Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Xenith

Sider: [1] 2 3 4
1
Witch Doctor / Sv: Witch Doctor 2.0.1
« Dato: April 02, 2014, 04:13:00 pm »
Det her er mit build når jeg kører i spiller i group:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#gfUdQj!YfTX!ZcaabY

Solo ændre jeg big bad voodoo til zombie dogs med leeching beasts :)

2
Hehe stort tillykke til Kvill og Maxmotor ;D Fedt at se at der var så mange der har lagt tid og kræfter i at levere nogle fede bud! Held og lykke til de resterende deltager om de 4 sidste trøstepræmier  ;)

3

Har længe forestillet mig man kunne bruge monster affixes til flere ting, f.eks at give normal mobs en affix i højere sværhedsgrader. F.eks. så en almindelig skeleton archer ikke bare skyder pile efter en, men lige pludselig også teleportere rundt eller lignende, og man derfor er nødsaget til at ændre taktik hver gang man møder nye monstre.
Jeg synes derfor det var oplagt at lege med tanken om hvordan det ville være hvis det var omvendt, og at ens karakter kunne stjæle monster affixes bare for en kort periode :) Så her er mit bud på et legendary:



Lore:
The helmet was created by Malthael and imbued with a fragment of his newly obtained Dark Power, enabling the wearer to collect the souls of weak foes. It was a part of Maelthael’s plan to equip his minions with these helmets in order to assist in the collection of the souls in Sanctuary. The souls increase the power of Malthael, thus such item would quicken the growth of his power. However, the enchantment failed as it would only contain souls for a short period of time. After a while the helmet would begin to devour a soul entirely.


Equipped:  

Hjelmen’s kraft er aktiveret på billedet til højre.

Hvad gør dette legendary specielt?:
•   Regenerates 50-100 (varies) Life per Second for each slain monster within the Gold and Health Pickup Radius.

Denne effekt forbedrer en karakters mulighed for at overleve lange kampe med store grupper af monstre. Desuden fungerer effekten også som en hjælp til at komme sig efter disse kampe, så man hurtigere kan bevæge sig videre i stedet for at vente længe på fuldt liv. Det kræver dog at man bliver hængende nær de monstre man har dræbt.

•   When slaying a champion or rare monster you have a 25% chance to consume the soul of the beast. The soul will grant you one of the slain foes abilities for 1 minute after activation.

Denne effekt gør det muligt at optage champion eller rare monstres affixes. Når for eksempel en champion dør har ens karakter 25 % chance for at optage en sjæl. Når dette sker, kommer der en ekstra skill knap over action baren (se billedet under).
 

Spilleren har derefter 1 minut til at aktivere hjelmens evne til at spise sjælen, dvs. man kan gemme den kommende effekt til en situation hvor den vil gavne spilleren og ikke bare være spildt på normale monstre. Når spilleren vælger at optage sjælen, ved at aktivere hjelmen, udvælges én af den dræbtes affixes. Disse affixes varierer meget i hvor gavnlige de er for den enkelte karakter alt afhængigt af hvilket build man bruger osv.
For eksempel vil Fire Chains være utrolig effektiv for en Witch Doctor der har mange pets, da alle minions og karakter bliver forbundet. Men er det ikke en Witch Doctor der bruger pets, kan kæden gå mellem spiller og follower, eller mellem flere spillere i co-op.


Affixenes effekter uddybes her:
(Alle effekter virker kun inden for Gold and Health Pickup Radius. Nogle ligner sig selv, andre er blevet modificeret for at gøre dem lidt mere brugbare)

Desecrator: The hero conjures burning pools of hellfire beneath enemies’ feet. These pools surge after a few seconds, dealing immense damage as long as they don’t move quickly to avoid them. The effect lasts for 1 minute.

Electrified: The hero releases bolts of electricity when struck, causing lightning damage on contact. The effect lasts for 1 minute.

Frozen: The hero fills the air around them with exploding ice crystals. These explosions deal cold damage, slow, and freeze heroes caught in their blast radius. The effect lasts for 1 minute.

Illusionist: The hero creates duplicates of him or herself; these duplicates can deal damage while defending you as they cannot determine who is the real you. The effect lasts for 1 minute.

Jailer: The hero can temporarily immobilize monsters. The monsters are vulnerable to attacks while immobilized. The effect lasts for 1 minute.
Denne effekt er muligvis ikke så interessant for melee class, men en ranged class kan stå på afstand og kun fokusere på dps.

Knockback: Adds knockback to the hero’s attacks, sending monsters flying and interrupts their attack as well as slows their movement. The effect lasts for 1 minute.

Missile Dampening: Creates an aura around the hero that slows all incoming projectiles, making ranged attacks less effective. The effect lasts for 1 minute.

Molten: The hero will leave a trail of burning lava wherever he/she walks. When the effect ends a huge explosion is triggered, killing off all enemies within the Gold and Health Pickup Radius. The effect lasts for 1 minute.

Mortar: The hero lobs volatile globes of fire that can deal extreme damage to enemies at range. The effect lasts for 1 minute.

