Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls

Reaper of souls og D3's fremtid

<< < (3/8) > >>

Guldani:
Jeg er jævnt uenig med dig, Pecenetra. For mig at se kommer der til at være en utal af forskellige builds som man kan arbejde sig hen imod, og det bliver nice når man får lige præcis det item som gør at det ene build bliver bedre end de andre(fordi man stadig mangler items der). Det helt store problem for mig at se er at alle de forskellige builds kræver mange forskellige items og det kommer til at kræve masser af plads. Jeg kunne hurtigt bruge 2 fulde tabs i stash alene til min monk da man som hardcore spiller altid har et backup set. Hvis jeg nu spillede flere classes så ville jeg hurtigt løbe tør for plads.

Pecenetra:
Men ethvert build kræver bestemte items. Alle builds er blevet endnu mere items afhægige end tidligere og tilgængeligheden af items ikke blot blevet minimeret, den er nærmest ikke eksisterende.

Jo folk der har tid og kan spille i 10 timer om dagen vil måske hygge sig og så en masse spændende sager og lave sjove builds. Men alle andre som blot spiller lidt og med deres venner kommer til at hænge i noget der ikke giver mening og spendere time efter time på endeløs jagt af ingenting.

Godt for nørder, skidt for casuals - og jeg har en anelse om hvilken type der er flest af og det er dem der bliver ramt værst.

kvill:
Jeg har også lidt bange anelser om at RoS kan komme til at føles trivielt hurtig. Jeg tror noget man selv kan gøre for at få mere ud af det, er ikke at hænge sig selv for meget op i hvad nu BIS er. Derimod tror jeg man kan få meget sjov ud at at bygge forskellige sæt til forskellig builds.

Mike JezZ:
Men hvad var det D2 havde, der fik os til at farme igen og igen og igen? Jeg kan huske at jeg blev ved med at farme i D2, men følelsen af tilfredshed er ikke den samme i D3?

Jeg kan også huske, at man i lang tid dengang rendte rundt i blåt og gult, før man fik set items, nu får man dem foræret. Det er ligesom om, at i dag skal blå og gule items bare være crafting trash.

De sku ha gjort blå gode, gule bedre selvf., og legs stærkeste - Hvorimod nu at blå og gult er trash og leg er det eneste, og så lige set items.

masi85:

--- Citat fra: Mike JezZ efter Marts 11, 2014, 01:03:45 pm ---Men hvad var det D2 havde, der fik os til at farme igen og igen og igen? Jeg kan huske at jeg blev ved med at farme i D2, men følelsen af tilfredshed er ikke den samme i D3?

Jeg kan også huske, at man i lang tid dengang rendte rundt i blåt og gult, før man fik set items, nu får man dem foræret. Det er ligesom om, at i dag skal blå og gule items bare være crafting trash.

De sku ha gjort blå gode, gule bedre selvf., og legs stærkeste - Hvorimod nu at blå og gult er trash og leg er det eneste, og så lige set items.

--- Afslutning på citat ---

Jeg er helt enig, legendary og rare items var en sjældenhed i D2 iforhold til hvad det er i D3. Jeg synes det ødelægger spillet en smule at legendary dropper så ofte som det gør

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version