Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Sacht

Sider: [1] 2
1
Information fra D3X / Sv: DIABLO3X UDLODDER BETAKEYS
« Dato: Oktober 12, 2011, 01:15:33 pm »
Synes de bør tilfalde de ældste medlemmer  ::)

Ej bliver spændende at se hvad i finder på at konkurrencer.

Hmm ældste.... sjovt du nævner det..... jeg var med som  beta tester på D1 ja den absolut første!!!! måske som den eneste dansker... eller europæer for den sags skyld?. Ville være lidt cool at komme med om bord igen  :)

2
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Første gameplay efter release.
« Dato: Oktober 03, 2011, 01:15:03 pm »
Helt sikkert sammen med andre, ved bare ikke lige hvem... min omgangskreds spiller slet ikke computer.. gør jeg heller ikke normalt.. udover da jeg spillede diablo 2:) men man finder vel altid nogen når man kommer igang...

ha ha same here.....

3
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Beta: Diablo3x.dk på Youtube!
« Dato: September 15, 2011, 04:27:34 pm »
Im all in...... sub og hele skidtet ..... ikke det mindste angst, men stort og mega respekt fra Big T (sacht)  ;D

4
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: BETA: By popular request...
« Dato: September 13, 2011, 11:53:35 pm »
Du skal huske at det er normal og det er beta jeg roder rundt i. Der er stadig rig mulighed for at få en på snuden. Der er "champion" monstre, som har forskellige extra styrker. De to værste indtil videre er Arcane og Fire. Arcane spytter hydraer ud som var det kirsebærsten efter en alt for stor mundfuld. Fire exploderer når de dør. Nasty sager som har kostet os livet et par gange.
Selve gameplayet er jeg ikke urolig for...... det virker gennemtænkt og sikkert også en nasty omgang til tider. Jeg husker blot elementet af spænding og usikkerhed vedr. skills og udfald af runewords og andet som var fatalt hvis man "bommede" den. Jeg vil sgu ikke tørres for meget bag i ...... der skal være noget på spil i spillet om man så må sige.

5
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: BETA: By popular request...
« Dato: September 13, 2011, 11:40:31 pm »
Jeg har læst det sådan at din ene artisan kan fjerne runes. Jeg mener nu også at have læst, at man kan redde både gear og rune. Ikke sikker.

Der er ingen runestones i Betaen.
håber ikke det bliver for "easy"....... hvis man ikke kan slå sig har spillet sgu tabt på forhånd ........ sry2say

6
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: BETA: By popular request...
« Dato: September 13, 2011, 11:29:31 pm »
Er det muligt at "rulle" runer tilbage (hel,D2) items og eller karakter eller hvordan virker dette i D3 i forhold til D2??? 

jeg mener er nogle steder man kan lave fejl som er svære og/eller umulige at genoprette?

7
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Beta: Demon Hunter interagerer med Blacksmith
« Dato: September 11, 2011, 10:17:34 pm »
Du er for sej........ ;D 8) ;D ;)

8
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Leaked beta gameplay?
« Dato: September 08, 2011, 01:39:49 pm »
godt opsnappet......... nu rammer d3 kanylen snart armen..wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   ;D

9
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Vil runewords forsvinde i Diablo3 ?
« Dato: September 05, 2011, 11:50:48 pm »
Så starter du bare en ny tråd om bots indvirkning på spil - eller hvad du nu gerne vil snakke om..

Yes sir.......

10
Det er vel kun fair at tilføje at det er fuldstændigt umuligt at forudsige et spils udvikling, når det bliver overtaget af bots oa crap. Alle gode hensigter falder tungt til jorden…. desværre. wow hvor man endda betaler bruger fee er åbenbart ramt…… fatter det bare ikke…. Nå men det er vist en ny tråd…. Tak alle    (afslutning på forrige tråd... Runeword)

11
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Vil runewords forsvinde i Diablo3 ?
« Dato: September 05, 2011, 11:09:13 pm »
Først, radikal venstre som springer lidt frem og tilbage mellem blokkene, LA er bare lidt en joker endnu :)

Dernæst den gamle arbejdsplan sagde der kom en ekspansion i sommeren 2013 og  og igen omkring 2015, men nu må vi se.. de skulle gerne holdes i gang de kære medarbejdere :)

Det er ikke så meget fordi at der kommer for mange runer, folk vil bare gerne have runer fordi at de fungerer bedre som betalingsmiddel, men med alle de items som der kommer i forhold til runer så er det reelt set items som taber deres værdi og ikke runer som stiger - de er for lette at finde..