Nightmarish: The hero’s attacks can cause enemies to flee in fear for 10 seconds. The effect lasts for 1 minute.

Plagued: The hero leaves toxic puddles in their footsteps. The monsters will take increasing amounts of poison damage the longer they stand in the puddles. The effect lasts for 1 minute.

Reflect Damage: The hero deals a portion of the damage taken back to the attackers. The effect lasts for 1 minute.

Shielding: The hero conjures a temporary magic shield that makes him/her immune to damage. The effect lasts for 1 minute.

Teleporter: The hero teleports around instead of walking when clicking to move. It is not possible to travel further than the Gold and Health Pickup Radius in one click. The effect lasts for 1 minute.
I stil med Diablo‘s 2 teleport.

Vortex: The hero conjures a vortex around him/herself, swirling monsters around and tossing them into walls and other objects causing them to take damage. The effect lasts for 1 minute.

Waller: The hero will randomly summon soul walls, leeching of enemies who come close. The summoned walls will spawn 4 times for a 15 second duration over the 1 minute the effect lasts.
I stil med zombiewalls.

Arcane Enchanted: The hero will summon rotating beams of arcane energy which deal significant damage. The effect lasts for 1 minute.

Extra Health: The hero and all followers, minions or other players within Gold and Health Pickup Radius will have substantially more Life. The effect lasts for 1 minute.

Fast: The hero moves and attacks much more quickly. The effect lasts for 1 minute. 

Fire Chains: The hero will be linked together with all of his/her followers, minions or other players, within Gold and Health Pickup Radius. The link consists of fire chains that burn anything they touch. The effect lasts for 1 minute.

Horde: All summons cast by the hero will summon twice the number of minions. The effect lasts for 1 minute. All additional minions will remain beyond the end of the effect, thus until they are killed or until their timer ends.
Denne effekt gælder på alle classes minions, dvs. alle Witch doctors pets, Barbs call of the ancient, Monk’s mystic ally, Wizards mirror images og familiar, og demon hunters companion og sentry.

Vampiric: The hero recovers a portion of all damage they deal as Life. The effect lasts for 1 minute.

Avenger: When a follower, minion or other player dies within Gold and Health Pickup Radius – the hero will increase in damage, attack speed, total life, and other attributes. The effect lasts for 1 minute.

Health Link: The hero will create a health link to followers, minions and other players within Gold and Health Pickup Radius and share damage and Life pools. Any damage dealt to an individual is split among all members of a group. The effect lasts for 1 minute.

De nye affixes fra RoS skal selvfølgelig også inkluderes, men har ikke selv set dem endnu, så I må selv forestille jer hvordan det bliver :) En ide kunne også være at ændre alle affixes til et lidt mere sjæle agtigt tema som jeg gjorde med waller.


Visuelle effekter:
1. Life regen. Effekten alle dræbte monstre udsender små lyskugler (små sjæle) til karakteren med hjelmen, så spilleren kan se om han/hun er inden for rækkevidde.

2. Når ens karakter optager en sjæl fra en champion eller et rare mob udsendes sjælen med  udseende som Witch Doctors Spirit Barrage, bare modsat rettet så den går fra mob til karakter.

3. Som item teksten siger, lyser hjelmens øjne med en hvid brændende effekt efter at hjelmens skill er blevet aktiveret.

Håber I synes om min kreation :D Og held og lykke til alle der deltager.

4
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Ladder seasons i Diablo 3/Reaper of Souls?
« Dato: Februar 18, 2014, 01:16:59 pm »
Jeg håber virkelig på Ladder, var det eneste jeg spillede i D2. Det er efter min mening hele essensen ved Diablo, at starte en karakter fra scratch og så bygge den op. Kan ikke se mig selv levele en ny karakter uden, og i så fald tror jeg ikke ROS vil holde ret lang tid for mit vedkommende. Er ikke så meget for endless grind bare for min-maxing af stats, og som overall ikke har nogen synderlig effekt..

Så krydser fingre  ;)

5
Off Topic / Sv: Anbefalinger, andre spil.
« Dato: Februar 17, 2014, 03:23:05 pm »
Der er ikke så mange der kender det, men jeg er faldet pladask for Dragon's Crown til PS3. Elsker sidescrolling beat'em ups (Streets of Rage 1, 2 og TMNT: Turtles in Time er blandt mine favoritter)  og det har Atlus så lige valgt at blande med Loot, Skills og Leveling. Det er perfekt efter min mening, og især fedt at spille coop et par venner.

http://www.atlus.com/dragonscrown/home.html

6
Off Topic / Sv: Game of Thrones sæson 4
« Dato: Februar 14, 2014, 12:12:00 pm »
Tak fordi du delte videoen. Glæder mig som et lille barn!    ;D

7
Afsluttede / Sv: D3X Quiz Januar 2014: Vind D3: CE / D3 til PS3/Xbox360
« Dato: Februar 06, 2014, 08:47:35 pm »
Det dælme en dejlig overraskelse! Tusind tak for den fede konkurrence og tillykke til de to andre :)

8
Afsluttede / Sv: D3X Quiz Januar 2014: Vind D3: CE / D3 til PS3/Xbox360
« Dato: Januar 30, 2014, 12:30:30 pm »
Dejlig konkurrence  ;)
Held og lykke til alle deltagerne!

