Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - TraXz

Sider: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 29
76
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Loot Hotfixes
« Dato: April 10, 2014, 11:14:43 am »
Fandt et dårligt leg i en rift der tog 40ish minutter at klare (Rifts tager længere tid at køre gennem nu... Ku klare den på 15-20 før nu tager de 40 min+), og man bliver stadig ikke belønnet for at spille.

Jeg fik en ring der gav lidt bedre overlevelse og 36% MF, men ryger 12 % ned i damage hvilket er alt for meget :S

Er så træt af at det føles som et MMORPG som ikke belønner dig.

15-20 minutter? Det var godt nok også lang tid. Nu ved jeg ikke hvad Torment du spiller på, men det kan godt betale sig at sætte den ned og dermed få mere fart på. For jeg er helt enig i at højt torment slet ikke er belønnende nok! :-)

Vi (den gruppe jeg spiller med) bruger max 5-10 min. pr. rift på Torment 2, nogle gange mindre hvis det er en god rift.
Vi har prøvet at sætte den op på torment 3 og 4 men det gik for langsomt og var slet ikke nok belønnende. Så jeg vil mene at farten er alt afgørende hvis man vil have mange legendaries :)

77
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Loot Hotfixes
« Dato: April 10, 2014, 11:09:16 am »
Det er blevet så latterligt nemt efterhånden.

Det sejler i forvejen med legendaries når man spiller rifts (også udenfor rifts) og så buffer de dropraten alligevel.
Man kunne tidligere trøste sig med at legendary crafting materials var bare lidt svære at finde, men nej, det har de også buffet.

Jeg tror desværre at D3 hurtigt går dødt på denne måde.   :(

- Derimod fedt at de har sat mængden af chests ned, der kom godt nok mange legendaries ud :o

Jeg har fundet ca 1 legendary for hver 5 rifts jeg lavede, det vil jeg ikke ligefrem kalde at sejle i dem.  Og ud af dem har langt langt de fleste været total crap og er bare lavet til forgotten souls.

Jeg synes det er en god og vigtig ændring,  det er også nød at være sjovt for dem som ikke kan spillet 10 timer om dagen!

Rigtig godt med nerf til chests,  det er jo slet ikke det spillet bør gå ud på imo.

Jeg finder som oftest mindst 3 legendaries i timen hvis jeg kører hårdt på, så det har egentlig ikke så meget at gøre med at spille i mange timer. Langt de fleste af mine bliver dog også til Forgotten Souls, hvilket er helt fint med mig. Jeg kan godt lide at lede efter et bestemt item som er næsten umuligt at finde, det er jo stort set det eneste der er at lave i Diablo anyways :)

78
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Loot Hotfixes
« Dato: April 10, 2014, 09:45:07 am »
Det er blevet så latterligt nemt efterhånden.

Det sejler i forvejen med legendaries når man spiller rifts (også udenfor rifts) og så buffer de dropraten alligevel.
Man kunne tidligere trøste sig med at legendary crafting materials var bare lidt svære at finde, men nej, det har de også buffet.

Jeg tror desværre at D3 hurtigt går dødt på denne måde.   :(

- Derimod fedt at de har sat mængden af chests ned, der kom godt nok mange legendaries ud :o

79
Wizard / Sv: Life on hit/ regenerate life/ attack speed
« Dato: April 08, 2014, 10:31:13 am »
Jeg har kun sat de 50 point i LoH fra paragon points. (Spiller også wizard med frozen orb)
Derudover har jeg ca. 8k life per kill.

Jeg har ingen problemer med at holde mig i live på torment 2 overhovedet. Når jeg rykker op på torment 3 kan jeg dog godt mærke at jeg skal spille lidt mere forsigtigt, men så galt er det heller ikke igen. Har i øvrigt kun 5mil. thougness (360k HP).
Generelt synes jeg ikke at LoH giver så meget igen heller, men jeg har så også kun de der 4k man nu får ud af de 50 paragon points :-)

Jeg synes dog at man skal være forsigtig med at stacke for meget attack speed, da du bruger dit AP for hurtigt og så er det bare papir damage, så hellere roll attack speed om til noget CC, CD eller AVG dmg. hvis det muligt :)

80
Jeg er helt enig i, at der bør være flere fordele ved at farme Torment frem for Normal.

De kunne godt lære lidt fra D2:LoD her. Der spillede man Normal og Nightmare, og vidste, at man aldrig kunne få fat i high-level items på disse sværhedsgrader. Når man var stærk nok til Hell med items fra Normal og Nightmare, begyndte man at gå i krig med Hell og geare op med items fra Hell udelukkende, som man fik farmet mere og mere på netop Hell. Der var lidt mere gulerod i Hell i forhold til de svagere difficulties.

Enig! Folk løber jo allerede rundt med de sværeste opnåelige legendaries. Så kan man self. altid gå efter et perfect roll, men det er jo bare en minimal upgrade når det så endelig er.
Det var fedt dengang man gik og håbede på at Stone of Jordan droppede i D2, selvom man skulle være ekstremt heldig for at det skete. Det mangler D3! :-)

81
Har aldrig fattet det med at farme på normal, jeg finder da NADA legends på normal, måske ved en slut boss men ellers nada.

