Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Beskeder - TraXz
Sider: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 29
106
« Dato: Februar 26, 2014, 11:28:45 am »
Svært at sige. Med den nye patch og alle ændringerne på items. Så kommer ens build til at være meget baseret på hvad du finder af gear. Hvis du er så heldig at finde noget gear som netop supplere de skills du har valgt samt øger din cold damage, så er det sikkert et okay build. Jeg glæder mig til at der kommer meget mere variation i de builds man kan lave !
107
« Dato: Februar 25, 2014, 02:22:07 am »
Patchen kommer forhåbentlig ikke før de lukker AH ned... Ellers er det ret f*cked up, vil jeg mene
108
« Dato: Februar 24, 2014, 04:56:49 pm »
Nice nok, så lige at diablo3x.dk bliver promoveret på Diablo's officielle facebook side :D Sejt gået !!
109
« Dato: Februar 12, 2014, 01:04:05 am »
Vi er nogle stykker som spiller APB Reloaded (For dem som ikke kender det; så er det gratis og kan hentes på steam eller på gamersfirst hjemmeside)
Vi kunne egentlig godt tænke os nogle flere at spille med, så hvis der er nogle der er friske, så giv endelig lyd
- Der er ikke rigtig noget pay 2 win over det. Det er godt balanceret. :-)
Jeg er frisk :-) Har en karakter på Obeya: xXxDonutzxXx Og en på Patriot. Går ud fra det er Obeya i spiller på? Jeg er sølv pt, men guld on/off. Tilføj mig endelig som ven, den klan jeg var med i er næsten aldrig på mere...
Jeg mener bestemt heller ikke det er pay to win, men man kan godt føle det sådan, lige når man starter. Der er en ret stejl indlæringskurve, hvor man dør hele tiden og føler modstanderne er overpowered.
Super fedt !! Ja vi spiller vidst nok Obeya (EU1), tilføjer dig næste gang jeg er på, hvilket nok bliver i morgen. Vi spiller i øvrigt 'criminals', håber lidt på at du også gør det? Skidt pyt om du er sølv eller guld, det handler for det meste om godt team-play. Uha, ja at være ny i APB er hårde tider... Men når man først lige er kommet ordentlig ind i det, så er det svært at ligge fra sig.
110
« Dato: Februar 11, 2014, 05:43:56 pm »
Vi er nogle stykker som spiller APB Reloaded (For dem som ikke kender det; så er det gratis og kan hentes på steam eller på gamersfirst hjemmeside) Vi kunne egentlig godt tænke os nogle flere at spille med, så hvis der er nogle der er friske, så giv endelig lyd - Der er ikke rigtig noget pay 2 win over det. Det er godt balanceret. :-)
111
« Dato: Februar 09, 2014, 05:26:40 pm »
"Your follower cannot die" - Hvad pokker skal der så være vitality og all resistance på for ? haha
112
« Dato: Januar 31, 2014, 12:51:05 am »
Dit gear er sikkert fint nok til mp10, alt efter hvordan du spiller din barbar. Men om du kommer til at få noget ud af det sammenlignet med et lavere MP, tvivler jeg på. Jeg ville nok ændre lidt i dit build, skifte runen ud på din 'Whirlwind' til 'Hurricane', samt få skiftet 'War cry' ud med 'Sprint' med runen 'Run like the wind', hvis du altså kan klare dig uden War cry. Jeg ville nok også få skiftet din skorn ud til 2x 1hands, da du har for lidt attack speed til at kunne opretholde din fury med skorn. Hvis du ikke har læst de 2-3 guides til en barbar der er herinde på forum, kan jeg virkelig anbefale dem
113
« Dato: Januar 27, 2014, 01:22:33 am »
Tak for link.
Har nu allerede hentet PTR da den udkom, der kan man også lige få en forsmag på ens samlede paragon level. - Når det så er sagt, så har jeg sku ondt af alle dem som har brugt ufattelig mange timer på at farme paragon levels, man får langt hurtigere xp nu. Så rent tidsmæssigt er de blevet taget ved næsen
Er det "nu" som i på live server, eller i PTR eller i RoS beta?
Jeg har kun testet PTR (har ikke adgang til RoS beta) og der kan jeg konstatere at man får hurtigere XP end man gør som diablo ser ud nu. Om det bliver ændret når den går live aner jeg ikke.
