Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls

Chest farming bliver hotfixed

<< < (10/12) > >>

Mike JezZ:
Jeg forstår ikke hvorfor de fixer noget der er en del af spillet? Det er jo ikke en exploit eller noget, så hvorfor fjerner de det???

 ::)

kvill:
fordi man får xp alt for hurtig på den måde, og det udelukket alle andre områder hvis man jagter xp.

Nemeton:

--- Citat fra: Mike JezZ efter Februar 28, 2014, 01:39:07 pm ---Jeg forstår ikke hvorfor de fixer noget der er en del af spillet? Det er jo ikke en exploit eller noget, så hvorfor fjerner de det???

 ::)

--- Afslutning på citat ---

Jeg tror klart at det i Blizzards optik er utilsigtet at det var muligt at gøre på den måde.

De har intet i mod at man farmer XP hurtigt, men jeg tror de har en ide om ca. hvor hurtigt det skal gå, og op til 2½ milliard XP i timen var lidt for meget - reelt set svarer det jo til at du kunne gå fra Paragon 0 til 100 pre patch på ca. 4 timer.

Jeg anede ikke hvordan det virkede og det tog mig et par runs før jeg helt fattede det og fik optimeret mit build i går, og alligevel gik jeg fra 111 til 118 på en time, hvilket er ca. 1½ milliard XP.

mads-wm3:
@Kvill og Nemeton: Han var sarkastisk :P

Pecenetra:
Grunden til at Blizzard lægger ud med en kommentar om mulig straf er for at "skræmme" folk fra at udnytte en "fejl".

Nu sætter jeg "" omkring fejl, fordi det som sådan ikke er en fejl at man får exp fra en masse monstre som kommer i et event. Det der er galt er at de giver rigtig meget fordi der kommer så mange, og de er lette ofre for AoE skills.

Igen har det været brugt allerede under PTR, men der var folk mere stille med det fordi det kun var PTR - og det er Blizzards egen fejl at de ikke følger med i hvad der sker. Man gik dog ikke så højt op i paragon leveling fordi at det netop kun var test.

Så kommer spørgsmålet jo så om det er en bug eller en exploit. Og der er det igen nej til begge ting. Events fungerer som quests og det er en simpel quest hvor du bliver overrendt og skal slå så mange ihjel som du kan inden for de der 100 sekunder er det vist. Der er ingen fejl i det, kun at udviklerne ikke havde tænkt over hvor mange monstre der er og hvad det bliver til i exp.

Man kan sige det er at "udnytte" en event, men crypten var også et event. Og at bruge quests til farming er noget af det mest typiske du vil finde i spil. Det var også sådan jeg levelede flere karakterer under beta'en. Det er udviklernes opgave at balancere således at det er rimeligt. til at starte med under PTR gav monstre jo så latterlig lidt exp at man ikke gad at slå dem ihjel - men blot jagtede reward. Det fik de så lavet lidt om på, men hele exp systemet i patch 2 er skævt.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version