Det er vel kun fair at tilføje at det er fuldstændigt umuligt at forudsige et spils udvikling, når det bliver overtaget af bots oa crap. Alle gode hensigter falder tungt til jorden…. desværre. wow hvor man endda betaler bruger fee er åbenbart ramt…… fatter det bare ikke…. Nå men det er vist en ny tråd…. Tak alle  ;D

12
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Vil runewords forsvinde i Diablo3 ?
« Dato: September 05, 2011, 06:57:16 pm »
Jeg kan se det fra begge sider (Liberal Alliance ik?), men et system som det oprindelige Runewords var sq genialt. Problemet er at der på et tidspunkt vil være flere runer end der er efter spørgsel og så falder væriden og så har alle runewords. Der knækkede D2 og der kunne D3 knække.
Så derfor ville jeg hellere se noget nyt. Det må gerne tage lang tid at "samle" et item, men der skal være restriktioner. Måske et slags artifact man samler på en char, som så binder til denne char.

Det, som virkelig bliver knald eller fald, er hvor godt Blizzard vil jagte og banne bots.

Apropos Exp.: Den gamle leakede tidslinie sagde ca 1½ år efter release. Der er afaik kommet et nyt leak, som siger ca 3 år fra release.
Inden jeg går et skridt længere vil jeg lige høre om bots og andet snyd er et problem i WOW??

13
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Vil runewords forsvinde i Diablo3 ?
« Dato: September 05, 2011, 05:38:50 pm »
Fuldstændig enig med Sacht her.. Runewords var et genialt system, særligt de første der kom, som heller ikke var så overpoweret som 1.11 udgaverne.. Det gang var de ret meget på lige fod med unikke og sets.. men med 1.10 kom den mere udfordrende Hell sværhedsgrad og de puttede nogle endnu mere syge runewords på banen som gjorde det muligt at solo Hell igen - det var der det knækkede for dem..

Runeword systemet var jo genialt i og med du ikke bare skulle finde et item som var unikt eller en del af et sæt, nej du skulle finde 3-7 ting som passede sammen, de rigtige runer, de rigtige item at putte det i, og så den rigtige rækkefølge.. Det er jo som at samle hele Tal-sættet og det var bare for et enkelt item..

Jeg ser virkelig frem til at et lignende system kommer tilbage i en udvidelse, de skal bare holde dem lidt mere på lige fod med de andre..

Wf og Stormshield er stadig ret højt set, det er bare bots som presser økonomien ned - og dermed gør det lettere for nybegyndere..

yes sir....

Det er hån mod spillets (læs spillernes) intelligens at gå tilbage til ”simple item logik”

Kompleksiteten er i min verden spillets hjerte og sjæl…. Uden det unikke ”samler” univers var spillet forblevet et god, men meget ordinær oplevelse. Dette er min mønt-frimærke-sten whatever samling. Når det er sagt så er jeg helt enig i at der selvfølgelig skal være overensstemmelse med udfaldet (output) i forhold til tilført energi + evt. held. Evt. overpowered items skal selvfølgelig afstemmes resten af spillets itemdata.
 

14
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Vil runewords forsvinde i Diablo3 ?
« Dato: September 05, 2011, 05:03:37 pm »
Mener at det er bekræftet runewords ikke bliver en del af Diablo III. Hvilken til en grænse er ærgerligt. Jeg syntes runewords havde været mere nice, hvis de ikke havde været så overpowered.
 Jovist kan det være svært at få fat i et par af dem, men så snart det er gjort, kan man solo spillet. Ville sætte pris på hvis det samme ikke skete i D3.
Jeg forstår din anke….
Jeg som har været med hele vejen fra D1 kan huske hvor afstemt hele runeword konceptet oprindelig var helt frem til bot runs og andre eksterne hacks, spams, overtog spillet. En high rune kunne erhverves på 3 måneders hård arbejde….. hvis du var heldig!! Så i det perspektiv var gevinsten ikke så ”overpowered” men rimeligt afstemt. Et top runeword kunne i starten af D2 tage umenneskelig lang tid….. men det er glemt af de fleste i dag!

15
Diablo 3: Reaper of Souls / Vil runewords forsvinde i Diablo3 ?
« Dato: September 05, 2011, 04:36:13 pm »
Jeg er bange for at miste runeword kompleksiteten. Det næsten uendelige og uforudsigelige univers i universet. Og så alligevel så stramt og velorganiseret når man fik overblikket og sammenhængen. Ja selve nervøsiteten, den til tider neglebidende angstprovokerende spænding når man satte sidste sten i værket….. (før spillet blev ødelagt af snyd og bedrag) var det nu den rigtige rækkefølge?….. blev den perfekt? …… og … noooooooooooo skuffelsen over at have overset detaljer som lvl req og str req….. Alle disse herlige detaljer bliver forhåbentligt en del af episode 3 eller ??? 

Sider: [1] 2