Ja, efter flere klager fra spillere har Blizzard endelig valgt at sætte base exp op i PTR så det bedre matcher live, men du har stadig mulighhed for at kunne slå flere ihjel hurtigere på Live, så exp/timen er vist stadig højere på Live.
Bemærk at PTR og RoS beta er det samme, det er blot om du har adgang til Crusader og akt 5 som udgør forskellen.
Jeg burde måske tilføje at jeg ikke har foretaget nogen udregning eller noget af dette, men blot observeret. Jeg har baseret det på at jeg i PTR har et samlet paragon level på 150+ eller noget i den stil. Den tid det tager for mig at få en bar med xp i det level i PTR, føles langt kortere end hvad det ville tage at få en bar i lvl 99 før ny patch med paragon 2.0. Og så bruger jeg endda noget helt vildt dårligt gear, da jeg har solgt mit andet. Kan dette ikke passe? Det føles nemlig som om at det går meget hurtigere, men det er da muligt at jeg tager fejl Måske har jeg overset et eller andet?
Jeg fortsætter lige med at spamme tråden :-) Fandt dette citat fra game designer Wyatt Cheng, han redegør for, at det er hurtigere at stige i levels som paragon 2.0 ser ud nu. Men det kan sikkert ændres mange gange inden den går live :-)
Hey guys I want to provide some clarity as some of the comments here are misinterpreting the change.
You have a Paragon leveling rate that you see now on live. Let's call that the "Live rate" You have the Paragon leveling rate seen on the PTR, let's call that the "PTR" rate. You have the new rate that Nevalistis is referring to, we'll call that "Anticipated 2.0" rate
A few important notes.
The shape of the leveling curve changes with respect to current Paragon level. PTR rate and Anticipated 2.0 rate are actually very similar at Paragon level 1-50. But if you look at the rate going from paragon 250=>251, Anticipated rate is faster.
For those of you datamining, datamining won't tell the whole story on any of this because the XP from monsters changed.
XP from monsters has gone up in Anticipated 2.0 because between NV going away and the monster density being lower than the 1.0.8 numbers we want to make sure players who track their XP/hour don't suddenly see a huge drop.
When we transition accounts from live to 2.0 when the patch hits, we don't just add up all your paragon levels. We take the total amount of XP you've earned over all the characters on your account, and use that sum to map you onto a paragon level on the new curve.
When Nevalistis said Paragon leveling is approximately six times faster this refers purely to PTR and Anticipated 2.0. This is because PTR rates were disproportionately slow. It was taking 60+ hours to earn some of those higher paragon levels, and "six times faster" means it that might be 10 now. Note that this has nothing to do with live.
It's hard to compare rates directly between Live, PTR, and Anticipated 2.0 because at the end of the day, Live stops at 100 and PTR/Anticipated 2.0 go forever. I think at the end of the day if you're trying to "be efficient with your time", the important thing to remember is #4 - we don't look at raw levels - we look at your total experience earned, and map that appropriately.
So can you compare XP per monster killed on 1. Live w/ 5 NV stacks vs. 2. Anticipated 2.0? Wyatt Cheng: It varies with level and I don't remember the exact numbers off the top of my head but our design intent is to offset the loss of XP from 5 stacks and density.
There are many variables at play as well. Adventure Mode has its own rewards. It's hard to compare Bounty rewards vs. the benefit of a highly optimized/efficient run. There are more events in the game now. The change from 60 to 70. "Difficulty 2.0". All of these factors means it doesn't make sense to do a direct comparison of the XP of any one particular monster - but rather when all factors are put together we don't want XP rates cut in half compared to live. The XP per monster happens to be one of the tuning variables in our toolbox.[source]http://www.reddit.com/r/Diablo/comments/1vxfj5/paragon_leveling_will_be_approximately_six_times/cex2xop[/source]
Fedt! Tak for at finde info. Så havde jeg ikke ramt helt ved siden af :p - Hold da kæft, den blå skrift gør ondt i øjnene når man læser haha
114
« Dato: Januar 27, 2014, 12:51:06 am »
Tak for link.
