Diablo 3: Reaper of Souls > Diablo 3: Reaper of Souls
Wants and wants-not i D3
Weirdo:
Jeg kunne godt tænke mig, at lvling foregik mere jævnt, eller i det mindste ikke midt i en kamp.
Enten så man fik et stat/skillpoint pr- et eller andet XP - selvfølgelig skal man så have, jo længere man kommer - i stedet for at man bare pludselig, midt i en kamp mod en flok zombies, stiger lvl og bliver MEEEEGET bedre.
Eller også kunne man tjene XP i marken, og når man så kommer til en by, kan man, hvis man har nok, omsætte sin XP til lvl(s).
Men hvad der ville virke bedst, jævn lvling eller den anden, ved jeg ikke...
Headbanger:
--- Citat fra: Weirdo efter Januar 08, 2009, 12:52:01 pm ---Jeg kunne godt tænke mig, at lvling foregik mere jævnt, eller i det mindste ikke midt i en kamp.
Enten så man fik et stat/skillpoint pr- et eller andet XP - selvfølgelig skal man så have, jo længere man kommer - i stedet for at man bare pludselig, midt i en kamp mod en flok zombies, stiger lvl og bliver MEEEEGET bedre.
Eller også kunne man tjene XP i marken, og når man så kommer til en by, kan man, hvis man har nok, omsætte sin XP til lvl(s).
Men hvad der ville virke bedst, jævn lvling eller den anden, ved jeg ikke...
--- Afslutning på citat ---
SÅ meget bedre bliver du jo heller ikke bare fordi du går level up midt i en kamp. Like. Du får 5 stats, og så life life/mana alt efter din level - og så selvfølgelig et skillpoint. men når du står alene overfor Lister the Tormentor, så er det imo ikke din level-up bonus der gør du vinder kampen...
Camelo:
Jeg er enig, Banger.
Dog tror jeg, at det Weirdo efterlyser, er en mere glidende overgang til "bedre evner" - sågar en mere realistisk en af slagsen.
Personligt er det ikke noget, jeg ser som et problem. Måden det foregik på i D2 var fin for mig. Realisme er ikke altid svaret på alt i spil ;)
Weirdo:
--- Citat fra: Headbanger efter Januar 08, 2009, 03:25:47 pm ---
--- Citat fra: Weirdo efter Januar 08, 2009, 12:52:01 pm ---Jeg kunne godt tænke mig, at lvling foregik mere jævnt, eller i det mindste ikke midt i en kamp.
Enten så man fik et stat/skillpoint pr- et eller andet XP - selvfølgelig skal man så have, jo længere man kommer - i stedet for at man bare pludselig, midt i en kamp mod en flok zombies, stiger lvl og bliver MEEEEGET bedre.
Eller også kunne man tjene XP i marken, og når man så kommer til en by, kan man, hvis man har nok, omsætte sin XP til lvl(s).
Men hvad der ville virke bedst, jævn lvling eller den anden, ved jeg ikke...
--- Afslutning på citat ---
SÅ meget bedre bliver du jo heller ikke bare fordi du går level up midt i en kamp. Like. Du får 5 stats, og så life life/mana alt efter din level - og så selvfølgelig et skillpoint. men når du står alene overfor Lister the Tormentor, så er det imo ikke din level-up bonus der gør du vinder kampen...
--- Afslutning på citat ---
Selvfølgelig gør det ikke the forskel, men det virker bare så dumt, at du efter at have hakket en zombie ned, pludselig bliver stærkere, uden egentlig grund. Jovist, du får da en smule mere erfaring af det, men du har jo ikke mulighed for at evaluere over din erfaring, bliver du jo heller ikke stærkere af det.
Det ville ikke gøre den store forskel, men det ville være en fin lille ting, hvis man blev nødt til at besøge byen (eller hvad der nu er) en gang i mellem...
Er det ikke noget med at evner skal købes i form af bøger eller andre ting, eller er jeg gal på den?
Nilsson.:
kan ikke se hvorfor de sku gøre en forskel.. Det var ikke noget jeg tænkte over overhovedet da jeg spillede d2..
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
[*] Forrige side
Skift til fuld version