Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Pecenetra

Sider: 1 ... 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 ... 1027
1816
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Toughness - hvad der ligger i det
« Dato: Marts 03, 2014, 05:26:05 pm »
Ja, jeg kan godt se presset og den indvirkning den har. Og det er jo godt nok at man nu ligesom er nød til at "træffe et valg" for hvilken retning man vil gå. Nu vil jeg ikke sige at man træffer i valg på det punkt, man krydser jo blot fingre for at RNG guderne er med en :P
Men 10% cooldown reduktion batter aldrig ret meget, det højeste man kan få for det er 12 sekunder og ofte er det mellem 1-2.

Jeg tror bare at hvis man vil gøre sig forhåbninger om at nå Torment 6 så er det hvertfald ikke de ting man skal kigge efter. Men for effektiv farming på t1-3 kan der måske godt findes nogle andre primary som kan være betydningsfulde også.

1817
De forvirrede inklusive mig selv :P

1818
Og Achievements. Hvad er meningen med at man ikke kan nå 100% uden at skulle investere i RoS?

1819
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Opdatering på legendary drops ved bosses
« Dato: Marts 03, 2014, 05:17:59 pm »
Lige så snart du går under Torment sværhedgraden så udelukker du jo en række drops. Så ja jeg vil sige at man som minimum altid bør sigt efter at spille Torment 1.

Jeg prøvede også at holde mig til det og gå fra 60 til 70 - det var slet ikke let.... Specielt fordi det pludselig gik meget stærkt og bum så stod du med 100k damage og en boss med 350 mill hp og en damage som nærmest one-hittede dig - don't do that!

Jeg tror dog også Campaign dør ud. Men om man slår monstre/bosser ihjel i campaign eller i adventure mode så burde der bare stadig være en rimelig reward som afspejler lidt hvad man har været igennem, og der tænker jeg altså ikke på quest reward, men loot reward.

1820
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls Q & A
« Dato: Marts 03, 2014, 05:11:04 pm »
Er ganske enig - de statiske kort bliver hurtigt trivielle - og så meget gider man heller ikke diverse huler.

1821
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls Q & A
« Dato: Marts 03, 2014, 05:05:19 pm »
Tak for en god gennemgang :)

Hvis jeg leveler en helt ny toon, ville han ku klare bounty med en god Hellfire Ring og så på Torment?

Jeg forstår også på det, at man får bedre gear i Adventure Mode end kampagnen?

og sidst men ikke mindst - føles Adventure Mode som en feature, der er god nok som endgame? Her tænker jeg på om det i sidste ende kommer til at føles trivielt ligesom kampagnen, eller om der er nok variation i Adventure Mode til at man bliver hængende endgame?

Ja, du kan sagtens starte en ny i adventure mode, nåede vist level ca 30 på 40 minutter der. Og kørte rent Torment, men Helfire Ring var nødvendig.
Det bedste du kan gøre er at finde en som har main stat, damage, life regen (LoH kan også gå) og så vitality eller all res. Så er det godt vi har mystic som kan perfektionere hvis det ikke helt vil ;)
Igen følger monstre jo nu dit level, så man kan bare køre løs - men du kommer til at mangle noget aoe hvis du starter andre steder end akt 1, men life regen i level 60 niveau kan holde dig rigtig godt i live uanset hvad du fumler rundt og laver :P

Om det er godt end-game kvalitet ved jeg nu ikke rigtigt, det er igen mere af det samme. Men den store fordel er helt klart at spillet drejer sig lidt mere om det som der er kernen - at tæske nogle monstre. Du ved også præcis hvad du skal og alle ved det - og man kæmper sammen om det.

Rifts er også sjove at udforske, men altså der går jo kun noget tid før man har set det hele. Men det er langt mere holdbart end Campaign og det er det vigtigste. Der mange som kommenterer på at det ikke høster alle muligheder der er for en masse end-game aktivitet men det går helt klart i den rigtige retning :)

Jeg mindes at quests og bounties gav ca samme reward i samme level, så det kan godt passe at det blot var muligheden for at hoppe til det sjove/gode der gjorde at det hele ligesom bare gik hurtigere. Jeg var jo ikke nød til lige at kæmpe mig igennem indtil byen eller løbe hele vejen op til Cathedral og så videre - jeg kunne tage derhen hvor monstrene var og så bare rykke dem rundt. Følte også en tættere density, der var flere monstre i områderne.

Ok, mener bare at jeg har læst at XP/hour og potentielt gear/hour sku være højere i Adventure Mode.

Og også at der sku være legs der kun dropper i Adventure Mode


Det er det jo også i princippet, når du ikke bruger tid på at høre de forskellige mennesker snakke og bla bla bla.. Plus bounties giver ekstra gold/xp, men legs som KUN dropper i adventure mode tror jeg næppe

Der er materials som kun dropper i Adventure mode, f.eks denne:
http://eu.battle.net/d3/en/item/skull-of-raylend, som skal bruges til at lave Helm of Rule (level 70 udgave af Helm of Command - den med block chance). Den kan kun droppes af en boss som kommer i en bounty, er bounty der ikke så er bossen der ikke og så kan den altså ikke droppe.