Jeg finder jævnt mange legendaries bare på de få mobs jeg dræber mens jeg laver bounty runs. Ligeså gør dem jeg spiller med.  :)

82
- Virkelig endnu et kæmpe fail af Blizzard at de ikke testede hvor mange legendaries man kunne finde ved at farme chests i Core, man gjorde det også inden RoS og når størstedelen af ens legendaries kommer fra chests i RoS, så kunne de sku godt lige have kigget nærmere på den slags.

Spiller rifts på T1-3, ser ingen grund til at sætte den op da man allerede blæser igennem rifts på ingen tid og det sejler med legendaries.
Ellers farmer jeg også bounty caches. :)

Synes dog at spillet allerede er temmelig smadret eftersom man bare har kunne farme på normal difficulty og geare sig op til at kunne spille T3+
Derudover synes jeg at man får alt for mange legendaries og man har allerede fundet de sværest opnåelige legendaries. Derimod synes jeg at det er fedt at man nu skal ud og lede efter legendary crafting materials, som heldigvis er lidt sværere at få.
Nå, det var bare lige en lille bøvs nu hvor vi alligevel var inde på emnet legendaries, undskyld at jeg spreder den dårlige stemning   :P

83
Som regel torment 2 nogle gange 3 - spiller de der nephalem rifts, det værste er godt nok bossen til sidst, jeg synes virkelig han bliver ond jo højere man sætter sværhedsgraden. :b
Almindelige trash mobs og elite packs krøller rimelige nemt.

84
Crusader / Sv: paragon stats?
« Dato: April 01, 2014, 01:41:38 pm »
Sorry, må altså lige blande mig:   ;D

Hvis du kører 2hand med passiv Heavenly Strength skal du ikke have mere end 10 movement speed, da du ikke får mere af at have højere.

Jeg har valgt:

Core:
Strength

Offense:
Crit chance
Crit dmg
(Til mit build ser jeg ingen nytte i at have attack speed)

Defense:
All res
Armor

Utility:
Area dmg (for the win, det virker alt for godt)
Cooldown reduction eller er det ressource? kan jeg sku ikke lige huske, begge er godt. :)

85
Crusader / Sv: status rapport
« Dato: April 01, 2014, 12:55:49 pm »
Problemet er bare at du så skal bytte din area damage eller cooldown reduction ud for at få mere attack speed på dit gear. (Eksempelvis handsker, ringe og amuletter)
Der foretrækker jeg det andet og så har jeg også rigelig med ressources samt mine cooldown skills slår virkelig hårdt  :P

Blessed hammers skader alligevel kun 200% + den rune man sætter på, så det er jo nærmest bare et primary attack, derfor vælger jeg at fokusere på de andre skills. :)

86
Crusader / Sv: status rapport
« Dato: April 01, 2014, 11:07:08 am »
Jeg synes crusaderen har mange fordele, det er en class der kan vælte virkelig meget damage ud og samtidig opretholde en rigtig god survivabilty og den kan spilles på mange forskellige måder alt efter hvad gear du finder.

Generelt er det en kæmpe fordel at kunne køre med en 2hand.
Da næsten alle crusaderens skills er cooldown baseret bør man ikke gå efter attack speed overhovedet, hellere fokusere på nogle tunge slag med høj crit damage, på den måde har man også rigeligt med ressources.

Vejen frem med crusaderen er helt klart at stacke Crit damage (og crit chance), cooldown reduction og area damage. Hvis man spiller den korrekt kan man næsten køre med en crit chance på 100% hele tiden, det rykker rimelig hårdt :)

Ulempen ved crusaderen er at den er lidt langsom på movement speed pga. Heavenly Strength passiv, men hvis man alligevel spiller højt torment, så føler jeg mig ikke generet af dette. :-)

- Overordnet set synes jeg det er en fed class, jeg har dog ikke fundet andre Wrath spenders end blessed hammers særlig gode. Hvilket jeg synes er lidt ærgeligt. :-)
Derudover synes jeg at crusaderens 3 "laws" er virkelig ringe, de skalerer så lidt i forhold til resten af ens stats, at de næsten er ubrugelige.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/TraXz-2359/hero/38505050

87
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Jubii, expansion nummer 2 datamined!
« Dato: April 01, 2014, 09:26:15 am »
hahaha :D

Ville det ikke også være ret naivt at tro at Blizzard allerede arbejdede på næste expansion når de lige har udgivet RoS, som er spækket med fejl ? :b

88
Ja som crusader har jeg en passiv skill der healer mig for ca. 800 HP pr. Wrath brugt (plus den skalerer efter hvor meget bonus health globe healing jeg har).
Når min wrath spender bruger 10 wrath pr. klik så bliver det ca. min. 8k+ hp, så vil jeg ikke mene at 1900 LOH er meget og værd at gemme på.   :P

89
lol... man finder jo allerede for mange legendaries i forvejen. Det ender med at blive for hurtigt kedeligt :(

90
Crusader / Sv: Build for Crusader
« Dato: Marts 30, 2014, 10:59:49 pm »
nej nej, kører 2 hand, det er bare deres side der failer :b

Sider: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 29