9
Barbarian / Sv: Barb Build 4Ubers
« Dato: November 06, 2012, 03:02:08 pm »
Interessant build, kan ikke gennemskue hvorfor du bruger Seismic Slam til ubers? Der er jo ikke forfærdeligt meget at aoe, så du får ikke det vilde ud af at bruge det. Jeg ville skifte den ud med Hammer of the Ancients, det er kun 5 fury mere end når du bruger 15 fury rune med Seismic og så kan du vælge smash rune for 406% weapon dmg?

10
Barbarian / Barb Build 4Ubers
« Dato: November 04, 2012, 08:05:00 pm »
Har leget lidt rundt med builds når jeg klarer ubers med mit team og tænkte at jeg ville dele det jeg bruger til mp5-6 med tank/dps, kan muligvis klare højere mp men mine teammates skal også kunne følge med.

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WQURkP!VZY!cZaYcc

Buildet fungerer på følgende måde, når Wotb er oppe spam Sprint og Battle rage for at få fury ned, overpower konstant på cooldown og så holder man ellers bare Frenzy inde. Wotb falder aldrig af. Med mit gear lander jeg på 66% crit og 39% dodge og det bliver holdt oppe konstant da alt bliver refreshet før buffs falder af.

Mit gear: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Xenith-2621/hero/1600 (bruger ikke hellfire ring på ubers)

Jeg vil gerne høre hvilke builds i bruger til Ubers, så feel free to share:)

11
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Må jeg låne din 1200+ 1hander et øjeblik?
« Dato: Oktober 30, 2012, 10:04:57 pm »
Gå ind på din armory, kopier link for din character.
Indsæt link på denne side og tryk importer, lettere bliver det ikke med spreadsheet.
http://theasiangamer.com/d3-damage-calculator/
Så sætter du bare stats ind for det våben du har kigget på og trykker calculate.

12
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Key runs
« Dato: Oktober 30, 2012, 01:27:43 pm »
Act 1 - Catacombs lvl 3, 1 hurtigt pack --> festering woods 3-5 packs, så burde man ha 4-5 stacks, og normalt finder man et pack eller to før keywarden.

Act 2 - Black Canyon Mines 1-3 packs, hvis 1 --> Road to alcarnus 1-2 packs --> Dahlgur Oasis finder altid et par packs inden keywarden hvis jeg mangler stacks.

Act 3 - Core of Arreat 2-3 packs --> Arreat Core Level 2, gå af vejen tilbage til towers der er næsten altid 1-2 packs lige ved indgangen til Core lvl2 --> hvis 4-5 stacks Stonefort

13
Diablo 3: Reaper of Souls / Sv: Guide til Alkaiser?
« Dato: Oktober 30, 2012, 01:05:52 pm »
Hvis det er for paragon lvls vil jeg foreslå at gøre det på mp0, da det er den hurtigste måde at lvl'e på. Tager mig ca. 20 min for et run og giver mig omkring 2-2½ bar xp(kun med %xp gem i hjelm) i plvl 36.
Tager man på højere mp lvl går det simpelthen for langsomt hvis man ikke har crazy dps..

14
Barbarian / Sv: ww tornado build problemer
« Dato: Juli 15, 2012, 10:21:22 am »
Altså hvis dit health ryger for hurtigt ned må du booste dit defense, du kan vælge en ekstra defensive passive og/eller booste dit resist med war cry + 50% res rune.
Derud over er det vigtigt i dette build ikke at løbe igennem packs, men rundt om. Hvis du er omringet midt inde i et pack, tager du for meget dmg, men løber du i kanten af et pack tager du kun dmg af nogle enkelte af dem.
Generalt for at buildet skal virke skal du kunne heale den dmg du tager, så det handler om at minimere dmg fra mobs, maximere din dmg og tilpasse Life on hit/life steal til den dmg du tager.

15
Barbarian / Sv: 2-handed WW-barb
« Dato: Juli 15, 2012, 10:08:18 am »
En af de ting jeg ville ændre hvis det var mig, Animosity er ikke hurtig nok i regen når du går ww...
Du burde derfor overveje at vælge Battle rage med Into the Fray, den gør en vanvittig forskel, i store packs løber jeg slet ikke tør for fury.
Da du derfor har en passive slot åben, er det væsenligt at booste Battle rage ved at få mere crit. Det optimale ville være weapon master for 10% mere crit hvis du kan skaffe 2h Axe/Mace, hvis dette ikke er en muligt er ruthless også en mulighed. Føler du dog, at du har nok crit uden, kan du vælge en mere defensive passive for survivability.

En anden ting at overveje kunne være, hvis du har nok life on hit vel at mærke, at skifte revenge ud med wrath of the berserker. For mere dmg, mere crit og hurtigere attacks, et ideelt boost af WW. På den måde kan du fortsætte med WW i stedet for at stoppe op for at bruge revenge.

Håber du kan bruge mine forslag til noget:)

Sider: [1] 2 3 4