Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
collapse collapse

* Random Quotes

"Long ago, Diablo and his brothers were cast out of Hell  by the Lesser Evils. It seems that Hell's balance has shifted, as Andariel is now aligned with the Lord of Terror. Her presence here in the mortal realm does not bode well for us."
- Deckard Cain

Forfatter Emne: Iceblink - Chill længde?  (Læst 9839 gange)

0 Medlemmer og 3 Gæster læser dette emne.

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #15 Dato: Maj 17, 2015, 05:15:20 pm »
0
Nu har jeg så været ved at teste, og den er god nok. De op mod 80% crowd-control resistance (som eliter og bosser kan have) gælder også på iceblink slow. Det giver 0,7 sekunders længde på debuff og svarer til 1,43 aps for at holde den kørende konstant eller det dobbelte hvis dit andet angreb ikke er cold.

Det betyder dog ikke så meget, for konsekvensen er blot at med dit cold angreb når debuffen blot at gå af inden næste angreb og så nulstiller cc-res.

Nu skal den dumme håndværker lige have det på dansk..... siger at på boss skal hver anden skyd være cold eller siger du man ikke kan nå at får en chill effect ud af det på bosser?
Jeg siger at minimum skal der lande et cold angreb inden for hver 0,7 sekunder for at holde "chill" kørende. Det vil sige at bruge du kun cold angreb, så er 1,43 i attack speed nok. Hvis du skifter mellem cold og ikke cold så skal du op på 2,86 for at holde "chill" oppe 100% af tiden.

Jeg har ikke lige taget til overvejning hvor hurtigt længden forkortes,  så jeg har ikke kigget på hvornår man vil tabe buffen, kun at det vil ske hvis ikke ovenstående er overholdt. Jeg tror dog ikke at det vil have den store betydning, især fordi at den nulstiller efter at "chill" går af og så varer den i 3,5 nye sekunder.

Offline congen

  • Indlæg: 306
  • Køn: Mand
  • Congen, one and only
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Congen#1931
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #16 Dato: Maj 17, 2015, 09:19:20 pm »
0
Mange tak for det.

Så faktisk med min attack speed på 1.36 så for jeg ikke noget ud af den gem og passive jeg har som giver ekstra dmg til chilled mobs vs Grift boss?
Ikke engang hvis jeg kun bruger min Evasive Fire.

Det bestemt stadig nice mod de andre mobs på vej til Grift bossen men det her ændre den måde jeg vil angribe bosserne på.
Congen, hvad mere er der at sige.

Offline McOwen

  • Indlæg: 541
  • Respect: +9
    • Vis profil
  • Battletag:
    McOwen#2948
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #17 Dato: Maj 19, 2015, 04:31:38 pm »
0
Kunne denne gem forestilles at være god til en cold EP support monk? Når EP spredes med gungdo gear får alle mobs vel dette debuff?

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #18 Dato: Maj 19, 2015, 05:45:44 pm »
0
Kunne denne gem forestilles at være god til en cold EP support monk? Når EP spredes med gungdo gear får alle mobs vel dette debuff?
Debuff skulle i al fald gælde hele holdet. Men skill'en skal være cold damage, det nytter ikke blot at være cold damage.

Det kan lyde forvirrende men den damage som ally, decoy og slow time gør kan variere (vist også andre) men det er disse hvor damage ændrer sig efter højeste element. Selv hvis dette er cold så tæller det ikke. Så palm explosion skal være cold skill baseret og det burde cold runen på palm sørge for.  Men når spredningen kommer fra gungdo gear så kan jeg være i tvivl om spillet ser det som skill damage. Men det burde den.

Jeg har dog ikke lige en monk til at teste det med.

Offline bizzaro

  • Indlæg: 5
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    bizzaro#2708
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #19 Dato: Maj 20, 2015, 08:21:31 am »
0
Mange tak for det.

Så faktisk med min attack speed på 1.36 så for jeg ikke noget ud af den gem og passive jeg har som giver ekstra dmg til chilled mobs vs Grift boss?
Ikke engang hvis jeg kun bruger min Evasive Fire.

Det bestemt stadig nice mod de andre mobs på vej til Grift bossen men det her ændre den måde jeg vil angribe bosserne på.

Du skal bare maxe dit dps på bossen. Fuck iceblink på bossen, du har templar skill til at få slowet bossen (og har du ikke det, så få det! :)) så dit Cull The Weak og Bane of the Trapped bliver proccet (så du ikke mister 50% dmg). Lad være med at tænke for meget over rotation på bossen, bare fyr den af. Husk dog stadig at resource manage ordentligt, for at få det maksimale dmg :) Og specielt resource manage til bosser med special abilities, adds, hvor man potentielt får brug for lidt burst dmg, osv.
« Senest Redigeret: Maj 20, 2015, 08:23:37 am af bizzaro »

Offline bizzaro

  • Indlæg: 5
  • Køn: Mand
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    bizzaro#2708
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #20 Dato: Maj 20, 2015, 08:27:51 am »
0
Kunne denne gem forestilles at være god til en cold EP support monk? Når EP spredes med gungdo gear får alle mobs vel dette debuff?

