The minimum range that an affix can roll on an Ancient Item has been increased
En af de mest omdiskuterede problemer med tiltaget diskuteret på deres eget fora, interessant at se de lytter lidt.
The "Monster Kills grant X experience" affix is now multiplied by game difficulty"
Uhh så fik de fixet deres lille nye gem og gjort det affix på ens gear en lille smule mere interessant endelig.
Gem of Ease
Monster kills grant +500 +1,000 experience
This is multiplied by the difficulty multiplier
Upgrade rank grants: +50 +1 experience per kill
Og overall blev den her da lidt mere interessant så med +1750 exp ved rank 25 og en virkende 1600% bonus fra t6 kan det endelig blive lidt interessant.
Special Treasure Goblin packs will now spawn with a mixture of random special goblins and regular goblin
Så jeg godt den anden aften - sikke et kaos - glad nok for at der ikke var dobbelt op af goblins længere - jøsses var vist 28 gobs i den flok... 3 gem, 2 bloodshards og en mats og så en enkel rainbow resten standard.
The rarity of the rarest Legendary items in the game has been reduced
Klodset måde at sige det på, men rart nok at vide man ikke skal farme i lige så lange uendeligheder længere.
The stack size of Crafting Materials and Gems has been increased from 1000 to 5000
wow, den var godt nok ligegyldig og alligevel giver det da lidt mere plads... eller noget.
Salvage All will no longer salvage items that are currently Transmogrified or have gems socketed
Men virker stadig ikke på items fra caches....
Okay, de har gjort weapon dmg nerfet på hydra en smule mindre... Virkede godt nok også voldsomt ellers.
Men samtidig har de reduceret attackspeed på hydra.
Meldingerne fra PTR var ellers at damage nerf + increased attack speed = mere damage.
Jeg læste at nogen mente den var blevet for overdrevet - jeg kan dog ikke se det, men lige denne ændring synes jeg lyder som et ret hårdt slag mod Hydra. - Kun Mammoth der vinder her, igen - de andre typer ser ud til at blive glemt nok en gang.