Så det skulle ikke undre mig at der var andre ting som kun droppede af andre bosser på adventure mode. Bounty bosser er forresten helt unikke, og ikke nogen som ellers ses i områderne. Det kan sågar værre monstre typer fra en anden akt.

1822
Aldrig spillet Wow, kun nogle få timer i den der test/demo ting og husker ikke hvornår det var.

Jeg ved ikke om jeg vil give dig ret i at Patch 2 har ændret i kernen, det er faktisk hovedsageligt det du kigger på som har ændret sig. Det er stadig det samme forvirrede itemization system som ligger i bunden - alt er bare højere nu. Når først folk har fundet de 14 nye items som udgør deres nye setup så forsvinder alle opgraderinger igen.
Det svarer lidt til at sætte et nyt stearing lys oven i et gammelt som er brændt ud. Det kan lige brænder lidt længere - men det er samme problem der gemmer sig underneden.

1823
De første 3 sæsoner af ladder i D2 gav Blizzard faktisk præmier til første person som nåede level 99 på henholdsvis softcore og hardcore på de forskellige servere. Så hele 6 præmier udover prale rettigheder :)

1824
Der er en bug med legendaries bilelder - især armor - mener det er Inna's som også ser helt forfærdelig ud. Det sjove er at fejlen også er i Game guiden...

http://eu.battle.net/d3/en/item/innas-vast-expanse
http://eu.battle.net/d3/en/item/zunimassas-marrow
http://eu.battle.net/d3/en/item/chaingmail
http://eu.battle.net/d3/en/item/cindercoat
http://eu.battle.net/d3/en/item/goldskin
http://eu.battle.net/d3/en/item/tyraels-might

nogen af dem er altså også inde i spillet.

1825
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Toughness - hvad der ligger i det
« Dato: Marts 03, 2014, 04:40:03 pm »
Det tror jeg du har ret i, det er i høj grad forholdet mellem de 2 som er afgørende.

Dog føler jeg at man bliver virkelig ramt af den begrænsede affix mulighed man har grundet Primary og Secondary opdelingen. du vil jo næsten gerne have Main stat, damage reduktion og healing på al dit gear - og det giver altså ikke mange muligheder tilbage til alt det andet som crit chance, attack speed, skill damage, vitality og hvad vi ellers har.

Og ja dex classes har et virkeligt problem med det grundet strukturen i dodge, det er der også masser af skriveri omkring - også fordi at dex niveauet for en rimelig dodge chance er så enormt nu - det er underligt de ikke blot reducerede hvor meget de høje værdier gav i stedet for at knække kurven så voldsomt om. Jeg nød da at have dex/dodge på både wizard og barb. nu undrer jeg mig jo over hvorfor jeg overhovedet har et point deri...

1826
Wizard / Sv: 2.0.1 Frost Build?
« Dato: Marts 03, 2014, 04:33:08 pm »
Jeg forstår dig godt. Det var også mit første mål at blande nogle elementer sammen. Men skiftede ret hurtigt over til cc build og derfra blev det klart at der manglede ligesom fokus og bosst af det hele.

Jeg håber vi ser en mulighed for at blande det hele meget mere, det er bare ikke lige nu desværre :( stun med lightning of freeze med cold virker dog ret godt - kræver bare lige en ring så man har en ordentlig stun chance.

1827
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Reaper of Souls Q & A
« Dato: Marts 03, 2014, 04:29:51 pm »
Super relevante spørgsmål og svar, mange tak... :D

Ved i om man i  ROS kan enchante de legendary items, som man har fundet i patch 2.0.1 (boa) eller havde tidligere (altså som ikke er boa endnu)? Og lad os sige at man har fundet et item med en Wizard i patch 2.0.1, og item'et derfor bla. har rollet intelligence, kan jeg så, med en anden character type, enchante det til fx at have dexterity?
Nej desværre ikke. legacy items eller items fra før patch 2.0.1 kan ikke enchantes. Man kunne i starten og det førte nogle problemer med sig.
Årsagen var at nogle affixes var meget stærke, fx havde våben en +40-50% damage, som i patch 2 blev sænket til 5-10% for at være mindre betydningsfuld. Det var en af de ændringer som skulle gøre våben overall bedre da flere så ville rulle med god DPS.

Men det betød jo så at +damage affixes måtte sættes op, så når man tog et gammelt åben med +50% damage og rullede de nye endnu højere værdier for damage så fik man noget helt vanvittigt, og der dukkede våben op i level 60 som var meget bedre end noget som helst du kunne finde i level 70.

Så derfor kan man ikke enchante på items fundet før patch 2.

SPØRGSMÅL:

Jeg er ret begejstret for den nye patch. Elsker de nye spells og det nye loot.

Men kampagnen kan godt være lidt tør at køre igennem igen og igen. Jeg tror mit problem er, at banerne altid er ens, modsat D2 hvor de altid var random.