Det vil virke. Gundgo applier er præcis ligesom hvis vi selv gjorde det. Jeg kan dog ikke se fidusen, da der vil være langt bedre gems til EP monks. I og med EP sker så relativt sjældent, så kan det slet ikke betale sig. Ikke i gruppe (har andre spillere og/eller spells der kan slowe, og da slet ikke i solo verdenen for en monk kan den hamle op mod de andre gems (trapped, powerful, gogok, taeguk, selv pain enhancer ville sikkert være bedre) :) Just my 2 cents.

Offline McOwen

  • Indlæg: 541
  • Respect: +9
    • Vis profil
  • Battletag:
    McOwen#2948
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #21 Dato: Maj 20, 2015, 08:51:59 am »
0
Kunne denne gem forestilles at være god til en cold EP support monk? Når EP spredes med gungdo gear får alle mobs vel dette debuff?

Det vil virke. Gundgo applier er præcis ligesom hvis vi selv gjorde det. Jeg kan dog ikke se fidusen, da der vil være langt bedre gems til EP monks. I og med EP sker så relativt sjældent, så kan det slet ikke betale sig. Ikke i gruppe (har andre spillere og/eller spells der kan slowe, og da slet ikke i solo verdenen for en monk kan den hamle op mod de andre gems (trapped, powerful, gogok, taeguk, selv pain enhancer ville sikkert være bedre) :) Just my 2 cents.

I group play som EP/support monk bruger jeg primært defensive gems. Dvs. life regen gem, non-physical reduction gem og har så taeguk i den sidste som nemt holdes oppe med cyclone spam. Har så meget CDR + den der ring der reducerer cooldowns hver gang jeg bruger resource at jeg ikke har brug for gogok. Men hvis jeg kunne skifte en af de nuværende gems ud for at booste mit party's dmg med 10% crit mere eller mindre konstant på trash, ville jeg mene det ville være det værd - især i 50+ rifts hvor mobs ikke dør instantly fra EP. Men spørgsmålet er selvfølgelig om den ville kunne holdes oppe - man kan dog skifte til cold cyclone strike evt. selvom man mister pull range?

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #22 Dato: Maj 20, 2015, 11:12:22 am »
0
10% CHC giver et sted mellem +9-12% damage alt efter base CHC og CHD. Jo mere CHD jo bedre, og jo mindre CHC jo bedre. 3-400% CHD ved 50% CHC vil betyde en 11% ekstra damage. Men hvis ikke crits og Bane of the Trapped proc er så vigtig så vil jeg mene der er bedre alternativer.

Offline congen

  • Indlæg: 306
  • Køn: Mand
  • Congen, one and only
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Congen#1931
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #23 Dato: Maj 20, 2015, 04:26:55 pm »
0
Mange tak for det.

Så faktisk med min attack speed på 1.36 så for jeg ikke noget ud af den gem og passive jeg har som giver ekstra dmg til chilled mobs vs Grift boss?
Ikke engang hvis jeg kun bruger min Evasive Fire.

Det bestemt stadig nice mod de andre mobs på vej til Grift bossen men det her ændre den måde jeg vil angribe bosserne på.

Du skal bare maxe dit dps på bossen. Fuck iceblink på bossen, du har templar skill til at få slowet bossen (og har du ikke det, så få det! :)) så dit Cull The Weak og Bane of the Trapped bliver proccet (så du ikke mister 50% dmg). Lad være med at tænke for meget over rotation på bossen, bare fyr den af. Husk dog stadig at resource manage ordentligt, for at få det maksimale dmg :) Og specielt resource manage til bosser med special abilities, adds, hvor man potentielt får brug for lidt burst dmg, osv.

Hvad er det for en Templar skill du snakker om? er det taunt der holder i 3 sec? Tror ikke den virker 3 sec på Grfit boss......
Congen, hvad mere er der at sige.

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #24 Dato: Maj 20, 2015, 04:40:00 pm »
0
Mange tak for det.

Så faktisk med min attack speed på 1.36 så for jeg ikke noget ud af den gem og passive jeg har som giver ekstra dmg til chilled mobs vs Grift boss?
Ikke engang hvis jeg kun bruger min Evasive Fire.

Det bestemt stadig nice mod de andre mobs på vej til Grift bossen men det her ændre den måde jeg vil angribe bosserne på.


Du skal bare maxe dit dps på bossen. Fuck iceblink på bossen, du har templar skill til at få slowet bossen (og har du ikke det, så få det! :)) så dit Cull The Weak og Bane of the Trapped bliver proccet (så du ikke mister 50% dmg). Lad være med at tænke for meget over rotation på bossen, bare fyr den af. Husk dog stadig at resource manage ordentligt, for at få det maksimale dmg :) Og specielt resource manage til bosser med special abilities, adds, hvor man potentielt får brug for lidt burst dmg, osv.


