Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Beskeder - Pecenetra
Sider: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 1027
256
« Dato: Maj 24, 2015, 07:14:15 am »
https://www.youtube.com/watch?t=10&v=UWScHbOf5-4 - En lille Vid
Hvis du kigger efter kan du også godt se at slow effekten går ret hurtigt af Ghom, når han ikke bliver ved med at skyde. Men det er lidt sværere med en boss som Ghom da han hverken bevæger sig ret meget alligevel, og han viser heller ikke debuff.
257
« Dato: Maj 24, 2015, 07:01:01 am »
Det ville også virke overdrevet at fjerne det helt pludseligt.
Men det er sjovt hvad sådan et skæg gør ved folk, de bliver helt fascineret.
258
« Dato: Maj 21, 2015, 12:22:09 am »
Når først du har fået den, i Vault fra Greed, så kan den droppe i alle grifts efterfølgende for karakterer som ikke har den Under sæson er det endda muligt at få den hvis du allerede har den på non-season.
259
« Dato: Maj 20, 2015, 11:11:27 pm »
hvad Mads sagde, så er det fint :)
260
« Dato: Maj 20, 2015, 04:40:00 pm »
Mange tak for det.
Så faktisk med min attack speed på 1.36 så for jeg ikke noget ud af den gem og passive jeg har som giver ekstra dmg til chilled mobs vs Grift boss? Ikke engang hvis jeg kun bruger min Evasive Fire.
Det bestemt stadig nice mod de andre mobs på vej til Grift bossen men det her ændre den måde jeg vil angribe bosserne på.
Du skal bare maxe dit dps på bossen. Fuck iceblink på bossen, du har templar skill til at få slowet bossen (og har du ikke det, så få det! så dit Cull The Weak og Bane of the Trapped bliver proccet (så du ikke mister 50% dmg). Lad være med at tænke for meget over rotation på bossen, bare fyr den af. Husk dog stadig at resource manage ordentligt, for at få det maksimale dmg Og specielt resource manage til bosser med special abilities, adds, hvor man potentielt får brug for lidt burst dmg, osv.
Hvad er det for en Templar skill du snakker om? er det taunt der holder i 3 sec? Tror ikke den virker 3 sec på Grfit boss......
Jeg vil tro at det er i forhold til Eun-Jang-Do
261
« Dato: Maj 20, 2015, 11:12:22 am »
10% CHC giver et sted mellem +9-12% damage alt efter base CHC og CHD. Jo mere CHD jo bedre, og jo mindre CHC jo bedre. 3-400% CHD ved 50% CHC vil betyde en 11% ekstra damage. Men hvis ikke crits og Bane of the Trapped proc er så vigtig så vil jeg mene der er bedre alternativer.
262
« Dato: Maj 19, 2015, 11:09:25 pm »
Vitality vs Life%
Mange af os har sikkert siddet med overvejelsen om man bør gå efter Vitality eller Life%, så jeg tænker det vil være værd at kigge lidt på.
Først og fremmest skal det lige slåes fast at jeg her kun vil sammenligne mellem disse 2, trods de begge kan være der samtidigt, men dette er for at anvende færrest mulige affix slots på gear og få mest muligt ud af det ene affix slot. Er det muligt for dig at få begge, så er det naturligvis bedste valg.
Konklusion Vi starter med konklusionen for dem som ikke gider resten alligevel.
Det er aldrig nødvendigt at vælge liv% over vitality på hjelm og amulet
Har du vit/liv% på alle items, skal liv% på 5 af tingene, men sætter du point i liv% på paragon skills eller har en amethyst i hjelm skal det kun være de 4 af dem, har du både amethyst og paragon så skal du ned på kun 3 af tingene.
Ser du bort fra Amulet og ringe skal du have liv% på 3 af tingene, medmindre du har paragon points eller amethyst så er det kun 2. Har du begge er det bedst at nøjes med 1.
Har du heller ikke vitality i dit våben så skal du kun have liv% på 1 item, med undtagelse af hvis du har amethyst i din hjelm og paragon points, så er all-vit vejen frem.
Hvordan du selv kan vurdere det Du kan rimelig simpelt selv vurdere hvornår det er godt at tage liv% istedet for vitality, der er faktisk kun 3 tal du skal huske på:
4333, 5416 og 6500.
Tallene angiver hvor meget vitality du skal have før 15% life vil give mere end 650 vit. I forhold til ikke ancient items er det 3333, 4166 og 5000
Hvorfor det hænger sammen således Først og fremmest skal vi lige slå fast at vit=HP. Hver karakter har cirka 300 HP som base, og så kommer vitality oveni. 1 vitality er 100 HP så simpelt sagt har du 3 base vit som ikke tæller med, Derfor kan du ganske enkelt regne din base liv ud fra din vit.
Det betyder også at man kan sammenligne vit og liv% direkte på items, der skal blot tages højde for om der er andre steder man får liv% fra. Har man ikke liv% andre steder fra får man 10-15% i ren bonus. Men har man eksempelvis en Amethyst i sin hjelm eller fyldt op i liv% under Paragon, så falder den bonus til 8-12%. Har man begge dele falder den yderligere til 7-10%.
