Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - TraXz

Sider: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 29
16
Wizard / Sv: Ny firebird bonus
« Dato: September 03, 2014, 04:54:18 pm »
Leger også lidt med den hydra / blizzard wizard.
Jeg er dog lidt forvirret over alt den hype med 2-handers (furnace), jeg har dog ikke nået at teste det endnu.

Lige pt. bruger jeg selv den hydra wand så jeg kan have 2 hydras, har self. glemt hvad den hedder samt tasker and theo (de handsker kan jeg ikke have på hvis jeg vælger at skifte til 2-hander)
Mine ticks på hydra ligger omkring de 90-150 mil. per hydra på trash mob.
Mod elite packs kan jeg få dem op på 150-280 mil. per hydra, når de får lov at stacke lidt, det tager self. lige et par sekunder og kræver at de ikke flytter sig.
- Har endnu ikke implementeret nogle legendary gems i mit build, da jeg er ved at spille dem op. Så regner med at kunne hive en del mere damage derfra også.

Dog skader min blizzard ikke så meget som hvis jeg havde en 2-hander. Jeg har bare lidt svært ved at se hvorfor jeg skulle ofre min ene hydra + offhand + tasker and theo, for at få en 2-hander. Kan det virkelig betale sig ?
En der vil forklare mig fordelen? For hvis det er bedre, vil jeg selvfølgelig gå efter det :) 

17
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Nephalem rift
« Dato: September 03, 2014, 12:41:21 am »
Når du klarer bounties, får du Rift Keystone Fragments, som åbner op til de almindelige rifts, som du nok godt kender.
Efter du har klaret en almindelig rift, vil du få en keystone of trial. Chancen for at der dropper en af disse keys ved bossen, er afhængig af hvor højt torment difficulty du spiller. Eksempelvis; er drop chancen på Torment 6 = 100% 

Når du åbner denne keystone of trial. Vil du blive smidt ind i et område, hvor der spawner 'waves' af mobs. Alt efter hvor mange waves du kan klare, samt hvor hurtigt du klarer dem. Vil bestemme sværhedsgraden af den Greater rift keystone som du vil få.

Til at klare hver greater rift, har du 15 minutter til at fylde 'Progress baren' op og dermed få Greater rift bossen til at spawne. Når du dræber bossen og stadigvæk har tid tilbage, vil du få valget mellem at kunne få en ny og højere greater rift keystone, eller at kunne opgradere en af dine legandary gems.
Hvis du vælger at opgradere gem, så skal du starte forfra med at finde en ny keystone of trial.
Sværhedsgraden af den nye keystone, vil blive bestemt ud fra hvor hurtigt du klarer riften. Eksempelvis, hvis du har under 4:30 minutter tilbage, vil du kun springe et level frem.

Fordelen ved evt. at gå videre til et højere level af greater rift, er at det forøger chancen for at din legendary gem bliver opgraderet. Ved de første par opgraderinger, er chancen ret stor, så det er derfor ikke nødvendigt at klare et højt level af greater rift, for at få en 100% chance.

Hvis du ikke når at fylde din Progress bar op inden tiden går, vil du alligevel have mulighed for at spawne rift bossen når baren er fyldt op. Men her får du så kun valget at kunne opgradere din gem og ikke andet.

- Din tid vil selvfølgelig blive anført på leaderboards, så du kan sammenligne din tid med andre, eller selv prøve at slå din egen rekord. Enten hvor høj sværhedsgrad du kan klare, eller hvor hurtigt du kan klare et bestemt level af en greater rift.  :)



Kripparian har lavet en udmærket video der forklarer hvordan du bedst muligt kan udnytte dette i starten:

https://www.youtube.com/watch?v=OsYHHnwLxQg

Du får også lige et skema med, som viser chancen for at din legendary gem bliver opgraderet, alt efter sværhedsgraden af din greater rift:

http://aaforgex.com/d3gemcalc/


- Håber at jeg har forklaret det nogenlunde og at du nu har en bedre idé om hvad det går ud på.  :) :)

18
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Europe First 70!
« Dato: August 31, 2014, 09:42:23 pm »
Har på ingen måde ondt i røven over noget  :D
For det fanger alligevel slet ikke min interesse i et spil som Diablo, at konkurrere om hvem der kommer først, men det er da godt at folk hygger sig med det.
Jeg er da også selv typen som vælger den hurtigste måde at lvl op på, da jeg også selv synes det er træls at gøre det på 'normal' vis.
Men leaderboards (inkl. greater rifts) er jo lavet netop for at tilføje en form for konkurrence mellem spillerne for at se hvem der er bedst. Så synes jeg bare at der er fail at der er så stor ubalance mellem characters. Specielt når de har brugt så lang tid på at have den på PTR, jeg er udmærket klar over at ændringer tager tid. Men alligevel.

Har også godt forstået pointen i at leaderboards samtidig er med til at opdage ubalance blandt characters. Min holdning til det er nu bare at det kommer for tidligt og at de burde have ventet med at aktivere leaderboards indtil folk var faldet tilpas i den nye patch og de havde fået balanceret diverse skills / items en anelse bedre. :)

19
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Europe First 70!
« Dato: August 30, 2014, 06:38:05 pm »
At kunne komme i lvl 70 på ca. 2 timer, er fordi de har fundet et smut hul i xp systemet.. Højst sandsynligt har de været 4 (som han også skriver) - hvor 3 af dem har 'forberedt' en quest der giver en god mængde xp, så joiner sidstemanden skiftevis de andre spiller.
At kunne "blære" sig med det, synes jeg nu ikke der er noget fedt i. :-)

Men det viser jo også bare igen hvor smadret og ligegyldige disse leaderboards er, det samme gør sig jo gældende for hvor OP sentry DH's er lige pt.
Dem der kommer til at spille DH's i fremtiden, vil jo højst sandsynligt ikke kunne komme op og klare ligeså høje Greater Rift, som der bliver kørt nu...