Hvad er det for en Templar skill du snakker om? er det taunt der holder i 3 sec? Tror ikke den virker 3 sec på Grfit boss......

Jeg vil tro at det er i forhold til Eun-Jang-Do

Offline congen

  • Indlæg: 306
  • Køn: Mand
  • Congen, one and only
  • Respect: 0
    • Vis profil
  • Battletag:
    Congen#1931
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #25 Dato: Maj 20, 2015, 04:47:40 pm »
0
Mange tak for det.

Så faktisk med min attack speed på 1.36 så for jeg ikke noget ud af den gem og passive jeg har som giver ekstra dmg til chilled mobs vs Grift boss?
Ikke engang hvis jeg kun bruger min Evasive Fire.

Det bestemt stadig nice mod de andre mobs på vej til Grift bossen men det her ændre den måde jeg vil angribe bosserne på.


Du skal bare maxe dit dps på bossen. Fuck iceblink på bossen, du har templar skill til at få slowet bossen (og har du ikke det, så få det! :)) så dit Cull The Weak og Bane of the Trapped bliver proccet (så du ikke mister 50% dmg). Lad være med at tænke for meget over rotation på bossen, bare fyr den af. Husk dog stadig at resource manage ordentligt, for at få det maksimale dmg :) Og specielt resource manage til bosser med special abilities, adds, hvor man potentielt får brug for lidt burst dmg, osv.


Hvad er det for en Templar skill du snakker om? er det taunt der holder i 3 sec? Tror ikke den virker 3 sec på Grfit boss......

Jeg vil tro at det er i forhold til Eun-Jang-Do


Godt så, et item og ikke skill =)
Congen, hvad mere er der at sige.

Offline Umberto

  • Indlæg: 75
  • Køn: Mand
  • Beton er ikke bare beton
  • Respect: +2
    • Vis profil
  • Battletag:
    Reverend#2927
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #26 Dato: Maj 21, 2015, 11:23:47 am »
0
jo det er en skill ( intimidate ) slower 80% i 3 sec

våbenet er kun de på de sidste 20% liv
Vi fødes blodige og grædende :)
Derefter bliver det kun værre :)

Offline Woop3x

  • Indlæg: 367
  • Køn: Mand
  • Respect: +2
    • Vis profil
  • Battletag:
    Woopster#2308
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #27 Dato: Maj 22, 2015, 09:07:05 am »
0

Offline mads-wm3

  • D3X Crew News
  • Indlæg: 8306
  • Køn: Mand
  • Respect: +37
    • Vis profil
  • Battletag:
    wishmaster3#2664
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #28 Dato: Maj 22, 2015, 11:00:32 am »
0
Men den dækker jo ikke rent faktisk brug af gem... Selvfølgelig går din damage op når du bruger en gem der giver damage lol, det er vel ikke raketvidenskab... Men uden at have en af de nye DHs tvivler jeg da på, at man bare står og spammer Evasive Fire på rift guardian? :P

Offline Pecenetra

  • Global Moderator
  • Indlæg: 16538
  • Køn: Mand
  • everything is Possible
  • Respect: +50
    • Vis profil
  • Battletag:
    KiWeN#1431
Sv: Iceblink - Chill længde?
« Svar #29 Dato: Maj 24, 2015, 07:14:15 am »
0
https://www.youtube.com/watch?t=10&v=UWScHbOf5-4 - En lille Vid
Hvis du kigger efter kan du også godt se at slow effekten går ret hurtigt af Ghom, når han ikke bliver ved med at skyde. Men det er lidt sværere med en boss som Ghom da han hverken bevæger sig ret meget alligevel, og han viser heller ikke debuff.

 


* Medlemmer Online

  • Dot Gæster: 692
  • Dot Skjult: 0
  • Dot Brugere: 0

There aren't any users online.
begyndt igen af frisser
[Februar 21, 2024, 09:49:33 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[Oktober 29, 2023, 08:39:40 pm]


Sv: spille eller ej af MonsterPool
[Oktober 14, 2023, 01:23:07 am]


Sv: spille eller ej af frisser
[August 07, 2023, 09:40:53 am]


spille eller ej af frisser
[Juli 19, 2023, 09:16:15 pm]

Refresh History  full_page
  • MonsterPool: [link]
    Juni 09, 2024, 10:59:16 pm
  • mads-wm3: Bøh!
    Januar 20, 2024, 11:41:03 pm
  • MonsterPool: Back online!
    November 21, 2022, 08:12:14 pm
  • mads-wm3: Yes, det har vi - er du kommet ind på den endnu eller?
    Oktober 03, 2021, 08:03:54 pm
  • darkdk: Har vi egentlig en discord?
    September 27, 2021, 04:04:14 pm
  • RedMunch: Hvis nogle skal med kl. 17 så join discord eller tilføj mig på battlenet :P
    September 23, 2021, 08:54:02 am
  • Subtonic: 18 timer aaaaaarrrrrgggghhh
    September 22, 2021, 11:10:42 pm