Så hvis du tager din samlede vitality og ganger med sats som passer til så får du hvor meget vitality det svarer til. Har du eksempelvis 25% liv fra paragon og 4706 vitality og en armor del med 12% hp på - så vil de svare til ca midten af de 8-12% effektivt (altså 10%). 10% af 4706 er 470 vit og 12% svarer til 565 vit, og kan igen vendes til at du kan rulle den 95 vit op.
Dette er også en af grundene til at amuletter og hjelme slet ikke kan svare sig i forhold til liv% og vit, du skal op over 10.000 vit inden det kan svare sig, hvilket er rigtig mange paragon points.
I den øvre liggende del har jeg sammenlignet alle muligheder for at få mest muligt liv, og bekæftet at det er tilfældet. I all vit til fældet med +15% på 3 af tingene og paragon points samt amethyst så ender du på det der svarer til 15.923 vit eller 1.592.300 HP. Skiftes den ene vit til 15% falder det til 15.808, og ændres den ene 15% til 650 vit falder den til 15.842. Dette giver også en base vit på omkring 8400 (8250 fra items som er de indregnede og 150 som alle karakter har), så der er stadig et godt stykke op de 10.000 der som minimum skulle til for at noget som en amulet er bedre med liv% frem for vit.
263
« Dato: Maj 19, 2015, 05:45:44 pm »
Kunne denne gem forestilles at være god til en cold EP support monk? Når EP spredes med gungdo gear får alle mobs vel dette debuff?
Debuff skulle i al fald gælde hele holdet. Men skill'en skal være cold damage, det nytter ikke blot at være cold damage. Det kan lyde forvirrende men den damage som ally, decoy og slow time gør kan variere (vist også andre) men det er disse hvor damage ændrer sig efter højeste element. Selv hvis dette er cold så tæller det ikke. Så palm explosion skal være cold skill baseret og det burde cold runen på palm sørge for. Men når spredningen kommer fra gungdo gear så kan jeg være i tvivl om spillet ser det som skill damage. Men det burde den. Jeg har dog ikke lige en monk til at teste det med.
264
« Dato: Maj 17, 2015, 05:15:20 pm »
Nu har jeg så været ved at teste, og den er god nok. De op mod 80% crowd-control resistance (som eliter og bosser kan have) gælder også på iceblink slow. Det giver 0,7 sekunders længde på debuff og svarer til 1,43 aps for at holde den kørende konstant eller det dobbelte hvis dit andet angreb ikke er cold.
Det betyder dog ikke så meget, for konsekvensen er blot at med dit cold angreb når debuffen blot at gå af inden næste angreb og så nulstiller cc-res.
Nu skal den dumme håndværker lige have det på dansk..... siger at på boss skal hver anden skyd være cold eller siger du man ikke kan nå at får en chill effect ud af det på bosser?
Jeg siger at minimum skal der lande et cold angreb inden for hver 0,7 sekunder for at holde "chill" kørende. Det vil sige at bruge du kun cold angreb, så er 1,43 i attack speed nok. Hvis du skifter mellem cold og ikke cold så skal du op på 2,86 for at holde "chill" oppe 100% af tiden. Jeg har ikke lige taget til overvejning hvor hurtigt længden forkortes, så jeg har ikke kigget på hvornår man vil tabe buffen, kun at det vil ske hvis ikke ovenstående er overholdt. Jeg tror dog ikke at det vil have den store betydning, især fordi at den nulstiller efter at "chill" går af og så varer den i 3,5 nye sekunder.
265
« Dato: Maj 16, 2015, 08:56:29 pm »
Nu har jeg så været ved at teste, og den er god nok. De op mod 80% crowd-control resistance (som eliter og bosser kan have) gælder også på iceblink slow. Det giver 0,7 sekunders længde på debuff og svarer til 1,43 aps for at holde den kørende konstant eller det dobbelte hvis dit andet angreb ikke er cold.
Det betyder dog ikke så meget, for konsekvensen er blot at med dit cold angreb når debuffen blot at gå af inden næste angreb og så nulstiller cc-res.
266
« Dato: Maj 16, 2015, 05:50:42 pm »
267
« Dato: Maj 16, 2015, 05:46:47 pm »
Haha, glemt det Men ja den alder gør noget ved ens hukommelse, tillykke med dagen uanset hvad
268
« Dato: Maj 16, 2015, 05:30:55 pm »
Ja de gør, men jeg begynder at finde dem utrolig kedelige.
Udover den ene eller 2 legendaries, så er der ikke meget nyt der. Du får dog lov til at se,de savn omspundne monstre og høre dem.
269
« Dato: Maj 15, 2015, 02:57:17 pm »
Fandt det i cathedral lvl 2, det var en af a1 Bounty quests. (Ved ikke om det er vigtigt for placeringen. bare fyi)
Har set dem lidt over det hele i akt 1 - men løber du blot "historien" igennem i akt 1 så burde man støde på noget.
270
« Dato: Maj 15, 2015, 02:53:45 pm »
Tiden går, og folk kan jo heller ikke blive ved. Det er sørgeligt men han nåede en ret god alder og fik sat sit præg på verden.
Sider: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 1027
|