Hvor meget genspilningsværdi giver Adventure Mode ift. Campaign? Jeg forstår at det stadig er de samme områder som i kampagnen. Men her vælger man waypoints hvor der er forskellige bounties - altså en grund til at gå et bestemt sted hen.

TL:DR Hvor lang tid prøvede du/i Adventure Mode, og hvor "belønnende" og friskt føltes det? Er det en feature der hurtig bliver kedelig eller redder det virkeligt genspilning i RoS?
Adventure mode er lidt det samme som det du kender. Men du kan hoppe rundt til diverse bosser og events som du nu lyster og du begrænses heller ikke af akterne.

Hver akt har i stedet for quests 5 bounties (25 i alt) som du aktiverer ved at hoppe til det område som den den hører til - og så fungerer det ellers som en quest. Og det kan være du skal slå en boss ihjel, klare et cursed event, et almindeligt event eller rydde en hule.
Boss kills kræver også et antal almindelig monstre skal slåes ihjel og at rydde en hulen klares ved at tage ned på level 2 og slå alle ihjel der.
Det føles som en masse events spredt ud over Sanctuary faktisk.

Jo flere bounties du klarer i en akt jo bedre beløning får du. Mener at fra nummer 2 får bloodshards eller også var det riftstones keys. Når du havde klaret alle 5 fik du en Horadric Cache af Tyrael inde i byen som er en loot box med det der svarer til 2-3 boss kills.

Den anden del af Adventure mode er de såkaldte rifts. Det er en sten som står inde i byen, og når du har fundet 5 riftstone keys så kan du åbner et portal der og får et random dungeon event hvor der er en boss du skal nakke - jeg fik aldrig gjort det fordi spillet crashede altid inden jeg kom så langt. Men der er en gut dernede (typisk level 2) der skal have nogle tæsk og så får du en reward.

Det sjove ved disse er nogle af de events/levels som kan fremkomme der da de er helt anderledes end andre steder i spillet - og ligeledes er der specielle shrines med vildere buffs end ellers.

Den sidste ting adventure mode bringer med sig er "gambling" der står en ny merchant som samler bloodshards - dem du får for at klare quests i adventure mode - og til gengæld giver dig random ting af en type som du selv vælger. der er en lille chance for at du løber af med noget legendary :)
Personligt fandt jeg det ikke vildt spændende - men de bloodshards man finder skal vel omsættes til et eller andet fornuftigt.

Jeg vil dog sige mht bounties at jeg holdt mig væk fra akt 4 og 5 samt akt 2 ofte. Det var typisk mere krævende bounties og længere - især akt 5. Det nemmeste var blot at klare alle i akt 1, få en cache og så lave et nyt game, men akt 3 var også ret god. Der er også andre og flere waypoints i adventure mode af hvad jeg husker - fx var der et i Weeping Hollow .


Min tid brugt i adventure mode var 100% efter unlock - jeg var slet ikke tilbage i campaign efter det. Der gik blot lidt tid inden jeg fandt et build og en karakter som kunne klare sig igennem hele akt 5 så jeg kunne få det unlocked.

1828
Det ser rimelig nice ud. Hvordan går i sådan så billedet kommer ind? er det et eller andet program hvor man kan lave det i eller er i bare vilde til sådan computer stuff? :p



Hvad tænker du på? Så billedet kommer ind, tænker du her på siden? Jeg uploadede et billede til www.imgur.com og satte det ind i de rigtige brackets som du kan se, når du skal oprette et indlæg.


Nej, tænker på selve det item i boxen.. hvordan i får lavet jeres egne stats på osv.


Har selv brugt paint, men har også set folk har skrevet photoshop og mange gratis programmer er også brugt, online tjenester kan også bruges

Paint klarer det ret let - tage et screenshot af et item - eller noget inde fra Diablo3.com.

Så vælger du farveprøve dimmeren og højreklikker på baggrunden.
Vælger tekstfyld Og skriver oven på der hvor du vil sætte din egen variation ind - hvis man kan se det gamle igennem skal du bare lige vælge indstilling til "uigennemsigtig" - så laver den baggrundsfarven om til det du højre klikkede på :)
Brug skrifttypen Arial så ligner det fuldstænding.

Men der er altså ingen krav om billeder, nogen kan bare godt lide at lege med det og lave noget sjovt og visuelt - derfor det kun er valgfrit. Det giver også nogle gange en masse sjove billeder ;D


Nårh ja, og godt bidrag Xenith, det ser spændende og gennemført ud :) kan godt lide dit billede af item equipped på barb!

1829
Eller lave en Diablo 3 patch og vente med udgivelsen af expansion til den dato de har sagt.

I hvertfald skelne mellem de 2.

Er det egentlig det samme i WoW? hvis man køber den første så bliver man overrendt med ting og skills fra Mists of Pandorium og hvad udvidelserne ellers hedder?

1830
Hehe, morsomt - mon ikke det er vises forkert, som wizard items med APoC der kræver level 61 men viser 59 eller 60 for den som fandt det..?

Sider: 1 ... 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 ... 1027