Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Beskeder - Pecenetra
Sider: 1 ... 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 ... 1027
886
« Dato: November 21, 2014, 01:09:50 am »
kan os være jeg har misforstået det men ud fra hva jeg forstår bliver en masse skill,s damges reduceret så vores total damges falder så ud fra det skal vi nok gå en t-ned og farme de nye item der kommer for igen gå en t-op igen ?
Den eneste reelle nerf der kommer er Hydra, som istedet kommer til at få attack speed bonus, og vist skulle tælle mere korrekt med 3 angreb således at alle 3 har din APS og den ikke bare skifter mellem hvilket "hoved" der skyder. det betyder dog at DPS stiger hvis du har bare en rimelig mængde IAS, men for Firebird build er det ikke så heldigt.
887
« Dato: November 20, 2014, 05:27:13 pm »
Jeg havde kun lige glemt det fordi jeg stod med en planlægning og afholdelse af LAN her i sidste weekend
888
« Dato: November 20, 2014, 05:25:57 pm »
Lightning har jo aldrig været hurtigt, det slår bare rigtig mange gange hvilket reelt kun er en fordel på meget høje sværhedsgrader. Deres Damage er steget i takt med de andre elementer, men skal altså endnu længere op nu for at dominere.
Men ja vil give dig ret i at de niveauer er svære at nå uden SS, men den vidste vi jo godt ville forsvinde...
889
« Dato: November 20, 2014, 05:20:56 pm »
Støtter helt op om dig Camelo. Et uundgåeligt angreb bør ikke være det stærkeste der findes. At molten eksplosion slår så hårdt som den gør er ikke noget problem fordi du har tid nok til at kunne reagere. Jailer derimod kommer pludseligt og ud af det blå. Det ville svare til at Thunderstorm one-shotted dig.
Jeg kan huske at problemet også var det med min WD, men den fik jeg aldrig op og køre 30+ GR'S. Selv med Barb fandt jeg den meget irriterende selv i T6 spil. Alt andet kan overleves, bare ikke Jailer.
Eneste grund til at DH oftest kun klager over det er at DH er den klasse som lettest når de højere GR'S.
Ang. Toughness så er det ikke så meget resistance type som er så afgørende. Damage reduced from elites tæller nemlig med i Toughness, men kun med 1/6-del effekt, så hvis du har 30% regner den kun de 5% med, behøver nok ikke t nævne at Jailer Damage tæller som elite Damage?
890
« Dato: November 20, 2014, 02:14:48 am »
Altså nu prøvede jeg lige af, og ved tier 38 slår den i al fald hårdere end 8 mio, men den typiske dræber var dog snarere frozen som igen kommer pludseligt og slår pænt hårdt.
Vil give dig ret i at abillity damage på de 2 bør sættes ned, men over voldsomt virker de nu ikke. P.S. normal bliver jeg rullet totalt på tier 34, så at jeg faktisk kan overleve på tier 38 siger lidt - at jeg også klarede den siger endnu mere, dps med M6 er ca 5 dobblet det højeste jeg så var omkring 200M mens jeg plejer at ligge ved de 40M. Selv sentries almindelige skud så jeg skade op mod 18M mens de plejer at ligge omkring de 3-4 max.
Og så havde jeg en ping på omkring 3-700 ms, PTR serveren er ret hårdt belastet. Hjalp dog at se 3 pylons i løbet af hver rift, Shield er ved at være min yndligs dog slår den ikke helt Channeling - CA spamming!
891
« Dato: November 20, 2014, 01:10:00 am »
Har lige tjekket og ændringerne på Marauder virker bagud, så man behøver ikke at finde sættet på ny medmindre man starter op på season 2
892
« Dato: November 20, 2014, 01:03:18 am »
Siden sentries begynder at spytte de spenders du selv fyrer af, kan de vist skade utrolig meget. Har hørt om Demon Hunters som critter 300 million eller sådan noget, med en ability jeg lige nu ikke kan huske hvad hedder
Og det er med vilje at Blizzard har gjort med jailer som de har. De ville ikke have at man kunne undvige ALLE angreb, da du så bare kunne undvige alt og spille på en sværhedsgrad som slet ikke passede til hverken din skade, sejhed eller regenereringsevne.
Jo jo, selvfølgelig, men det kan jo ikke passe, at man som DH med toughness på over 12mio skal kunne oneshottes i grift level 30, når man kan holde til lidt af hvert ellers. Der synes jeg, det er sat for drastisk højt med den damage, jailers giver
Har du overset: Monster damage in Greater Rifts level 26 and higher has been reduced ?? Monster damage holdes nu lidt mere tilsvarende den man oplever på t6 selv i Greater Rifts. jeg synes at vi player mister for maget i damges i forhold til at de næsten ikke røre ved monstrene det ender nok med at de fleste skal downgrade deres nu værne sværheds grad for at kunne følge med igen eller skal man nok bare satse 100% på season 2 og så ta den der fra
Er ikke sikker på hvad du hentyder til, der er ikke rigtig nogen damage nerfs i denne patch.
893
« Dato: November 19, 2014, 10:24:45 pm »
Hmm AS påvirkning af hydra, resulterende i reduced weapon damage er vel et eller andet sted et rent nerf til mammoth hydra? Hvor de andre runer bare kommer til at kunne lægge mere dmg med høj attack speed, er det eneste mammoth hydra får ud af det, at den hurtigere "flytter" banen når mostrene flytter sig... Men hvis man placerer den ordentligt/har CC bliver den jo bare castet nytteløst flere gange? Og bliver derved nerfed med en lavere damage... Medmindre der kan være flere "baner" af ild på en gang?