Min holdning til leaderboards er at det er en super fed ide, til at skabe lidt ekstra end game og konkurrence.. Men det er bestemt ikke egnet til Diablo3 som er spækket med ubalancerede characters og fejl. Måske det kunne blive sjovt engang i fremtiden, hvis de fik styr på deres spil :-)

Så er den bøvs slået!  ;)

20
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Europe First 70!
« Dato: August 30, 2014, 12:04:28 am »
Cool :)

Leaderboards og Seasons siger mig nu ikke noget. Men i har da haft fart på. :)

21
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: gratis socket til våben
« Dato: August 30, 2014, 12:01:59 am »
- Ramaladni's Gift is considered a Torment Only item and begins dropping in Torment I
- It can drop from any source (monsters, chests, etc.) in any game mode
- It acts just like any other Torment-only Legendary and follows similar drop rules


Har nu spillet okay mange rift og greater rift.. Har endnu ikke fået nogen, mens ham jeg har spillet med har fået 3... gg :)

22
Håber satme ikke det varer 6 måneder. :o
Har set folk der er paragon 100 på under 24 timer. Personligt synes jeg selv det er utrolig nemt at få det ønskede gear i RoS, selv når man ikke gamer hver dag, så jeg håber ikke på meget mere end 2 måneder ca. :-)

23
Off Topic / Sv: Mit battletag
« Dato: August 05, 2014, 04:53:07 pm »
haha, iiiih hvor surt hva  ;D ;D ;D

24
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Nye items i 2.1
« Dato: August 03, 2014, 08:26:51 pm »
Min crusader på PTR lige nu.

ca. 70 timer spillet:

http://i.imgur.com/v2Nv34g.jpg


Lækkert nok, glæder mig selv til at lege med et Phalanx build når den kommer live. :-)
- Er der stadigvæk større drop rate for legendaries på PTR ? 

25
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Endnu mere damage til two-handers
« Dato: August 01, 2014, 08:34:17 pm »
Fremskridt for 2-handers. Dejligt at se. :)
Jeg mener heller ikke at det helt er nok endnu, det er lidt svært at sige hvis man ikke selv har testet det med henblik på nye builds, da de jo også har ændret i skills på diverse classes. Jeg begynder eksempelvis at se nogle muligheder i at anvende 2-handers på en Furious Charge barb.

- Ellers må man da sige det er et stort projekt de har kastet sig ud i, der er godt nok mange faktorer at tage hensyn til.  :)

26
Build Guides / Sv: Cold barb i 2.1
« Dato: Juli 29, 2014, 04:11:19 pm »
Uden tvivl at der bliver åbnet op for mange nye spændende builds i patch 2.1 og man må bare prøve sig frem, for at se hvad der virker i praksis :-)

Jeg ser dog et problem ved dit build, det er at det primært fokusere på AOE damage og ikke så meget single target, hvilket måske kan blive lidt til gene nogle gange.
Jeg forestiller mig at dit primære attack er Furious Charge? Hvilket du vil bruge når der er mange mobs, dermed ser jeg at WW måske bliver lidt unødvendigt? Den ville jeg nok droppe for en anden ability. :)

- Hvis du gør dette, ser jeg en mulighed i at anvende en 2-hander for at maksimere din damage med furious charge, nu hvor den ikke skifter mellem main-hand og off-hand, samt at 2-handers får et godt buff.
Nu ved jeg godt at de har ændret Rend til at give den gennemsnitlige damage, men mon ikke det ville gavne af en 2-hand alligevel? :)

Nu slynger jeg bare nogle ideer ud, men tanken lyder da sjov :-) 

Ps. Ja pull fra Furious charge virker med Strongarm (medmindre de self. ændrer det i den næste patch, men det har jeg ikke læst noget om)

27
Fedt at de gør lidt mere ud af goblins, det har altid været sjovt og spændende, når man løber ind i en eller flere af dem  :D

28
Simplicity's strength er altså rimelig voldsom i sin effekt :O

Men der er nu stor ubalance i hvordan og hvornår de forskellige topper, eller når deres soft/hard cap.

Simplicity blive THE GEM til alle wizard med en Mirror Ball.


True, men tror der kommer væsentlig bedre builds til wizarden, end at skulle fortsætte med at løbe rundt med den skide mirrorball. Allerede de ændringer de har lavet på wiz nu, er rimelig lovende, så forhåbentlig bliver man ikke bundet til den off-hand :-)

29
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Two-Hander buff i næste ptr patch
« Dato: Juli 18, 2014, 11:05:43 am »
Som du siger, det er et skridt i den rigtige retning. Jeg mener heller ikke at det er helt nok, der skal være noget mere unikt ved at bruge en 2-hander frem for dual eller 1hand med offhand. Men nu må vi jo se hvordan det fungerer i praksis, når man får leget rundt med de forskellige skills :-)



30
Wizard / Sv: Ny firebird bonus
« Dato: Juli 09, 2014, 12:29:05 pm »
Synes den forbedrede bonus stadigvæk sutter balls, det kan da slet ikke betale sig at gå efter det samlede set, når man ser på hvilke andre items man går glip af ved at skulle samle hele 5/6 stykker.

4 set bonus er stadigvæk til grin  :D


Sider: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 29