Har nu allerede hentet PTR da den udkom, der kan man også lige få en forsmag på ens samlede paragon level. - Når det så er sagt, så har jeg sku ondt af alle dem som har brugt ufattelig mange timer på at farme paragon levels, man får langt hurtigere xp nu. Så rent tidsmæssigt er de blevet taget ved næsen
Er det "nu" som i på live server, eller i PTR eller i RoS beta?
Jeg har kun testet PTR (har ikke adgang til RoS beta) og der kan jeg konstatere at man får hurtigere XP end man gør som diablo ser ud nu. Om det bliver ændret når den går live aner jeg ikke.
Ja, efter flere klager fra spillere har Blizzard endelig valgt at sætte base exp op i PTR så det bedre matcher live, men du har stadig mulighhed for at kunne slå flere ihjel hurtigere på Live, så exp/timen er vist stadig højere på Live.
Bemærk at PTR og RoS beta er det samme, det er blot om du har adgang til Crusader og akt 5 som udgør forskellen.
Jeg burde måske tilføje at jeg ikke har foretaget nogen udregning eller noget af dette, men blot observeret. Jeg har baseret det på at jeg i PTR har et samlet paragon level på 150+ eller noget i den stil. Den tid det tager for mig at få en bar med xp i det level i PTR, føles langt kortere end hvad det ville tage at få en bar i lvl 99 før ny patch med paragon 2.0. Og så bruger jeg endda noget helt vildt dårligt gear, da jeg har solgt mit andet. Kan dette ikke passe? Det føles nemlig som om at det går meget hurtigere, men det er da muligt at jeg tager fejl Måske har jeg overset et eller andet?
115
« Dato: Januar 26, 2014, 10:57:57 pm »
116
« Dato: Januar 26, 2014, 04:59:57 pm »
Tak for link. Har nu allerede hentet PTR da den udkom, der kan man også lige få en forsmag på ens samlede paragon level. - Når det så er sagt, så har jeg sku ondt af alle dem som har brugt ufattelig mange timer på at farme paragon levels, man får langt hurtigere xp nu. Så rent tidsmæssigt er de blevet taget ved næsen
117
« Dato: Januar 23, 2014, 07:36:08 pm »
Hmm kunne godt se at jeg skulle have nærlæst det lidt bedre haha. Men anyways, så afhænger det jo bare af hvor hurtig den øgede chance stiger før den er oppe på 100%. Hvis den stiger hurtigt er det jo lige fedt. Det ændrer nu stadigvæk ikke på min holdning til det - Hvis man skal "Fighting Monsters", håber jeg at de har taget højde for at man skal skade monstrene også, så folk ikke bare stacker Life Regen + diverse armor / resist og stiller sig AFK.
118
« Dato: Januar 23, 2014, 06:48:04 pm »
Okay, den må jeg lige have haft overset
119
« Dato: Januar 23, 2014, 06:04:45 pm »
Loot servers er såvidt jeg har hørt ikke en myte. Har hørt fra 'pålidelige' kilder fra folk der selv brugte det dengang der var bug med det. Kan ikke give noget konkret bevis, så det er stadigvæk op til hvad i selv tror. Jeg kan dog tilføje at jeg spiller med den samme person når jeg spiller Diablo, spiller stort set aldrig alene. Det sker utrolig ofte at når vi endelig får en legendary, så får vi den på præcis samme tid. At vi så ofte også får den samme legendary (dog med forskellige stats) er måske bare en tilfældighed. - Personligt er jeg ikke fan af den nye "2 timers regel", kan ikke lige begrunde hvorfor, men det ringer ikke nogen klokker hos mig. Måske lidt fordi at det er endnu et nerf på at gøre det endnu nemmere for alle. Tvivler virkelig på at folk har spillet 10-18+ uden at have fået en legendary. Så er det enten fordi de farmer ekstremt langsomt og tager dårlige ruter, ellers er det fordi de har ondt i røven overfor folk der finder flere end dem, så de skal bare have noget at tude over. Edit: Så man kan i teorien bare stå AFK hvis man alligevel ikke spiller, gå ud og nakke et mob (få en legendary) og genstarte timeren.
120
« Dato: December 27, 2013, 07:44:31 pm »
Det der Left 4 Dead 2 er da godt nok ikke noget at råbe hurra for. Godt det var gratis... :)
Sider: 1 ... 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 ... 29
|