommer til at være total antal level eller total antal xp, men det mest logiske vil være total mænge xp, og jeg har tænkt mig at level en masse wizards eller barbarians op.

Fandt lige den her:
https://twitter.com/Lylirra/statuses/370259596088455170


@Camelo

Intet er blevet confirmed (endnu) men jeg har et link til en reddit post her, hvor folk at lavede matematikken på det:

http://www.reddit.com/r/Diablo/comments/1kwle8/paragon_experience_extrapolated_past_level_100/


Fra diablofans.com

"Q: great news Lyli !! P500 people wont feel bad when they hear this :) P330 here, might get to 500 until RoS.

A: Feature is still being developed, so some details might change. Just stay tuned; we'll be sharing more info in the coming months! Wyatt just updated me. Your shared Paragon level will be calculated by adding up Paragon EXP across all your heroes. (Source)"

7
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Skal - skal ikke?
« Dato: August 25, 2013, 09:50:36 am »
@Necrocult
- Hvorfor lvl'er du alle i 30-40 ? I stedet for bare at have nogle i 100 ?
Såvidt jeg har forstået, så er det den totale mængde paragon xp der bliver langt sammen, og ikke levels.  :D

Fandt jeg også ud af. Jeg kan lave mest exp/hour på min Wizard, så den lvl'er jeg bare afsed med :)

8
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Skal - skal ikke?
« Dato: August 24, 2013, 11:04:19 am »
Jeg er begyndt at sælge ud af mine 100mil + items, for blot at erstatte dem så jeg stadigt kan farme keys på mp8. Det er min strategi indtil exp (da jeg jo har en p100, lvler alle andre classes til p30-40 cirka).  :-* ;)

9
Det er sådan set fint nok. Men nøj, hvor er det irriterende, at Athene konstant refererer til WoW istedet for at drage paralleller til D2 i hans gennemspilning af demo. Det irriterede mig. Ellers er det rart med yderligere info!

10
Men de kan heller ikke stoppe inflamationen i D3, så længe RMAH er der. Guld mister alt for hurtigt værdi når folk kan få det så let. Og hver gang de sætter guld stacks op på, så opfordrer de nyere spillere til at købe guld mere og mere fordi at det bliver umuligt at skaffe det selv uden at have en guld ske i r*ven.
Samtidig kroner de bots som hell-runner bare for guld drops.

Men ja det lader til at der kommer tiltag som kan begrænse værdien af items langt om længe, og det er seriøst tiltrængt. Selv hvis et ladder system skulle komme vil økonomien jo blot langsomt bevæge sig over mod det som er der nu.

Det er bare meget lettere at være ny spiller i en ny økonomi, end en ny spiller i en økonomi med høj inflation, det er fordel ved disse resets og ladder systemer, plus man kan kæmpe om at komme op igen.

Som jeg ser det kan Paragon 2.0 sagtens overføres til ladder.

Sorry for lang quote. Lige præcis den sidste pointe, netop at paragon 2.0 har en kæmpe potentiale med ladder syntes jeg virker åbenlyst og ret godt tænkt. Det ville ikke undre mig, hvis det skulle være noget der lå devs på hjerte at implementere.


Edit: Mindskede lige quote wall'en :) -mads

11
Ikke for at sige hvad sagde jeg. Men hvad sagde jeg :D?

12
Jeg vover skindet og tror der kommer en tank-agtig shield-user class! Skjold er kun HC materiale lige nu, og de kunne gøres relevante med en shield orienteret class. Måske tematisk som Paladin, men i al fald med sword and board som primær taktik. Jeg bliver sikkert ristet for den her :D

13
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Første expansion-afsløring fra Gamescom?
« Dato: August 20, 2013, 06:27:17 pm »
Også meget spændt. Jeg ønsker virkeligt dette spil bliver fikset på et seriøst plan. Det har så sygt meget potentiale  >:(

14
Det var da heldigt, testers havde fjernet noget af mob density fra act 1 igen for at teste folks reaktion:

"Not harsh, just passionate. No worries. :)

The changes we made to The Weeping Hollow in the most recent PTR patch were really just an experiment. Based on feedback we'd seen regarding density (in terms of monster spawn pacing), it wasn't totally clear what players preferred; some wanted more clumps, some wanted less, and some liked things just the way they were. There wasn't a clear-cut answer, so our designers made a change to see what would happen. Rapid iteration like that is one of the cool things we can do with the PTR.

Given the response from players since the change went live (thanks for all your posts, btw), we're going to be restoring monster density and spawn pacing in The Weeping Hollow to its earlier PTR levels, and that will most likely be what we stick with for 1.0.8."

Thank god! Jeg var lige ved at blive rigtig hidsig.

15
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Flere løfter om legendary items
« Dato: April 30, 2013, 12:20:10 pm »
Travis Day formår da at trolle community hva'? Så kan spekulationerne gå i gang! Når det så er sagt, så kan man jo håbe på de ringe items bliver relevante for alternative skill setups og dermed kan få relevans. Eksempelvis har vi heksedoktere 3-4 forskellige off-hands der alle bidrager helt specifikt til særlige skill setups. Hvis dette kan udbredes universelt og blive gyldigt for alle classes, så tror jeg, at det er muligt at gøre de fleste legendaries hvis ikke gode, så i det mindste bedre. Planer som disse er også blevet luftet før af devs.

Sider: [1] 2