Er helt enig, det giver god mening for de andre Hydra's men Mammoth bliver hårdt ramt pga sin DoT som ikke skalere med attack speed. Tror dog det skyldes at det pt kun er Mammoth der benyttes, så målet er vel at gre dem mere jævnbyrdige og Mammoth har da også markant mere damage end de andre. Til gengæld synes jeg, selvom de skriver det ikke er meningen, at det virker lidt som om DH bliver nerfed...
Det er en nerf til dem som ikke anvender deres skills selv (mig i blandt fordi det simpelthen ikke var nødvendigt tidligere), men hvis du bruger dine skills nu vil de være mere aktive. Har du eksempelvis 3 Sentries nu og bruger Cluster Arrow til 550% WD, så vil alle 3 sentries også bruge en 1100% WD Cluster Arrow (plus bonusser). En anden ting er også at det lader til at antallet af Sentries bliver reduceret men du kan sætte dem hurtigere hvis du har ladet nok op, så på få sekunder har du maximum antal sentries rundt om en boss som følger dine angreb til dobbelt damage. Jeg kan ikke få det til at give en nerf, medmindre du ikke spiller aktivt. Og det er med vilje at Blizzard har gjort med jailer som de har. De ville ikke have at man kunne undvige ALLE angreb, da du så bare kunne undvige alt og spille på en sværhedsgrad som slet ikke passede til hverken din skade, sejhed eller regenereringsevne.
Præcis, de har dog sat damage ned på de højere grifts så du nu gen er nød til at have et "minimum" af toughness for at overleve. Er faktisk lidt overrasket over at de ikke har gjort mere for at forkdele damage som de ellers var inde på men jeg tror det kom lidt ud på spillernes regenereringsevne. Krydser dog stadig fingre for et lille damage nerf på Jailer og Frozen, føler klart de ligger højere end de burde.
894
« Dato: November 18, 2014, 08:58:49 pm »
Jeg savner stadig følelsen af knapper, det gjorde det meget lettere og hurtigere at skrive uden at kigge
895
« Dato: November 18, 2014, 08:57:04 pm »
Det er et godt spørgsmål, men det tyder på at der kommer et nyt set. Reglen er dog at nerfs virker bagud, mens buffs virker fremad, og trods det lugter lidt af en nerfs af setter, så tror jeg faktisk at det ender som et buff. Så forvent du skal finde settet på ny - god undskyldning for at starte på season
896
« Dato: November 18, 2014, 03:18:41 pm »
Uhmm det er altid en god start. Men bare vent, der dukker altid et eller andet op hvor man tænker at "Det kunne være smartere hvis..." eller "Det er træls den..."
897
« Dato: November 18, 2014, 03:16:11 pm »
Personligt kan jeg ikke se fordelen i at have flere accounts, eller have dem i samme klan.
Altså begrænsningen på karakter slots er hamrende ærgerlig på mange punkter og at have en til hver game mode kan da være meget praktisk i flere aspekter men jeg er sikker på at der kan findes bedre alternativer.
Som sådan frygter jeg blot at det kommer til at optage plads for aktive medlemmer til "dvale"-konti til når en anden lige får lyst til at skifte, men altså intet forhindrer det. Der er dog en god chance for at det skaber noget bøvl ved oprydning af inaktive medlemmer.
898
« Dato: November 18, 2014, 02:56:20 pm »
Jeg læser det stik modsatte, en buff til lightning build. ItemPassive_Unique_Ring_650_x1 - Your generators, Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, and Cluster Arrow deal [{VALUE1}*100]% increased damage for every active Sentry. ItemPassive_Unique_Ring_717_x1 - Sentries cast your Hatred spender when you do and deal 100% increased damage. This is the Marauder 6P bonus.
Ligger jo netop op til at man skal skyde selv før sentries gør - hvilket er rart for det var en af mine foreslåede fixes Night Stalker Your primary skills generate an additional 4 Hatred. (reworked from Critical Hits have a chance to restore 1 Discipline)
Betyder jo blot at vi slipper af med perma-smoke (igen) hvilket vi jo har håbet på siden den blev gen-introduceret med cooldown reduction. At de ikke har ændret cooldown på Smoke Screen er mig en kende undertligt, men det kan være de blot synes det skal være muligt at holde den oppe i ca 6 sekunder. Nu må vi se Dog er der den her som er ret interessant: Custom Engineering : Now also increases the maximum amount of Sentry Charges. (Datamined text says that it's increased "to 2", but that may be a typo and charges are increased "by 2", for a total of 4 Charges with the Passive)
899
« Dato: November 18, 2014, 02:40:04 pm »
Åh ja SRP, kan knap huske mit emne fra dengang, Lyder dog ret interessant at skulle skrive om atombombens udvikling i 30'erne :)
900
« Dato: November 17, 2014, 07:27:48 am »
Nice loot list, det har da været en god omgang så Du må meget gerne lige melde lidt tilbage på Z3'eren har selv 1'eren men har svært ved at se den store opgradering, men man følger jo stadig lidt med i udviklingen
Sider: 1 ... 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 ... 1027
|